Videos


Chumlee Goes Sneaker Shopping with Complex



Chumlee links up with Complex's Joe La Puma for an episode of Sneaker Shopping at Las Vegas's Undefeated.

Subscribe to Complex for More: http://goo.gl/PJeLOl

Complex's Joe La Puma hits Flight Club LA with The Game.

Check out more of Complex here:
http://www.complex.com
https://twitter.com/ComplexMag
https://www.facebook.com/complex
http://instagram.com/complexmag
https://plus.google.com/+complex/

Entertaining videos that bring to life Complex Media's authoritative take on trendsetting music, sneakers, style, pop culture, video games, tech, cars, and art—featuring your favorite celebrities from the past, present, and future. COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, and committed to surfacing and sharing the voices and conversations—both multi-culture and multicultural—that define our new America. We make culture pop.

The Game Goes Sneaker Shopping at Flight Club LA from Complex.


Views: 1953653
Added:
Runtime: 5:45
Comments: 1227

Tags for this video:



Find more videos in the: "24"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author Matt Bradley ( ago)
Chumlee rules

Author NBCCUBMX ( ago)
The star of pornogrophy 😂

Author Sr. Cara De Perro ( ago)
l love you chumlee :3

Author kabelo551 ( ago)
qual musica é essa do inicio do video?

Author Isaiah Joshua ( ago)
What was the 3rd pair of nikes that he grabbed at 4:25 ?

Author Eddy Castañeda ( ago)
i dont now chum its look like fake

Author jakov bekavac ( ago)
i agree on the jordans theory with chumlee

Author Carson Davis ( ago)
Believe on the Lord Jesus Christ and thou shalt be saved!!!

Author Ethan Mccallion ( ago)
"Pornstars and Pornography"

Author Kaden Johnson ( ago)
He said Porn I look up crumpled and it said pawn stars

Author Ap 337 ( ago)
3:42 dude turned the other way

Author Javi Habi ( ago)
RIP CHUMLEE

Author Kisano Ruben ( ago)
I thought he said pornography I went straight to Google to search that shit up haha

Author 33 savage brother ( ago)
remember when chum lee burnt the guy jordan 5's lol

Author jordan alvarez ( ago)
he got robbed those vans are worth 75 each

Author Galo Arizaga ( ago)
mabye I've been sleep on Vans after all

Author Dexter Morgan ( ago)
The shoes look like they're suffocating on his feet

Author Trevor Flake ( ago)
I low key thought he said pornography

Author Indivisibility G ( ago)
did this nigga just pay the bill with an EBT card?

Author Lyles 356 ( ago)
Wasn't this guy on iCarly once??🤔

Author Dreamed Axis ( ago)
cheap ass nigga

Author Nathaniel wowchuk ( ago)
sounds like chum skips leg day in then slides

Author RIC FLAIR ( ago)
He always wearing black

Author Midnight Train To Mars ( ago)
Chum knows best. Bitch.

Author Alienvolt 77 ( ago)
i go to a shoe store today
store guy:"so which you copin bruh"
me: ... whats coppin? imma buy these

Author YOUNG KING_1_BISH ( ago)
Rip

Author Popplio defense Squad ( ago)
I kept thinking he was saying pornographers in a weird way?

Author Freddy Pimentel ( ago)
chumlee seems kool as fuck to Kik it with 💯

Author Mauro Anaya ( ago)
What is the brand of than jeans or pants?

cual es la marca de sus pantalones?

Author Moisés Olarte júnior ( ago)
no lo se rick parece falso :v

Author elbeatiful ( ago)
I'm obese and I'm lazy, but I need sneakers. Sometimes I go running erroneously after smoking methamphetamine.

Author elbeatiful ( ago)
En realidad viene a comprar metanfetamina. Vamos a ir a la habitación de atrás?

Author Dylan Melby ( ago)
"Jordan number 5s" ???????

Author Moises Villarreal ( ago)
this guy ain't got no style lol

Author Tony The Tiger ( ago)
He don't like high tops cause they don't fit his kankles

Author Elijah Espinosa ( ago)
Those tan vans were fire, what are they called

Author Antonio Rincón ( ago)
Es raro no oir a chumlee hablar como retrasado mental.

Author Black TmarTn ( ago)
Chumlee went from "hello, welcome to the pawnshop" to "I'll bring your bitch back by 1"

Author deez nuts nigga ( ago)
fat boy got swag

Author La Misma ( ago)
quiero porfabor otro video

Author Lucio T. ( ago)
zapatos de MARICAS

Author Brayan Hernández ( ago)
I love @CHUMLEE

Author kestyr ( ago)
All these fat celebs be working out ... sure

Author Alex the awsome ( ago)
I like the 13's

Author Justeen beebs ( ago)
5:25 i was like he got two shows? Porn stars and pornography? so i went online to search Chumlee's pornography

Author Alex Culbreth ( ago)
can soemone link me to the agate grey vans, i can't find them anywhere

Author Tito Xen ( ago)
wtf 2 pairs of vans 247 dollars?

Author Patrick Glinn ( ago)
Love me some vans

Author David Bell ( ago)
fat and usless and now thinner but still a fat hopless dork

Author Tristen Zearley ( ago)
That's the kid who raped and drugged children

Author JUSES CHIRST ( ago)
the guy is such a douche

Author robdigital ( ago)
$500 shoes that cost 4 american dollars to produce
By some chinese kid who works 12 hours in a sweatshop.

Author Sanchit Dhingra ( ago)
I'm Rick Harrison and this is my pawn shop

Author Cool Dog ( ago)
Surprised he didn't calk a buddy to see how much they were worth.

Author Eribert Jean-Pierre ( ago)
Like interviewing yourself!

Author Michel Trap ( ago)
What is the name of the intro song

Author Overhead Valve ( ago)
He's still white, Las Vegas is prolly like California liberal, not surprised he buying the Vans.

He didn't buy the air max that's too bad.

Author Jefrey Meza ( ago)
Who else was dying watching chumlee fit his fat ass foot in the shoe 😂😂

Author Your Homie ( ago)
What are those at 1:51? The ones in the center

Author Kerotech Pls ( ago)
TODA LA MAFIA E GORDO

Author The Bamboo King ( ago)
No

Author hellzombie12 ( ago)
Why does it say "The Game goes Sneaker Shopping"

Author Fst Bzzy 360 ( ago)
this says sneaker shopping with The Game at flight club, this is chum at undefeated

Author King Savage 100 Diamond ( ago)
This is not the game

Author kaustubh kaushik ( ago)
the title got changed somehow...

Author LeChris006 ( ago)
So where is the rapper "The Game" lol

Author kXMA1996 ( ago)
Everyone gonna ignore the fact that the title says "The Game goes sneaker shopping"???!

Author God Daym ( ago)
Take meek mill

Author Tanner Gates ( ago)
why is it called the game when it's chunked haha

Author La-Z- Boy ( ago)
i was misleaded into watchin this

Author James Klarevas ( ago)
Man, the game got fucking fat.... and white.... and Chumlee

Author Gwaps Finest ( ago)
Chumlee u damn closet tweaker

Author ASDeen ( ago)
Pense que habrían zapatillas lindas, todas eran horribles.

Author Makeveli The Don ( ago)
Damn that triple black foams looked nice as hell and i dont even like that shoe

Author Barry McCoy ( ago)
That's not the Game

Author noah stump ( ago)
thats not the game

Author Mr Zeexxyy ( ago)
chumlee

Author Remi24 ( ago)
Caracoles :v

Author Lighterz ( ago)
All the shoes on the racks probably equal to about $2000 in manufacturing price. If you wanna BUY the shoes, you'll pay upwards of 10k.

Author TRIVAGO. com ( ago)
soy el unico de Latinoamérica? xD

Author TheModernkillfare ( ago)
OOOOOH PAWNography...

Author KingDensa ( ago)
total comes to 237.82 dollars... Sorry i can't go higher than 135

Author Haedyn Withers ( ago)
The best he can pay is 25 cents

Author Red Tommy ( ago)
Chum broke lowkey

Author Sincere Dobey ( ago)
I want those all black foamposites so bad 😭

Author #XenoGoW ( ago)
My ass that chum works out x,D if you call eating in the couch a work out then yeah!

Author Some ong on the internett ( ago)
I'm chum Lee and after 21 years, I only know one things for sure, you'll never know what comes through that door

Author Danny Rosado ( ago)
damn chum cheap ass lol

Author pablopapiricoamotucamcion zelaya ( ago)
pornagraphy?????

Author No Name ( ago)
I like flynits because they are so light weight for running and they look good with clothes

Author Monky ( ago)
Im in love with those red stan smith

Author Alejandro Ramos ( ago)
He looks like Cash from XO

Author FatVirgin Weeb ( ago)
The sole is gonna be as thin as paper at the end of the year with his fat ass in

Author Dominik Garcia ( ago)
My name is Rick Harrison and this is my pawn shop

Author Gabriel ( ago)
We all know homie can't ride a skateboard

Author Alex Park ( ago)
Lmfao he wears jordan slides or uggs when lifting

Author Mazen Alziq ( ago)
1 year later he has yeezys

Author Dugan Miller ( ago)
when he said pawn stars i thought he said "porn stars" lmaooo

Author Hyped247 ( ago)
Those vans were expensive asf, in england they're about £55/£65 and that's like less than $80

Author Tony Vilaysack ( ago)
When his mixtape come out tho

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Videos

Analyse website