Videos


Konie Rzeszów



Konie z ośrodka jeździeckiego w Rzeszowie. Filmiki i większość zdjęć w moim wykonaniu (no chyba, że na nich jestem) :-)

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2,724,156
Added: 7 years
Runtime: 4:27
Comments: 518

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Animals"
Uploaded by: Koniara79
See more videos uploaded by Koniara79


Related Videos:

Top 10 Funny Horse Videos Compilation 2014 [NEW]
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 493817
Funny Horses | Top 10 Funny Videos | Funny Horse Videos | Funny Horse Fails | Funny Horse Compilation | Horses | Funniest Horse Videos | Top 10...
JANÓW PODLASKI_Stadnina Koni_2013
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 129178
Director & Photgraphy: Krystian Matysek Edited by: Cezary Grzesiuk Music: Rafał Rozmus
Konie - Świat Zwierząt Witoldzin 17
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 375043
Gospodarstwo Agroturystyczne http://swiatzwierzat.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=542
Karnawał furmański 2011 Złatna cz 2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 803501
konie zimnokrwiste i belgijskie
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1007327
przepędka na nową łaczkę
Baby Einstein-Baby McDonald
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 91337816
Odgłosy zwierząt dźwięki jakie wydają zwierzęta
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 2379183
http://www.piosenkidladzieci.cba.pl W materiale znajdziesz odgłosy następujących zwierząt : kot, pies, sowa, kura, krowa, koń, gęś domowa, koza,...
Rasy Koni
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 231003
film przedstawia kilka najpopularniejszych ras koni
Bardzo słodkie zwierzaki
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 4102640
Słodziutkie kotki pieski koniki itp:)
Stadnina Koni Michałów - Plener Fotograficzny, Michałów 2012, Koń, Konie arabskie, Jazda Konna
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 129458
Więcej informacji na temat Stadniny Koni w Michałowie uzyskasz na stronie: http://lgdponidzie.pl/viewpage.php?page_id=28 oraz...
Julka bawi sie w kulkach
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 17741573
Julka po raz pierwszy bawi sie w basenie z kulkami Julia in ball pit
Zwierzątka dla dzieci! Animal sounds for kids.
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1494945
www.blog.kamilapiech.com Stworzona dla mojego siostrzenca, ktory uwielbia nasladowac wszystkie zwierzatka. Mam nadzieje, ze przyda sie innym :)
Konie na nieboskłonie
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 509983
Konie (nie tylko na nieboskłonie). http://www.konienaniebosklonie.pl
Teletubisie po polsku DOBRA JAKOŚĆ ! -- Niegrzeczny Noo Noo -- Cały odcinek!
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 5048041
Najmniejszy koń świata - Rekord Guinessa
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 230371
Więcej na http://biurorekordow.pl/najmniejszy-kon-swiata/ Sprawdź też inne rekordy Guinessa na http://biurorekordow.pl/
Horse and Donkey Mating and Feeling So Tired
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 17903871
The understanding of the basics of donkey and horse mating behavior is important. This understanding can lead to management applications that can...
Thoroughbred goes swimming for building up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1899307
A horse who's running hard races and training throughout the year must complete his training with some benefitial swimming
JUMPING FOAL by Umenno
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2392945
2006 Coloured Dutch Warmblood KWPN show jumping foal. By the KWPN chestnut tobiano stallion Umenno by the Nimmerdor son Wellington VDL Dam sire...
Tańczący pies
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2736286
Facebook - http://www.facebook.com/KanalKrystiana
konie na niebosklonie 2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 100630
Druga część o koniach na nieboskłonie ;) www.konienaniebosklonie.pl
Konie i kuce z LKJ Zabajka
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 87397
Horses & pony in LKJ Zabajka - new clip nowa wersja filmiku z końmi i kucami ze stadniny koło rzeszowa :) LKJ Zabajka ponieważ przybylo (i ubylo...
Horsemanship
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1432505
horsemanship
Odgłosy zwierząt - Animal sounds voices
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 244653
Odgłosy zwierząt - Animal sounds voices
Spirit et Chocolate
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 7679432
Wstępy - Jarmark Koński, 14-15 marca 2011 Skaryszew k/Radomia
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 358726
http://www.PortalPolski.pl - Wstępy to największy w Polsce, a być może w Europie jarmark koni pociągowych i roboczych. Impreza...

Comments:

Author Anastazja Ślusarska (1 year)
piękne

Author viki misiura (2 years)
Piękne konie.Mają strasznie dużo miejsca.Pozdro:)

Author Kocham Zwierzęta (1 year)
0:9-Ten koń jest na TAK!

Author Koniara79 (3 years)
cóż myślę, że też trochę wiem, bo mam z nimi do czynienia od blisko 20 lat,
może nie mam swojego, ale już niejedno widziałam, poza tym na filmiku jest
tylko kilkusekundowy filmik z tym koniem, który pomachał głową, w reakcji
na coś co było na korytarzu, ale to było parę lat temu, więc nie pamiętam,
nigdy indziej nie robił czegoś takiego, konie machają tak głowami w różnych
sytuacjach, w stajni na pastwisku, konia znałam jakiś czas i uwierz mi
wiem, że jemu NIC nie było :)

Author Koniara79 (2 years)
kilka koni na pełnowymiarowej hali, no rzeczywiście tłum :) o jakiem
rywalizacji mówisz? koni, które na codzień razem wychodzą razem na
pastwiska, jeszcze klacze i wałachy, jeden koń bryknął z radości i ty
nazywasz to rywalizacją - proponuję trochę bardziej poobserwować konie i
ich zachowania i poprawnie odczytywać to co się działo. A film był kręcony
przy okazji, to był środek zimy, był dość spory mróz i zamiast na padok
konie poszły na chwilę na halę, z czego (uwierz) były baaardzo zadowolone

Author Koniara7771 (1 year)
no i oczywiście super konie. ;)

Author Koniara79 (2 years)
@Soki114, po 1 filmik jest stary, teraz inaczej jeżdżę, a po 2 nigdzie nie
napisałam, że jeżdżę zajebiście, w końcu po to się jeździ, żeby się
poprawiać.

Author OrkiszTheFIsh (2 years)
tak, mmmm

Author Emilia Panyło (1 year)
Super

Author koniareczka Występ (2 years)
czy uczą w tej stajni?

Author krzysztofwnukowski (3 years)
rewelacja, moja 1,5 roczna córa słucha tego i ogląda maniacko!!!! ja też

Author Iwona Sobieraj (1 year)
Fajny film :)

Author HorseBack Riding (1 year)
super filmik super piosenka

Author Aleksandra Ziobro (2 years)
kon ie sąm super i wi tesz

Author OjciecDiodor (2 years)
fajna muza i konie śmieszne

Author ola alexa (1 year)
3:38 ona chyba temu kucowi powiedziała chyba ze ma się do jej źrebaka nie
zbliżać i nie odzywać xD

Author littlestkaja (2 years)
ten filmik jest super a zwłaszcza poisenka

Author kasiula tyrna (2 years)
jak się nazywa twój najleprzy koń

Author Natalia Czekała (2 years)
2:08 - czy to nie są czasem siodła angielskie?

Author Kasia Kasprowicz (3 years)
śliczne.:D lenaLPS po co wgl te zbędne komentarze.?! -,-

Author Klara Adamowicz (1 year)
Ale fajne konie

Author Vanessa Dolska (1 year)
Bardzo kocham konie a jazda konna to moja pasja! co do filmiku bardzo fajny
i bardzo fajna nutka. Piękne konie

Author Koniara79 (2 years)
@janrusek na filmiku pisze, że Janiowe Wzgórze

Author TheKoniaraVicky (2 years)
sweet

Author HorseBack Riding (1 year)
Kocham konie, kocham jeżdzić. Co to za rasa?

Author nie (2 years)
Uwielbiam koninę.

Author kasiula tyrna (2 years)
fajowskie konie

Author Paweł Jarocha (1 year)
fajne fajne

Author KoniaraEwa (2 years)
Proszę :)

Author Ola Naga (2 years)
fajne

Author koniareczka Występ (2 years)
1.57 minuta berek

Author MrArasapa (1 year)
Zawsze kiedy mi źle oglądam ten filmik i mi się poprawia :3

Author xX0Lisie0Xx (2 years)
Super filmik ! Jak się nazywa ta piosenka ? Odpowiedz ~!~

Author Koniara7771 (1 year)
jak nazywa się ta piosenka?

Author Natalia Czekała (2 years)
Czy uczą tam skakać bądź przygotowują na odznakę?

Author Animalsloscaballos (2 years)
Dobry filmik. ;)

Author Alexis Lopez (3 years)
Super filmik moja córka jest zafascynowana

Author Ola Naga (2 years)
no pewka

Author KoniaraEwa (2 years)
KAŻDY KOŃ KOCHA BIEGAĆ! Zgadzam się z koniarą79 ! Wpierw wy wszyscy
pooglądajcie zachowania koni...

Author Dominika C. (2 years)
Mozecie Powiedziec jak ta piosenka sie nazywa?

Author xX0Lisie0Xx (2 years)
@KoniaraEwa Dzięki :D

Author Koniocholiczka1 (1 year)
Fajne

Author Maria Pietrzyk (1 year)
hehehe, Anna, no ten początek ubawił mnie do łez, cudnie przytańczył ;]

Author Karolina Ostrowska (2 years)
@Koniara79 Aha. :) Pozdrawiam. :D

Author Natalia Sirbu (2 years)
Weź patrz dokładnie w filmik ... Konie świetne

Author Patrycja Pindral (1 year)
Gdzie ten osrodek? mozliwy tam hotel dla konia?

Author stanisława pawłowska (2 years)
tylko pomarzyć o Takich konikach ,dziękuję za piękna piosenkę ,super montaż
;;)

Author Soki114 (2 years)
Masz wiele niedociągnięć, jeżeli chodzi o jazde.

Author SchleichStable12345 (1 year)
0:15 - Koń wymiata :D Jeszcze do tej piosenki ... xD

Author Erta2503 (3 years)
@milosniczkakoni ma rację!Ten koń morze tak mieć z powodu zbyt małego i
przestronnego boksu!Przez takie coś koń morze się nabawić czegoś
poważniejszego!

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website