Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 23,483,898
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

https://youtube.com/devicesupport

Views: 23483898
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Comments:

Author Kazol Kaz (1 year)
trzeba wypełnić kilometrową ankietę ;(

Author JackossMc (1 year)
A ile to piniency kosztuje ?

Author Zimny (4 years)
jak chcecie miec darmowe sms i minuty to wyslijcie sms na UPJ pa3660896 UPJ
duzymi literami ze spacja na numer 7668 koszt:61 gr dostaniecie na telefon
z linkiem wchodzicie i sciagacie na telefon plik.Dziala na wszystkich
telefonach.

Author DawidX1212 (5 years)
hehe a czy mozna se tak gre kuoic?

Author HuckBerryXD (4 years)
Heh ja sobie za free doladowalem konto na skype numer karty wpisywalem na
pale i wyszlo xD

Author michalzz99 (6 years)
Ale co czyje gg???

Author KIMBO Official (4 years)
nie działa

Author maggik90 (6 years)
fajnie ja mam już 10000 smoczych monet w metin2 jak to jak na numer ktory
trzeba wyslac ma tylko 5 liczb??

Author gro3veS (4 years)
Nie działa

Author grysiek8 (4 years)
dziala ;)

Author Rocco946 (5 years)
ee da sie tym podładować smocze monety do metin2 ??

Author ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚ ᅚᅚᅚPRW (3 years)
@2010adrianus :D

Author michalzz99 (3 years)
@natka16ful patrz kiedy robione...

Author maggik90 (6 years)
daje np: numer poczatku tam takiego nie ma i nic sie zrobic nie da

Author dawideek1991 (4 years)
konkurs mam jeden pewny 1000zł do wygrania sms o treści TC.K3.1284 pod
numer 72068 koszt to 20 gr.

Author klaudii333 (2 years)
Ej mi to dziala serio, to super za darmo wysylac sms z tej strony to nie
zadne oszustwo bo probowalam sama i dziala. Michalzz99 dzieki twoj filik
jest spoko.

Author Łukasz Smajdor (2 years)
Można gift coda co minecrafta kupić xd :-)

Author K1a2N3k4I (5 years)
CZŁOWIEKU KIEDYŚ TY TO ODKRYŁ???!!!!!!! TO JEST TAKIE STARE, Że O MÓJ
BOŻE!!!

Author Drivver (5 years)
A działa to do np doładowania gry ? Pod wzglendem teoretycznym tak bo
podajesz nr i teśc ale jak z praktyką próbował ktoś ?

Author PABA9908 (4 years)
@Niedzwiadekk01 Nie :/

Author Papolada666 (4 years)
Poradnik jak wysłać sms'a z bramki,weś mnie człowieku nie rozśmieszaj!!! XD

Author alien4271 (6 years)
Spoko dzięki działa wszystko :D maksimo85 Bezpłatnie jest

Author rosoman13 (5 years)
haha dobre kurwa wpisujesz np. swój numer i kurde pobiera od ciebie kasy na
wysłany sms lub mms zal... haha!!!

Author mw1998323 (5 years)
@klonowski4441 też niw iem???? pomużcie plis

Author michalzz99 (5 years)
Bo to nie dziala na wysylanie do gier takich jak metin2 gladiatus itp

Author Arkadiusz Hryniewicz (5 years)
To chodzi ?|trzeba sie logowac?|Bezplatne napewno?

Author Mafiro123 (6 years)
Jak np wysylac sms za 2,44 czy jest wogole taka mozliowac np. nobek na nr
72068 pisac prosze na gg 6728955

Author proplayerPL (5 years)
hmmmm zamowie SM do metin2 zobacze czy przyjda :P

Author Niedzwiadekk01 (4 years)
a działa na metka

Author mateuszox1992 (2 years)
jak by tu było jak wysłać smsa za 3zł to by było coś

Author Dylu Gilu (5 years)
Działa na orange wyslalem do siebie i gitara ;D

Author ~BlackMania~ (2 years)
a wolfteam?

Author Jackob MTB (3 years)
buraku musisz się zalogować

Author michalzz99 (5 years)
nie działa

Author TygrysekComPl (3 years)
A może Tygrysek? :-) Tygrysek.com.pl

Author michalzz99 (6 years)
nie

Author francuz1996 (6 years)
Dobra ale jak to napisać bo niewiem gdzie np.97900 game Go 7gujg pisać na
moje gg :5490764

Author francuz1996 (6 years)
podajcie GG jak to zrobic o pytaja sie mnie a ja niewiem

Author wiktorrybafull (5 years)
a jak czeba wysłać sms za 8.43zł z vat to wtedy działa?

Author Ufo (6 years)
fajnie ja mam już 10000 smoczych monet w metin2

Author YENKO PLAY (5 years)
żal mi go ja ja nie mniałem neta to juz dawno to wiedziałem!!!!! :P

Author szultka4 (5 years)
nie ma wszystkich numerów :///

Author maggik90 (6 years)
mi costo niedziala

Author marek12916 (4 years)
mi to nie dziala

Author TROLOLPL (1 year)
like pod filmem bo dzała

Author Zbyszek10239 (4 years)
zawaliste

Author kamikadze366 (6 years)
Boże... żeby nie wiedzieć o bramkach sms... nawet z gg można..

Author DaF iDu (4 years)
szkoda ze w metin2 nie dziala :(

Author ElectroDDZ (6 years)
trzeba sie logowac??

Author danielJakubKadela (5 years)
mi to do ery nie idzie?

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website