Insecure Bully

Comments: 29

  • What's Up
    What's Up 48 minutes ago

    how did this com up on my feed lol

  • Nat Gom
    Nat Gom 23 days ago

    OMG that is baby chris

  • Lisa Natt
    Lisa Natt 1 month ago

    i realized he looks like Ellen Page a bit

  • R. Ive
    R. Ive 8 months ago

    Run, gurl. Run!!!

  • Izzy H.
    Izzy H. 10 months ago

    HOLY CRAP, CHRIS IS SO YOUNG HERE

  • Ashley Key
    Ashley Key 1 year ago

    I love Chris and man he looks so young in the video he does have that baby face.

  • samuel tambunan
    samuel tambunan 1 year ago

    I FIND HIS ACTING SKILLS AS GOOD AS ANDREW SCOTT, well he may not, BUT THIS VIDEO REMINDED ME OF HIM OMG

  • Merck Hxufhh
    Merck Hxufhh 1 year ago

    "...you faggot" *runs like no tomorrow*

  • Butt Bender
    Butt Bender 1 year ago

    My tongue is already down your throat.

  • Ava Love
    Ava Love 1 year ago

    1:17 me running away from my responsibilities

  • MsAstroBanan
    MsAstroBanan 1 year ago

    WHY DOES IT SOUND LIKE SPOKEN WORD POETRY LOL

  • audreysgoldfish
    audreysgoldfish 2 years ago

    So good!

  • autumn pierce
    autumn pierce 2 years ago

    chris is hott and not gay at all no way in hell he is. i love chrises voice

    • autumn pierce
      autumn pierce 2 years ago

      +Johnny Rodriguez hes fuckn HOTT .the only dick i wanna see and put in my mouth is his


    • Johnny Rodriguez
      Johnny Rodriguez 2 years ago

      +autumn pierce ya ikr


    • autumn pierce
      autumn pierce 2 years ago

      yea hes fine as hell hes not gay in alot of buzzfeed videos girls kiss him i kn hes not gay chris even wrote the skit in the vid hes just tryin to be funny like he is


    • Youtube is Unfair
      Youtube is Unfair 2 years ago

      Ikr a lot of people think that by the way his voice is and the way his. Character is


  • autumn pierce
    autumn pierce 2 years ago

    chris looks so young his voise isnt deep yet

  • Max Parrilla
    Max Parrilla 2 years ago

    twist it was his dad he was talking to

  • saint strawman
    saint strawman 5 years ago

    "you can't stop lookin at cocks" lmao

  • Jacob Adkins
    Jacob Adkins 5 years ago

    Oh my! How the tables have turned.

    Great work, Chris! :)

  • Nick Webster
    Nick Webster 6 years ago

    nothings cooler than two popped collars!

  • Semperfidelis1507
    Semperfidelis1507 6 years ago

    @Tiff1991erni They may have to censor some of those words lolz

  • offroadsketch
    offroadsketch 8 years ago

    very nicely done!

  • Kareem Nassar
    Kareem Nassar 8 years ago

    haha this shit is hilarious

Analyse website