Videos


Dudaktan Kalbe 32 Part2 www.dizisitesi.net



Dudaktan Kalbe 32 Part2 http://www.dizisitesi.net http://www.diziizle.in


Views: 82008
Added:
Runtime: 10:30
Comments: 12

Tags for this video:



Find more videos in the: "24"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author LiLi4453 ( ago)
is she ever gonna tell kanan that she is pregnant with his baby ,

Author xsweetgirlx91 ( ago)
haha ben cemilin en cok sakalarini seviyorum bu makbule surat asiyor :D

Author Hilalkarlsruhe ( ago)
Makbule mal oldugu icin bi Bo..u beceremiyor düsüncesiz iste :(

Author Hilalkarlsruhe ( ago)
usluk vakti cumbur cemaat gideriz ya Cemil sen delinin tekisin :)) folklör
grubunu da yesinler :) haha

Author Ayse Yildirim (762 years ago)
Ay, ben bu Cemile ölürüm :) .. Adam cok yakisikli ..

Author TheGirlLikeYou (1228 years ago)
Cemilde olmasa izlenmez bu dizi :)

Author xsweetgirlx91 (1857 years ago)
makbule de hamile kiza yaptiriyor herseyi...

Author ganimet70 ( ago)
valla bu cemil icin bakiyorum bu diziye, yoksa lamianin aptalligi beni
öldürüyor, kenanin salak olmasi da, tek gercekci cemil, yasa cemil!

Author slay39 (311 year ago)
cemilin fanları artıyor... :D

Author MarkovianQ (1985 years ago)
zaten bu dizide, cemil ve "pasa baba"si olmasa, cekilmezdii... :)

Author SuLtanoFKonYa ( ago)
ben seviyom cemili, cok tatli :D

Author misshayalet ( ago)
hahaha cemil babasini "pasa babam"diye kaydetmis telefonunda!!cook komik
adam yaaaa

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website