Videos


TRINIDAD SCHOOL FIGHT



SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!
SCHOOL FIGHT {GANGSTA}{GANGSTA}!!!!!!!!!!!

Rating Rating RatingRatingRating
Views: 151,434
Added: 5 years
Runtime: 1:05
Comments: 73

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: BEARBOYATB
See more videos uploaded by BEARBOYATB


Related Videos:

gaza VS gully (p1).3gp
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 29901
Police Abuse in Trinidad at the Oval.
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 67391
A little video that I saw on facebook, I am not happy with the way the situation was dealt with and I am of the opinion that the officer that...
Carnival Cruise Party in Trinidad
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 108720
Scorch Duck Work. A Cool Boat Carnival Party
Sexy Party in Trinidad
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 166386
Scorch Saturday Party in Trinidad
Murder In Trinidad

Views: 85151
follow me on twitter @k_omarr Movie Shot & Edited By Komar & Shine Poe
Street Fight in St James!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 169542
Crystal gets frustrated with Murchison for his tardiness, for wearing a rumfled shirt...and for suggesting to take her to Globe, instead of...
Presentation College San Fernando - The Week
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 35771
Presentation College San Fernando's entry into the 2011 Secondary School's Short Film Festival, "The Week", focuses on the issue of bullying in...
Confrontation In Laventille - Gayelle Video footage
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 112284
On Guard with Marcia Henville on Gayelle The Channel. http://www.gayelletv.com/onguard.html
MaXi TaXi MaDneSS (part 2)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 115609
A Youth in Action project Written by Andre Archer Directed by Dane John http://www.distinctitproductions.com
real coppa.mp4
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 183396
A story of hate, betrayal, deceitfulness and pure bad mind
fight in trinidad.mp4
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 36779
a little scuffle in the streets of trinidad,,just something funny to watch
School gang violence causes suspension of classes.flv
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 179156
7pm news - 2009-11-17 - School gang violence causes suspension of classes
Trinidad Doubles
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 45610
A short film on the Trinidad and Tobago delicacy "Doubles" Credit the the UWI St. Augustine Film Programme Dir: Aliyah Zalim, Avinash Phagoo &...
she beat him trini style
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 129506
a little edit from the original lol she went to a party and she got caught hmmmm and get on bad
FUNNY THINGS TRINI PEOPLE DO AND SAY...
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 37927
Wadup YouTube! This is just one of the videos I had thought about doing and finally got around to doing it. It's things other people from different...
SSSFF 2010, Success Laventille Secondary, Slick the Sickly Frog
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 59198
***This video is for entertainment purposes only!** VOTE BY RATING THUMBS UP ONLY The Trinidad and Tobago Secondary Schools Short Film Festival...
The Man Who Tried to Overthrow the Trinidad Government: Interview with Abu Bakr
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 120501
Subscribe to VICE News here: http://bit.ly/Subscribe-to-VICE-News At his compound on the outskirts of Port of Spain, the man responsible for the...
LICKS & HOT WATER
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 181418
TRINI LICKS 4 USING MEH HOT WATER......
Trinidad's Street Foods
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 43531
For recipes, visit http://www.ciaprochef.com/WCA Trinindad's street food abounds with Indian names like sahina, aloo pie and baghani. Trinny's, as...
TRINI WAR
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 162936
REAL WAR BREAK OUT WID TRINI FELLAS IN DIEGO
SSSFF 2010, Valencia High School, Facades
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 38705
***This video is for entertainment purposes only!** VOTE BY RATING THUMBS UP ONLY The Trinidad and Tobago Secondary Schools Short Film Festival...
How to talk trini lol
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 62877
Read the title. Thanks for all the support Bros and Sisters! Feel free to follow/Like/Befriend us: Facebook: https://www.facebook.com/mathlinbros...
SACC FIGHT
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 37720
A FIGHT IN SACC THAT GOT 7 STUDENT EXPELT
UCB Fights Again
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 30965
hmmmmmmmmmm look at them !!!!! :))))))))))
TRINI MAN GETS A BEATING FROM HIS GIRL

Views: 187017
Official FaceBook Page : http://www.facebook.com/klr868 WEB SITE: http://klrprod868.wordpress.com/ FOLLOW MI ON TWITTER http://www.twitter.com/KLR868

Comments:

Author andrew wright (3 months)
cant fight, you're just a fucking bully!

Author Anahera Hillman (4 months)
FIGHTING DONT SOLVE ANY THING

Author izak mooney (6 months)
more like a slapping contest with cool music

Author inlett100 (3 years)
@DJShalInTheMix u is a ass mun pink jansport allways in style

Author pch1334 (5 years)
gayest fight ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author Javier Tovar (2 years)
U guys are fucken was holes

Author Dillon Farmer (4 years)
wat kinda battyman fight is this stueps..

Author Theron Nanan (4 years)
fellas fightin like two hen jed weyz

Author gerel granderson (2 years)
punks can't even fight to save your own life soooo lame.

Author BEARBOYATB (5 years)
datz not a real fight datz jus my class playing

Author Graydonevans Evans (3 years)
how are you gona kick some guys ass tith a fuckin pink bag WTF!!!!

Author Lisa Joseph (2 years)
denzel shame on u nigga

Author Fee Fee Bailey (2 years)
it is middle school or high school

Author johnsookoo (4 years)
@BEARBOYATB u sound like a sad fag dey lol

Author DJShalInTheMix (5 years)
is it just me or this dude has on a god damn pink bookbag? wtf

Author ohm1987 (4 years)
yo is this in chaguanas?

Author Nicholas Mathura (4 years)
Dat boy stupid by now my foot halfway up he ass wit my taekwondo training.

Author mizG1nonly (4 years)
all yuh real advantagous!

Author Goonie2793 (2 years)
lolll so fuckin fack

Author Slammedgolfiii (3 years)
@DominiqueDavidCarden It was a joke spelling bee winner.

Author keiron robinson (3 years)
y dont u come pick on this 6"3 red niggar like me....i would of send u
straight ICU in Mt. Hope.

Author Purple Squares (2 years)
in sec does hah sum bess fight

Author Dominique David (3 years)
@Slammedgolfiii wat pink hav to do wit anyting

Author deal619 (3 years)
but wait this is my skool

Author Slammedgolfiii (3 years)
In Soviet Russia, kid with pink bookbag gets beat up and pee'd on.

Author sotero gomez (2 years)
and how thiis get so much views???

Author empressren89 (5 years)
this is toooooooooo lame!!!!!

Author SHAWTiiEBADLIPZ (3 years)
If day was only me I wud of buss he ass

Author OAOxClan (5 years)
fail

Author Anthonelle Joseph (4 years)
lolzzz all yuh cud play boi..stueps

Author matthew chandoo (2 years)
cjs again

Author Jim Bo (4 years)
yeah pick on the guy that doesnt fight back, fuckin bullahs all of yalll

Author bear37940 (3 years)
lol what class were you in at the time "calss"

Author Omar Whyte (4 years)
gay.......

Author Death Artic (2 years)
ah man with a pink bag yess, ha

Author gerel granderson (2 years)
wow im a trinidadian and all i see is assholes picking on the kid you guys
only bring shame to t and t. I'm sure if you are asked to spell cat you
wouldn't know, seriously stop like man.

Author Nzinga King (4 years)
@ThinkGodDammitTNT exactly....i know if i wanna pull a fight i fightin
sumbody bigger than me...competition @ least

Author Joseph M (1 year)
Sorry to hear that.

Author Anthonelle Joseph (4 years)
lolzzz wtf all yuh fighting 4....this bad the boy cunt scared

Author d bestest bubbler (2 years)
datz so hurtfull d boy aint do nun

Author S Reedhi (2 years)
steuppzzz hit an run! ulur people iz joke, u neva see real fight yet

Author darroni123 (5 years)
damn this is f*cking gay, everyone run!

Author DORA12393 (4 years)
future bullers

Author sandivtt (4 years)
what a gangster, fighting in a pink bag. & then runing away. I hope he gets
shot 1 day

Author LYDIA SANTANA (2 years)
Lame fight

Author ashton phillips (4 years)
thinking the same shit!!

Author Pweeddiie Gurll (4 years)
@DJShalInTheMix so wat happen to dat>> wat cuntry u from?

Author S Reedhi (2 years)
pink iz fer men up in here!!! problem?

Author jeremiejnjme (5 years)
das nottin,check my country fights. saint-martin.SXM boy 4 life

Author Carlos Garcia (1 year)
at last the guys that dont wanna fight are the strongest

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website