Videos


TRINIDAD SCHOOL FIGHT



SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!

Rating Rating RatingRatingRating
Views: 148,140
Added: 5 years
Runtime: 1:05
Comments: 73

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: BEARBOYATB
See more videos uploaded by BEARBOYATB


Related Videos:

Murder In Trinidad

Views: 73697
follow me on twitter @k_omarr Movie Shot & Edited By Komar & Shine Poe
fight with chaguanas rats dalene got bitch banged
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 98836
2 chaguanas enterprise baddess fighting to prove whose worst.......lol
Street Fight in St James!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 162741
Crystal gets frustrated with Murchison for his tardiness, for wearing a rumfled shirt...and for suggesting to take her to Globe, instead of...
Carnival Cruise Party in Trinidad
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 96382
Scorch Duck Work. A Cool Boat Carnival Party
Presentation College San Fernando - The Week
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 32469
Presentation College San Fernando's entry into the 2011 Secondary School's Short Film Festival, "The Week", focuses on the issue of bullying in...
girl caught on security cam
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1680062
real coppa.mp4
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 174929
A story of hate, betrayal, deceitfulness and pure bad mind
Confrontation In Laventille - Gayelle Video footage
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 106692
On Guard with Marcia Henville on Gayelle The Channel. http://www.gayelletv.com/onguard.html
SSSFF 2010, Success Laventille Secondary, Slick the Sickly Frog
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 57344
***This video is for entertainment purposes only!** VOTE BY RATING THUMBS UP ONLY The Trinidad and Tobago Secondary Schools Short Film Festival...
LICKS & HOT WATER
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 180944
TRINI LICKS 4 USING MEH HOT WATER......
gaza VS gully (p1).3gp
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 28889
Police Abuse in Trinidad at the Oval.
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 66225
A little video that I saw on facebook, I am not happy with the way the situation was dealt with and I am of the opinion that the officer that...
SSSFF 2010, Valencia High School, Facades
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 37280
***This video is for entertainment purposes only!** VOTE BY RATING THUMBS UP ONLY The Trinidad and Tobago Secondary Schools Short Film Festival...
fight in trinidad.mp4
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 36266
a little scuffle in the streets of trinidad,,just something funny to watch
Trinidad and tobago police BEAT on Girl for What? #Justice
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 81314
http://www.facebook.com/TrinidadAndTobagoPoliceBeatOnGirlForWhat https://twitter.com/TnTPoliceBeatOn @tv6tnt, @TrinidadJamesGG, @star947tt,...
MaXi TaXi MaDneSS (part 2)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 111680
A Youth in Action project Written by Andre Archer Directed by Dane John http://www.distinctitproductions.com
Form 4 student stabbed to death.flv
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 24222
7pm news - 2009-11-23 - Form 4 student stabbed to death
TRINI WAR
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 162598
REAL WAR BREAK OUT WID TRINI FELLAS IN DIEGO
Drunk man fight on Reservoir hill Point Fortin
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 53363
two drunk men fighting
she beat him trini style
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 127139
a little edit from the original lol she went to a party and she got caught hmmmm and get on bad
TRINI MAN GETS A BEATING FROM HIS GIRL

Views: 185830
Official FaceBook Page : http://www.facebook.com/klr868 WEB SITE: http://klrprod868.wordpress.com/ FOLLOW MI ON TWITTER http://www.twitter.com/KLR868
Trini Slap 4 bread
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 202743
a man doh wa gi d man a bread an get slap up lol
Bizarre Foods with Andrew Zimmern - S01E07 - Trinidad and Tobago
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 25620
Air date: July 9, 2007 Location: Trinidad and Tobago Tobago: Iguana curry with dumplings, conch and relative penis in ceviche. Trinidad: Original...
TRINI GIRL CLASH IN BROOKLYN pt2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 170737
bottles flying funny fight between two girls
SACC FIGHT
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 37542
A FIGHT IN SACC THAT GOT 7 STUDENT EXPELT

Comments:

Author andrew wright (18 days)
cant fight, you're just a fucking bully!

Author Anahera Hillman (2 months)
FIGHTING DONT SOLVE ANY THING

Author izak mooney (3 months)
more like a slapping contest with cool music

Author inlett100 (3 years)
@DJShalInTheMix u is a ass mun pink jansport allways in style

Author pch1334 (4 years)
gayest fight ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author Javier Tovar (2 years)
U guys are fucken was holes

Author Dillon Farmer (4 years)
wat kinda battyman fight is this stueps..

Author Theron Nanan (4 years)
fellas fightin like two hen jed weyz

Author gerel granderson (2 years)
punks can't even fight to save your own life soooo lame.

Author BEARBOYATB (5 years)
datz not a real fight datz jus my class playing

Author Graydonevans Evans (3 years)
how are you gona kick some guys ass tith a fuckin pink bag WTF!!!!

Author Lisa Joseph (2 years)
denzel shame on u nigga

Author Fee Fee Bailey (2 years)
it is middle school or high school

Author johnsookoo (4 years)
@BEARBOYATB u sound like a sad fag dey lol

Author DJShalInTheMix (5 years)
is it just me or this dude has on a god damn pink bookbag? wtf

Author ohm1987 (4 years)
yo is this in chaguanas?

Author Nicholas Mathura (4 years)
Dat boy stupid by now my foot halfway up he ass wit my taekwondo training.

Author mizG1nonly (4 years)
all yuh real advantagous!

Author Goonie2793 (2 years)
lolll so fuckin fack

Author Slammedgolfiii (3 years)
@DominiqueDavidCarden It was a joke spelling bee winner.

Author keiron robinson (2 years)
y dont u come pick on this 6"3 red niggar like me....i would of send u
straight ICU in Mt. Hope.

Author Purple Squares (1 year)
in sec does hah sum bess fight

Author Dominique David (3 years)
@Slammedgolfiii wat pink hav to do wit anyting

Author deal619 (3 years)
but wait this is my skool

Author Slammedgolfiii (3 years)
In Soviet Russia, kid with pink bookbag gets beat up and pee'd on.

Author sotero gomez (2 years)
and how thiis get so much views???

Author empressren89 (5 years)
this is toooooooooo lame!!!!!

Author SHAWTiiEBADLIPZ (3 years)
If day was only me I wud of buss he ass

Author OAOxClan (5 years)
fail

Author Anthonelle Joseph (4 years)
lolzzz all yuh cud play boi..stueps

Author matthew chandoo (2 years)
cjs again

Author Jim Bo (4 years)
yeah pick on the guy that doesnt fight back, fuckin bullahs all of yalll

Author bear37940 (2 years)
lol what class were you in at the time "calss"

Author Omar Whyte (4 years)
gay.......

Author Death Artic (2 years)
ah man with a pink bag yess, ha

Author gerel granderson (2 years)
wow im a trinidadian and all i see is assholes picking on the kid you guys
only bring shame to t and t. I'm sure if you are asked to spell cat you
wouldn't know, seriously stop like man.

Author Nzinga King (3 years)
@ThinkGodDammitTNT exactly....i know if i wanna pull a fight i fightin
sumbody bigger than me...competition @ least

Author Joseph M (1 year)
Sorry to hear that.

Author Anthonelle Joseph (4 years)
lolzzz wtf all yuh fighting 4....this bad the boy cunt scared

Author d bestest bubbler (2 years)
datz so hurtfull d boy aint do nun

Author S Reedhi (2 years)
steuppzzz hit an run! ulur people iz joke, u neva see real fight yet

Author darroni123 (5 years)
damn this is f*cking gay, everyone run!

Author DORA12393 (3 years)
future bullers

Author sandivtt (4 years)
what a gangster, fighting in a pink bag. & then runing away. I hope he gets
shot 1 day

Author LYDIA SANTANA (1 year)
Lame fight

Author ashton phillips (4 years)
thinking the same shit!!

Author Pweeddiie Gurll (3 years)
@DJShalInTheMix so wat happen to dat>> wat cuntry u from?

Author S Reedhi (2 years)
pink iz fer men up in here!!! problem?

Author jeremiejnjme (4 years)
das nottin,check my country fights. saint-martin.SXM boy 4 life

Author Carlos Garcia (1 year)
at last the guys that dont wanna fight are the strongest

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website