10 Things That Will Happen When Humans Go Extinct

Comments: 18 619

  • TheRichest
    TheRichest 5 months ago

    Please hit that subscribe button :)

  • Karthik Manchikanti
    Karthik Manchikanti 18 minutes ago

    nice video

  • OhMyHoodness
    OhMyHoodness 5 hours ago

    she sounds so happy when she says that all of these animals would die

  • Melody Townzel
    Melody Townzel 7 hours ago

    the world would be soo much better when out humans

  • Shahrezad Razavi
    Shahrezad Razavi 8 hours ago

    how do you know from a video

  • Deon K
    Deon K 11 hours ago

    i can't wait to the world end

  • Ariel Garcia
    Ariel Garcia 12 hours ago

    I wanna be born 300 years later

  • Cookie Plays
    Cookie Plays 14 hours ago

    if the world apocalypse started happening I would book my children to the moon and let them live there for as long as it takes will endless amounts of food

  • Simba L
    Simba L 15 hours ago

    at least it won't be polluted to shit anymore.

  • James Bongiorno
    James Bongiorno 16 hours ago

    ya microscopic humans .

  • fun, squishies and more

    whatches till end of video





    what the 😱😨

  • Chris Callos
    Chris Callos 23 hours ago

    this video hurt me badly =( knowing that us humans will go extinct😫goodbye fellow humans who I never met

  • Gary Regalado
    Gary Regalado 23 hours ago

    I don't want to die I'm only 5

  • Jason Buhariwala
    Jason Buhariwala 1 day ago

    I wish we become extinct soon

  • Doodle Noodle
    Doodle Noodle 1 day ago

    I thought humans were a problem

  • aaron hollis
    aaron hollis 1 day ago

    how do you know all of this stuff you might just say this stuff to scare people and its not working

  • potating potato
    potating potato 1 day ago

    'nobody would be there to feed the pets'
    no shit sherlock.

  • Jacob Garate
    Jacob Garate 1 day ago

    I don't think we'll die off

  • Rynell Mcgillivary

    jesus crist forgive me its almost time you come love you Amen

  • Ethan Akai
    Ethan Akai 1 day ago

    The earth would be a better place.

  • Jordansavageking Garcia

    How do y'all know ahhhhh ur time traverlors

  • Jordansavageking Garcia

    I wish the world never ended 😭😭

  • MissParrotWoman G

    I'm scared now of life WHY DID U PUT THIS VIDEO IN I WANT TO DIE SOON

  • metalsoda
    metalsoda 1 day ago

    Earth would have a party.

  • PROJECT: Joza100
    PROJECT: Joza100 1 day ago

    let the nature take oveeer!!!! that would save the world
    we should never live heree i always told it to my friends but they told me im crazy now im sharin dis video thank you the richest

  • Neal Demelo
    Neal Demelo 1 day ago

    That is probably not true

  • Wouter Denys
    Wouter Denys 1 day ago

    Conclusion: Without people the earth is beautiful :/

  • piddyirishman
    piddyirishman 1 day ago

    It's crazy to think that of all the greatest architects with all their hi-tech equipment, the best of them lived thousands of years ago before modern tools, computers and other new equipment. Whoever built the pyramids sure did a fine job.

  • _Momo Kirin_
    _Momo Kirin_ 1 day ago

    human should all be extinct :)

  • Tutos de Cicitron
    Tutos de Cicitron 2 days ago

    Maybe the world is better without humans...

  • Josh Powell
    Josh Powell 2 days ago

    So basically watch the 100!

  • Laura Hovland
    Laura Hovland 2 days ago

    This really makes you wonder if there was an intelligent human species millions of years ago similar to ours that we just don't know about......

  • Pip Smith
    Pip Smith 2 days ago

    We have been here since beginning of time dingus, anything that was small enough to take refuge when the asteroid hit. Is here today, only difference is that our population exploaded!

  • Crippling Deppresion

    1 billion years later half life 3 was released

  • cameron gaming elephant

    ahhhhhhhhh soooooo scary

  • AJVlogsandMore
    AJVlogsandMore 2 days ago

    This is ever gonna happen

  • Jake Heller
    Jake Heller 2 days ago

    Let humans die off

  • Daphne Q
    Daphne Q 2 days ago

    so let's say maybe a hundred or a thousand years after we're gone and something somehow created the Internet again, would all our websites and shows be restored? or will that be long gone?

  • Tyga Steele
    Tyga Steele 2 days ago

    Is it bad I cried

  • Raheeq Ali
    Raheeq Ali 2 days ago

    No one could know what will happen in the future

  • TraffiCop jr
    TraffiCop jr 3 days ago

    Animals dont have the skill to live without humans???? The reason they would die is because they're trapped in a fucking cage.

  • TotallyNotKayla
    TotallyNotKayla 3 days ago

    Anyone else ever think about what you would do if you (and maybe a friend) were the only person/people on earth?

  • Spec Recon
    Spec Recon 3 days ago

    the Bible states that God will come back and take his bride (the church). After God leaves, The others will be left here with the devil and his demons. The others who are left will have a chance to die as a martyr (confess Jesus as the Lord and savior). The ones who don't, will be giving a number. It will last for 7 years. The first half (3.5 years) will be great and everyone will be happy. The next half will be horrible and torturous. After that the dragon (Satan) will be thrown into a never ending pit for 1000 years. After that, God, Jesus, and Arch Angel Michael will come back to slay the beast. Before that happens Earth has become hell. The only things that will be left here will be demons. After they are slayed, the martyrs and angels will be in Heavan having a wonderful time. The others will be in Hell,but no one will know they are gone in Heavan.

  • ALEX CUNRADI
    ALEX CUNRADI 3 days ago

    for the animals, this is surprisingly positive.

  • Andy Camacho
    Andy Camacho 3 days ago

    u don't want to leave earth and animals and are oxygen poopera

  • Darryl Bryant
    Darryl Bryant 3 days ago

  • Darryl Bryant
    Darryl Bryant 3 days ago

    😭😭😭😭😭😭😭THE🌎wod end

  • Sam Winter
    Sam Winter 3 days ago

    This is clickbate af

  • Steph19
    Steph19 3 days ago

    I hugged my cat while watching this!

  • Raven Grey
    Raven Grey 3 days ago

    So in this video what caused the dissapearances of all humans?

  • 我爱你
    我爱你 3 days ago

    the world would be a better place obviously.

  • sheyla haddy
    sheyla haddy 3 days ago

    last night took an L but tonight I bounce back

  • Charlie Hughes
    Charlie Hughes 4 days ago

    It's nice to know that more animals will survive tho 🙂🙃

  • Wang Puppy
    Wang Puppy 4 days ago

    U mean when if Space Travel became successful and mankind abandoned Earth?

  • Mr Poop
    Mr Poop 4 days ago

    U forgot to mention new species will begin to form

  • Brian M Swanson
    Brian M Swanson 5 days ago

    Kinda hope humans go extinct for the sake of the earth/animals on it. So sad.

  • raghavender velpula

    we are so bad

  • DashingWolf YT
    DashingWolf YT 5 days ago

    This is why women have an infinit baby source (XD) so earth can make more people

  • sappfiremoon
    sappfiremoon 5 days ago

    GO ANIMALS

  • sappfiremoon
    sappfiremoon 5 days ago

    what that means my puppy wold die that is soooooo sad i loves my puppy

  • sappfiremoon
    sappfiremoon 5 days ago

    i did this for homework

  • Felix Serrano
    Felix Serrano 5 days ago

    idk why November Rain was playing in my head.

  • Philip Oesterle Pekrun

    bibat

  • KvngMk
    KvngMk 5 days ago

    Am i the only one who know what the RAINBOW stands for....😐

  • Allie Blair
    Allie Blair 5 days ago

    So it will basically just go back to how it was before humans came.

  • Futuretoaster Gaming

    Damn we fucked this world up😂

  • Adeoluwa Awonaike
    Adeoluwa Awonaike 5 days ago

    HAHAHA She said animals will rule the planet😂😂😂

  • IndiaChenise
    IndiaChenise 5 days ago

    How do you know this will happen?

  • Jodi Kershanick
    Jodi Kershanick 5 days ago

    how do we know this but not know the wether in 1 hour

  • Payden Maddux
    Payden Maddux 5 days ago

    You guys are stupid😒

  • james carter
    james carter 5 days ago

    *wind turbines

  • Isaiah Hakeem
    Isaiah Hakeem 5 days ago

    how do you know this are you from the future? or are you advanced scientists

  • Ashley G
    Ashley G 5 days ago

    Is it weird that this video makes me so happy for all the animals in a world without humans

  • bubble buddy
    bubble buddy 6 days ago

    umm ok we need to die

  • Viktors vlogs
    Viktors vlogs 6 days ago

    but will disaster so continue

  • Ronnie Duff
    Ronnie Duff 6 days ago

    I don't want to die

  • Sean Mcnalley
    Sean Mcnalley 6 days ago

    Please watch Henry rizzo no respect make my best friend so happy

  • Chef curry Warriors super fan

    This all will happen

  • Whimsei
    Whimsei 6 days ago

    Soooo basically the earth is better without these selfish creatures known as "humans"

  • Christopher Hitchens

    1:25 House pets would starve and suffer from dehydration from not being looked after by their owners. Nah, really? I thought my cat would open up the tin can of salmon himself.

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    were will we go?????

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    were will we go?????

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    were will we go?????

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    were will we go????????

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    if we start dyeing who will come to fix are city🙏

  • Lollipop lol
    Lollipop lol 6 days ago

    if we start dyeing who will come to fix are city🙏

  • Shaheen Akhtar
    Shaheen Akhtar 6 days ago

    How did you know that???????????????

  • Jayden Diaz
    Jayden Diaz 6 days ago

    There will be 7 years of tribution on earth (7 years of hell on earth) there will be humans that didn't serve god on earth until the 7 years are over

  • Aaliyah Mae
    Aaliyah Mae 6 days ago

    welp. good for the animals. we're trash anyway

  • ashley gogodia
    ashley gogodia 6 days ago

    Gbghnhn

  • Hydraa
    Hydraa 7 days ago

    We humans the flawless species will never go extinct. We have God with us, he will defend us from he meteors, hell yeah.
    I dont want to reiterate, but we will never go extinct. we are too cool with that.
    Go Humans. We are the top of food chain. Hell yeah, we so awesome. Don't worry about polluting the Earth. Earth is our bitch anyway.

  • Sakshi Rameshdev
    Sakshi Rameshdev 7 days ago

    Our earth is best without us.

  • Christy Terronez
    Christy Terronez 7 days ago

    1 is this rilly going to happen😥😥😥😥😥😥🤔🤔🤔🤔🙁🙁🙁🙁😔😔

  • Nandhini Rajarathinam

    first thing no youtube

  • Makayla Rockne
    Makayla Rockne 7 days ago

    wow... humans are evil

  • BlueTag Msp NZ
    BlueTag Msp NZ 7 days ago

    when you realize the earth would be better without humans

  • Crusader 21
    Crusader 21 7 days ago

    It seems humans are not native to this Earth, perhaps invaders?

  • Crystal Latsyrc
    Crystal Latsyrc 7 days ago

    Why did we create a substance that lasts 100 million years and that we use it in our daily lives only to immediately discard most of it?! Where actually is the logic in that??

  • Shucks
    Shucks 7 days ago

    for the sake of wildlife and the environment I hope humans cease to exist. after I die of course.

  • mr. krabz
    mr. krabz 7 days ago

    And how will humans go extinct???????

Analyse website