Videos


Haul of Habib Noh Al-Habsyi 2008



The haul at Maqam Habib Noh has just passed. There was Maulid Diba'i followed by Qasidah at Palmer Road Singapore.


Views: 15494
Added:
Runtime: 0:24
Comments: 9

Tags for this video:



Find more videos in the: "22"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author TheUnholy Man ( ago)
@addeedas Sapa kata tawassul ni...ni bukan tawasul ...

Author Hamcai Bochai ( ago)
@FarEast309 ya betol tu, aku sokong. lagi satu, kpade sume orang muslim,
jangan hukum orang, mungkin mereka ada jumpe hadis atau dalil2 yang ade,
diam2 saje sudah, itupon kalau benar mereka salah, kalau benar mereka tak
salah, kite lah yang kene, hehe

Author Hamcai Bochai ( ago)
@materizat minta 

Author FarEast309 ( ago)
Jgnlah mengatakan perkara ini adalah syirik.....kerana orang yang ada di
sini bkn meminta pada HABIB NOH untuk mengabulkan hajat mereka.
BUKAN!!....mereka cuma berdoa kepada ALLAH dgn berkat HABIB NOH.Mereka
bertawasul dgn RAsullallah dan HAbib Noh.Kita bkn minta pada mereka,kita
minta pada ALLAH dgn berkat mereka.Jgnlah kita tidak percaya pada wali
Allah...sesungguhnya Allah telah berfirman sesiapa memusuhi kekasihku(wali
Allah) maka aku akn mengistiharkan perang fisabilillah....wallahualam

Author Real Swiftx ( ago)
Ya Rabbi... Apalah digaduhkan sampai macam tu? Aku nak tanya hang pa?
Siapakah musuh Islam, kita yg sebenarnya? Sesama Islam ka, Wahabi ka? Syiah
ka? Sunni ka? Ajaran Dr Asri ka? Jais ka? Hadhari ka?.......... SEPATUTNYA
IBLIS, SYAITAN, YAHUDI, AMERIKA, ISRAEL LAKNATULLAH.. Lu pk ar sendiri..

Author Muhammad Akhtar Mohammad Safian ( ago)
Dalam beribu-ribu amalan sunnah yang jelas kesahihannya.... kenapa la nak
buat benda yang PASTI..tiada dalam sunnah!

Author al farouk ( ago)
haul tak haul. Rasulullah Tak ajar perkara macam ni.yang dah meninggal pun
tak dengar apa yang kau baca dan tak dapat faedah pahala dari apa yang
korang baca.

Author Muhd Shafiq ( ago)
ini kn haul habib nor.

Author al farouk ( ago)
Beribadah di kuburan sangat dilarang oleh Rasulullah. Laknat Allah jatuh
kepada kalian kerana kalian telah mencontohi yahudi dan nasarah yang telah
membuat kuburan para nabi mereka sebagai masjid. taubat sebelum mati kufur
dan syirik terhadap Allah s.w.t

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website