Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 24,417,033
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

https://youtube.com/devicesupport

Views: 24417033
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Comments:

Author Ambikareny Magaswaran (6 months)
BabyCry Doesnt Go Sleep

Author Muhammad Ikhsan Wieharto (11 months)
Versi Minangkabau, Sumatera Baratnya itu Badindin. Tunggu awak yo disano yo
ingin bakaluargo disano suatu saat nanti. Salam urang minang kami di
Jakarta :))

Author Zulheimy Maamor (11 months)
lagu neghori den... tapi cakap neghori sembilan tak samo doh dgn
minangkabau... jauh bona bezo eee... 

Author ibni ali (1 year)
warisan minangkabau di negeri sembilan..

Author Nazifpri Etrariadi (1 year)
terhonyak honyak?

Author Forbis Ahamed (1 year)
kat sekolah aq, kawan2 aq buat tarian endang. Dari situ, aq blajar la
sikit2. hihihi ;D

Author Nazifpri Etrariadi (1 year)
dunsanak di nagari sambilan apo kaba?

Author herry setiawan (1 year)
salam buat dunsanak yg ado di negri 9,dari putra malayu minangkabau,,???

Author qurss (4 years)
lama dah cari lagu ni.akhirnya dpt jgk.. terima kasih sbb upload! ^_^

Author Razi Mokhtar (5 years)
ha...lah bacampua minang sumatera amo minang nogori

Author hardyXrulez16 (6 years)
iyo ko ? den pun suko lagu nih..tiap kali den balek pilah mosti donga..

Author Ros melati (2 years)
sedapnyer lagu nie

Author Bulkidut (2 years)
Bahasanya memang betul Minangkabau, tetapi kok liriknya ada sedikit
perbedaan dengan lagu versi lama yang asli..?

Author Reez Shah (5 years)
takana juo.....

Author Adri Oktafadri (3 years)
Indang yo sabana rancak, biasonyo Tiar ramon jo elly kasim balagu iko mah...

Author Adetia ar rasyid CHANIAGO (2 years)
kalau bisa telusuri lah suku asli yang dari mashab ibu dari 7 suku ini yg
ada di 3 luhak di minang1.chaniago 2.piliang 3.koto 4.bodi 5.jambak
6.melayu 7.tanjung

Author Rudy. M,E (2 years)
kembangkan juo budayo kito minang kabau,jika perlu sampai ke thailand
selatan sana

Author azuardey sharah (2 years)
iyo..rancak bana kn liriknyo..aden urang minag nogori 9..suku
biduando..salam dari malaysia..

Author rahman hanief (5 years)
iyo lah rancak bana ko ha mandanga lagu indang nan dari minangkabau
(sematera barat) ko, apo lai tariannyo, rancak bana...

Author Noor Mawarni (2 years)
wish me luck esok test tarian endang :)

Author siufongfong1234 (2 years)
saya pasti ini juga asli negeri9 & dibawa ke pulau sumatera. tidak mungkin
v/v ya. LOL!

Author Raqib KB (3 years)
Lima ringgit

Author rahman hanief (5 years)
memang rancak bana lagu dan tarian dari minang ko, ambo setuju rancak bana
ko ha...

Author mambangkuning90 (2 years)
rasa x jemu dengar lagu2 rakyat ni....moga ia x pupus di telan zaman.....

Author Alia Natasha (1 year)
hari selasa ada muzik kt skolah....woo..bila cikgu ajar jer cara
jogetnya..rasa susah nk wat..tpi bile dah lama skit baru leh wat...orang
Melaka..huhu

Author Odis Huffman (3 years)
saya tak tau cakap minang, tapi rasanya saya faham apa yang kamu cakapkan!
:O ya, dekat sini, negeri sembilan, memang ada yang cakap minang!

Author Najlah Husna (2 years)
saya bangga ayah saya orang negeri sembilan,mak pahang dan saya lahir di
johor... : )

Author Muhammad Ilhamdi (4 years)
iko lagu rakyat urang awak nan di nogori yo??? aden urang minang di
bukittinggi sakali ko mandanga lagu yang liriknyo iko.. rancak pulo
liriknyo yo...

Author LiYaNa ZaFiRaH (3 years)
sape ada lirik lagu nie?? plz plz plz

Author mileyfan9ful (3 years)
@hardyXrulez16 Cayalah dapat jugak org Penang tunjuk Tarian Endang

Author Haksa Yudha (2 years)
hehe biasanya kalo disuruh nari minang, ya ini nih tari indang, cuma disini
pake lagu yg versi sumatera barat.... tapi kalo tanpa lirik, cuma musik aja
ya sama persis lah ini :))

Author fajar koto (2 years)
jangan sampai kalah dengai budaya lain,,;...kembangkan terus budaya kita

Author hardyXrulez16 (6 years)
hehe..terima kasih kerana mendengar..

Author miszkayla196 (3 years)
aku suka lagu ni .. :)

Author Adetia ar rasyid CHANIAGO (2 years)
kalu bisa saya minta kepado saudara sedarah di negri 9 tolong lestarikan
juga saluang ini keseniang asli urang minang

Author muldinux7 (4 years)
Se cubo cari lirik lagu ni kek internet, tapi yang jumpo cumo versi
sumatera, kalau buleh selitkan versi nogoghi. Sodap jugo nyanyi lagu ni..

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website