Videos


Haul of Habib Noh Al-Habsyi 2008



The haul at Maqam Habib Noh has just passed. There was Maulid Diba'i followed by Qasidah at Palmer Road Singapore.

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 15,160
Added: 6 years
Runtime: 0:24
Comments: 56

Tags for this video:  



Find more videos in the: "People"
Uploaded by: hatzputra
See more videos uploaded by hatzputra


Related Videos:

Haul Habib Noh 2012 (Part 1 of 3)

Views: 2417
Haul Habib Noh 2012 (Part 2 of 3)

Views: 2094
Haul Habib Noh 2013

Views: 1649
151st Haul 9 March 2013
haul habib noh 2009. 19 of 22

Views: 3472
www.hjmuhdsalleh.org.sg
Haul Habib Noh 2012 (Part 3 of 3)

Views: 6443
Haul Habib Noh 2008. 2 of 14

Views: 3886
hjmuhdsalleh.org.sg
Haul Habib Noh 2011

Views: 2084
149th Haul 2 April 2011
DIBA' Habib Ali bin Shaleh Al-Atas part 5
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 21258
Haul Habib Noh 2012

Views: 895
150th Haul 24 March 2012
Haul Al-Qutb Habib Abdullah AlHaddad - Ceramah Al-Habib Salim Asy-Syathiri Part 1 of 8
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 28233
Al-Habib Salim Asy-Syathiri on history-background of Al-Qutb Habib Abdullah Al-Haddad, Sabar and importance of Haul. Held on the 1 Nov at Mjd...
Majlis Maulid di Masjid Alkaff 24 April 2009
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 6509
Di hadiri oleh Sheikh Al Habib Umar Bin Hafidz dan Sheikh Moulana Afeefuddin Al Gaylani
haul habib noh 2009. 1 of 22

Views: 2598
www.hjmuhdsalleh.org.sg
Ahmad Al Habsyi : Sedekah Itu Luar Biasa
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 91552
Haul Habib Noh 2008. 1 of 14

Views: 2820
www.hjmuhdsalleh.org.sg
DIBA' Habib Ali bin Saleh Al-Atas-1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 42774
Maulid Al-Habsyi - Haul Sheikh Umar Al-Khatib Part 1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 8796
Gathering of the Habaibs in remembrance of Sheikh Umar Al-Khatib. This is done in Mjd Khalid as Mjd Abd Razak goes for renovations. Date filmed:...
Leaked News, Real History of Masjid Al Huda Kampung Tempe at 34 Jalan Haji Alias - Singapore
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 17811
Masjid Al-Huda was in the news again about Bukit Timah Community Trail that launched on Monday as part of Singapore HeritageFest 2007. My dad was...
Choa Chu Kang Cemetery-CCK Ghost Night Sighting 2008! by XPDC- XJTSS Paranormal Discovery Club
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 177621
Choa Chu Kang Cemetery (CCK) One of 10 Hot Spot for Haunted place in more black & white picture of the haunted...
Ziyarah Maqam Habib Nuh Part 1
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 14069
Shaykh Hisham Kabbani made ziyarah or visitation to the Maqam or shrine of the Grand Saint of Singapore, Habib Nuh Alhabshi, on 10 June 2009. He...
Habib Ali Maulid Diba Full
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 140955
http://tourpantai.blogspot.com/
Shaykh Habib Salim As-Shatiri
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 16409
Shaykh Habib Salim Bin Abdullah Bin Umar As-Shatiri. He is the Principal of Rubat, an Islamic learning institute that is over 100 years old, based...
DIBA' Habib Ali bin Shaleh Alatas part 9
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 8063
haul habib noh 2009. 10 of 22

Views: 1173
www.hjmuhdsalleh.org.sg
Cari2 Masjid: Masjid Haji Salleh (Makam Habib Noh)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3553
Masjid ini terdapat satu Makam yang dinama Makam Habib Noh, dan juga Masjid ini di tgh bandar singapura.
haul habib noh 2009. 21 of 22

Views: 1533
www.hjmuhdsalleh.org.sg

Comments:

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Lagi satu.Banyak tak semesti betul.Kalau ade seribu orang buat bid'ah tapi
hanya satu yang buat sunnah, yang satu tu di panggil jemaah. Kan Allah dah
bagi warning dalam surah Al Anaam : 116 Dan jika kamu mengikuti kebanyakan
orang-orang di muka bumi ini, niscaya mereka akan menyesatkanmu dari jalan
Allah.

Author IAMNOTADIVER (5 years)
Ape kena mengena kasi minum anjing dengan buat Maulud? Cuba jelaskan.

Author materizat (4 years)
Mintak straight pada Allahlah. Mana ada tawassul dengan orang yang dah
mati. Bacalah Alquran dengan tafsiran yang boleh dipercayai dimana Allah
suruh mintak dari Dia tanpa perantaraan. Allah maha Mendengar lagi
Mengetahui. Tafsiran dari ulama Sufi ahli kuburi no guarantee.

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 MANA DIA HUJJAH YANG KAMU JANJIKAN? KAMU TELAH BERDUSTA ATAS
NAMA RASULULLAH. AKU NASIHATKAN KAMU BERTAUBAT!

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Rasulullah Shalallahu ‘alaihi wassalam mengancam dalam hadith
beliau: "Barang siapa yang dengan sengaja berdusta atas namaku, maka dia
telah mempersiapkan tempat duduknya dalam api neraka" (HR. Bukhari Muslim
dari Abu Hurairah)

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas ade jgk peristiwa apabila nabi ingin keluar dari rumahnya,dia
bertwassul dengan orang2 solih di zaman itu..saye betol2 minta maaf kerane
saye sdh terlupe nnti saye akan tnye kepade ustaz saye..tetapi kami semua
tawassul kepada awliya2 allah kemudian kami juga berdoa kepade tuhan,tdk ke
membace2 surah untuk bertawassul itu lg bagus dari hanya makan obat? ya itu
terpulang kepda kamu tp terang2 alquran itu lebih baik..tetapi ingat kami
tdk pena sesekali menyambahnya(awliya2).

Author Hamcai Bochai (3 years)
@FarEast309 ya betol tu, aku sokong. lagi satu, kpade sume orang muslim,
jangan hukum orang, mungkin mereka ada jumpe hadis atau dalil2 yang ade,
diam2 saje sudah, itupon kalau benar mereka salah, kalau benar mereka tak
salah, kite lah yang kene, hehe

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas ,lakum deenukum waliyadeen~

Author Real Swiftx (4 years)
Ya Rabbi... Apalah digaduhkan sampai macam tu? Aku nak tanya hang pa?
Siapakah musuh Islam, kita yg sebenarnya? Sesama Islam ka, Wahabi ka? Syiah
ka? Sunni ka? Ajaran Dr Asri ka? Jais ka? Hadhari ka?.......... SEPATUTNYA
IBLIS, SYAITAN, YAHUDI, AMERIKA, ISRAEL LAKNATULLAH.. Lu pk ar sendiri..

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas baiklah,ini dalilnya di dlm quran:surah ali-imran ayat 38...ini
menunjukkan nabi zakaria bertawassul dgn siti maryam..seseungguhnya
bertawassul itu tiada salahnya..ia tetap berdoa kepada tuhan yg maha esa
kerana ia tetap bermula dgn "allahuma" dan tawassul itu hnya menyebutkn
nama2 org solih di dlm doa krane mreke dekat dgn allah..bkn btol2 meminta
dari mreke..kami tidak sebulu seperti org nasrani..wassalam..andaiku
tersilap bahase minta maaf..hanya allah saje yg maha mengetahui..

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas insyallah aku akn berusahakn nye..

Author suryadi2 (5 years)
FATWA MUFTI MESIR Sesungguhnya menyambut dan merayakan Mawlid Nabi s.a.w.
dengan niat untuk ingat kepada baginda dan membesarkan baginda adalah satu
amalan yang besar dan dipandang utama oleh Ahlus Sunnah wal Jama`ah.
Memandangkan kebanyakan umat Islam di dunia ini adalah pengikut Ahlus
Sunnah wal Jama`ah, maka kelahiran Junjungan Nabi s.a.w. terus dimuliakan
dan diingati, alhamdulillah. DAKYAH PUAK-PUAK WAHHABI DGN JAGOAN MEREKA BIN
BAZ TERUS DI TENGGELAM DITELAN KEBENARAN (Situs bahrusshofa)

Author awangkerambit (5 years)
When prophet Muhammad (PBUH) preached Islam to the people of Quraish did he
not faced resentment from his own people, his relatives even his uncles who
adored him. The reasons why they refused to accept his (the prophet)
teachings was because of their refusal to obliterate the "religion and the
practices of their forefathers and ancestors". Think about it.

Author FarEast309 (4 years)
Jgnlah mengatakan perkara ini adalah syirik.....kerana orang yang ada di
sini bkn meminta pada HABIB NOH untuk mengabulkan hajat mereka.
BUKAN!!....mereka cuma berdoa kepada ALLAH dgn berkat HABIB NOH.Mereka
bertawasul dgn RAsullallah dan HAbib Noh.Kita bkn minta pada mereka,kita
minta pada ALLAH dgn berkat mereka.Jgnlah kita tidak percaya pada wali
Allah...sesungguhnya Allah telah berfirman sesiapa memusuhi kekasihku(wali
Allah) maka aku akn mengistiharkan perang fisabilillah....wallahualam

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Bidah tersebut masuk menyelinap ke dalam agama iSLAM yang suci melalui
orang-orang zindiq (munafiq). Di antara cara yang mereka gunakan untuk
merusak agama dari dalam adalah menanamkan sikap ghuluw terhadap para wali
dan orang-orang shalih serta bertabaruk dengan kuburan mereka

Author SKAILIYA (5 years)
iNI BENAR BENAR SYIRIK AKBAR. KALAU TAK BERTAUBAT JUGAK...... KEKAL DIDALAM
NERAKA UNTUK SELAMA LAMA NYA.

Author awangkerambit (5 years)
Kalau itu bukan ibadat, apa namanya? Tengok bola? atau karaoke? atau main
senoman?

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Jadi pada kau yang banyak mesti betul, yang sikit mesti salah,
macam tu? Itu ke dalil kau membolehkan tawassul pada orang yang dah mati?
Allah dah kabarkan pasal majority manusia bahwa keBANYAKan tidak beriman,
tidak bersyukur, tidak mengetahui, tidak berakal, dan keBANYAKan
menyekutukan Allah serta benci kepada kebenaran. Insyaallah akan kubawakan
ayat-ayat nya.

Author suryadi2 (5 years)
Ini semua wahabbi punya ajaran.Apa yang haul tak ada?? Tiap-tiap tahun
ulang tahun Badr Rasulallah pergi ziarah doakan syuhada'badar. Juga begitu
beliau ziarah maqam-maqam di Baqi'tiap-tiap bulan Say'ban. Sama juga dengan
maqam Sayyidatina Khadijah pada waktu malam. Hadis dan atsar banyak. Jadi
semua dicontohi ulama'ahli sunnah wal jamaah fasal diteruskan oleh para
sahabat, dan tabiin dll. Beljarlah yang betul. Dengan kitab dan ulama'yang
bersanad dan sahih!

Author Muhammad Akhtar Mohammad Safian (5 years)
Dalam beribu-ribu amalan sunnah yang jelas kesahihannya.... kenapa la nak
buat benda yang PASTI..tiada dalam sunnah!

Author Muhd Shafiq (5 years)
ini kn haul habib nor.

Author awangkerambit (5 years)
Suryadi, jika benar apa yang kamu sampaikan, bawakanlah hujjah atau dalil,
kalau tidak itu hanyalah omong kosong belaka..

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Qul Hatu Burhanakum In Kuntum Sadiqin. Ingat, apa yang kamu
katakan bisa jadi ikutan orang lain.Mungkin saja kamu telah mengajarkannya
kepada isteri kamu, anak2 kamu dan seterusnya. Jadi datangkanlag hujjah
kamu jika kamu orang yang benar.

Author MegaPoone (3 years)
jangan la bawak fahaman wahabi tu kat Singapura, kami dimalaysia dah meluat
dengan perangai mereka..

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Tabaruk atau mencari barakah serta waktu dan tempat yang berkaitan
dengannya termasuk perkara akidah yang sangat penting. Hal ini dikarenakan
sering terjadi perbuatan ghuluw (berlebih-lebihan) di dalamnya. Perbuatan
itu dapat menjerumuskan banyak orang ke dalam perbuatan bidah, khurafat,
dan syirik, dulu maupun sekarang. Bukankah orang-orang jahiliyyah terdahulu
beribadah kepada berhala-berhala disebabkan mereka mengharap barakah dari
berhala-berhala tersebut?

Author suryadi2 (5 years)
Muhd Ibn `Abdul Wahhab by Imam Ibn Humayd al-Hanbali "Some of the ppl whom
I met relatd...fr the contemporaries of Shaykh Abdul Wahhāb that describe
his anger twrds his son Muhammad bcs he had not agreed to study the
religious knowledge of his ancestors and the ppl of his area. His fthr had
a presentiment that smthng wld happen bcs of him, and so he frequently said
to the ppl, "How much evil you are going to see from my son
Muhammad."Subsequently, what Allāh destined to happen came to pass"

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Bagian mana ayat tu yang kata Nabi Zakariah bertawassul pada
Mariam? Baca ayatnya betul2. Adakah beliau berkata Ya Allah dengan berkat
Mariam atau Ya Tuhanku aku bertawassul dengan berkatnya Mariam!.. ada dia
kata macam tu? ada tak? Baiklah katakan kamu sungguh2 yakin ini hujjah yang
bolehkan kita bertawassul, masa Nabi Zakariyah berdoa, Mariam masih hidup
ke dah meninggal?Kita sedang bincangkan hukum bertawassul dengan orang yang
dah mati..jangan kamu nak putar belit!

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas,aku telah dapat dalilnya..ade bnyk tp yg aku ingt: nabi zakaria
sendiri bertawassul dengan siti maryam dan lain2 lagi bace kitab2 sirah2
nabi2 kamu akan dapati berikut...masey tk pecaye jgk lakum dinukum
waliadeen..

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Cakap jangan main hembus! Rasulullah sholallahu'alaihiwasallam telah
berpesan dalam satu hadith beliau yang bermaksud, Barang siapa yang
berdusta atasku (yakni atas namaku) dengan sengaja, maka hendaklah ia
mengambil tempat duduknya (yakni tempat tinggalnya) di neraka". [Hadits
shahih dikeluarkan oleh Imam Bukhari (1/36) dan Muslim (1/8) dll]

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Ini dia ayat2nya. Ini bukan aku yang cakap tapi Allah yang
berfirman. Aku cuma sampaikan.. 1)“Dan jika kamu menuruti keBANYAKan
orang-orang yang di muka bumi ini niscaya mereka akan menyesatkanmu dari
jalan Allah. Mereka tidak lain hanyalah mengikuti persangkaan belaka dan
mereka tidak lain hanyalah berdusta (terhadap Allah).” (QS. Al An’am 116)
2) Dan sesungguhnya telah sesat sebelum mereka (Quraisy) SEBAGIAN BESAR
dari orang-orang yang dahulu.’ (QS. Ash Shaffat : 71) cont..

Author suryadi2 (5 years)
Sebagai pengikut Ahlus Sunnah wal Jamaah, semestinya kita percaya kepada
adanya syafaat daripada orang-orang yang diizinkan Allah s.w.t. untuk
memberikannya. Hujjatul Islam Abu Hamid al-Ghazali r.a. dalam kitab "Ihya`
Ulumiddin" menyatakan:- "Dan hendaklah kita beriman yakni percaya dengan
(adanya) syafaat para nabi, kemudian syafaat para ulama, kemudian syafaat
para syuhada`, kemudian syafaat segala orang mukmin menurut jah dan
kedudukannya di sisi Allah ta'ala."

Author suryadi2 (5 years)
Haul of al-Hbb Noh b Muhammad al-Habsyi would be held on Sat 18th April
2009 at Palmer Road starting from after Asr till Isya' all are invited to
benefit from the talks, tahlil and mawlid insyAllah. This Haul will start
the one week long Haul festivities, that of al-Hbb Muhammad b Salim
al-Attas (Haul BaAlawi Mosque) and of al-Allamah al-Faqih as-Syaikh Umar b
Abdullah al-Khatib

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Kitab "Ihya Ulumiddin" sudah dijelaskan kedudukannya oleh Imam Ath Thurtusi
dalam kitabnya Al Hawadits 'ala Al Bida'. Jadi aku tak nak berpanjang lebar
mengenainya.

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas suka hati kau la nak..aku tk debate dngn org mcm kau...sbb klau
aku blg dalil de pon kau tetap degil kau nk ckp aku mcm majusi abe kau
perangai mcm yahudi tk nmpk ke? klau aku ade dalil ke tkd kau nk pecaye ke?
tk punye..mcm mane nk terus kn..step alim je la kau..ulama bnyk sokong
tawasul bole hanya segelintir je yg bising..pikirlah~ aku sedar aku ni tdk
sepandai "KAU" tp pikirlah nabi itu guru yg hebat untk ummat de tkkn kate2
ulama yg siket tu btol? abe yg bnyk tu semue sesat? huhu

Author couleurmillenia (4 years)
ssape yg x phm, bertanyelah, jgn la komen melulu dgn ilmu setakat sekolah
menengah, klip ni pun 23 saat je, x tau hujung pangkal, main terjah je,
syirik la, ape la, korang ada kat situ ke?

Author addeedas (3 years)
Ahlul Bid’ah akan senantiasa mempertahankan kebid’an mereka walaupun
ditegakkan hujjah keatas mereka.Mereka sanggup berbohong keatas Nabi yang
mulia Muhammad Shalallahu Alaihi Wassalam. Contoh yang jelas ialah si
Pescados17 yang berkata Nabi pernah bertawassul dengan orang alim pada
zaman beliau. Bukankanh nabi seorang Rasul? Bukankah wahyu diturunkan
langsung kepada beliau? Mana mungkin ada orang yang lebih alim dari beliau
pada zaman kerasulannya? Inilah kejahilan yang nyata!

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 cont... 3) “Sesungguhnya Allah mempunyai karunia terhadap
manusia tetapi keBANYAKan manusia tidak bersyukur.” (QS. Al Baqarah : 243)
4)“Tapi keBANYAKan manusia tidak menyukai kecuali mengingkari(nya).” (Al
Isra’ : 89) Banyak lagi ayat2 Allah dan juga hadith yang menerangkan pada
kita tidak semestinya banyak itu betul, sedikit itu salah! Islam ialah agam
yang berdasrkan wahyu, bukan ra'yu. Jangan tertipu dengan Ulama su'..

Author Pescados17 (3 years)
@addeedas ,astaghfirullah..bace balek ayat tu btol2 yablah! bace ayat tu
dgn ayat sebelum tu dan pahami btol2 jgn nk main hantam je pike kau terror
sngt ke? terrorist ade uh nk hantam2 aje..tk suke jln uh..

Author bencipadabidaah66 (5 years)
Rasulullah shallallahu 'alaihi wa sallam bersabda :Bacalah Al Quran karena
sesungguhnya dia akan datang di akhirat nanti memberi syafaat kepada
orang-orang yang membacanya. (HR. Muslim) Adeke Rasulullah suruh minta
syafaat dari para ulama dan syuhada? Jadi kau pakai cakap siapa sekarang
ni?.

Author Pescados17 (3 years)
@materizat baiklah,ana nk tnye anta,anta pegi ke doctor tk bila anta tngh
saket? sdh tentu kn. knape mintak tolong dgn doctor? knp tnk mintak
straight dari allah je? dan bende yg bole baik kn anta bile time saket name
de OBAT YG TDK BERNYAWE..anta nk ckp org tk betol anta sendiri BELOM
BETOL.ana tk ckp anta tk betol.itu sdh tdk sopan.dan tawassul di boleh
kan..dan awliya2 yg sdh meninggal..

Author Hamcai Bochai (3 years)
@materizat minta

Author qhudz (3 years)
this is an invention .. addeen has been perfected during muhammad
prophethood.. inventions only applied on ibadah which was taught by the
last messenger of Allah.. going to grave and doing such thing like in this
video seemed almost near to syirk.. nauzubillah Allah said 'when my
servents ask about (Allah) say that I'm near I answered their prayer when
they prayed. . .'

Author bencipadabidaah66 (5 years)
nasib baiklah makam Rasulullah itu dijaga oleh kerajaan saudi. kalau dijaga
oleh orang melayu, gerenti diikatnya kain kuning, dibawanya pulut kuning,
pisang, asap kemunyan dan kemudian ramai-ramai berlonggok kat situ buat
syirik....

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Nabi bertawassul? Kamu jangan berkata sebarangan kalau kamu
tidak mempunyai bukti terutama sekali kalau ia membabitkan Nabi yang mulia
shalallahu 'alaihi wassalam. Kalau betul apa yang kamu kata, ayuh datangkan
hujjah/daleel. Kalau tidak, saya nasihatkan anda lebeh baik anda bertaubat
dan ajak ustadz anta bertaubat sekali.

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 kita sakit jumpa doktor ambil ubat lepas tu kita berdoa supaya
Allah sembuhkan penyakit kita, bukan pergi kubur. Sekarang aku mintak satu
saja dalil dari alquran atau hadith sahih yang membenarkan kita bertwassaul
kepada orang yang dah mati? Kalau tawassul dengan orang mati dibolehkan
kenapa Umar R.A tidak bertawassul kepada Nabi (selepas nabi wafat) untuk
mintak hujan tapi dia (umar) bertawssul kepada pacik nya nabi? Apakah nabi
tak ajar Umar (R.A) tentang tawassul?

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Aku bawakan tafsir Ibnu Katsir dan Abdurahman As-Saadi., Mereka
adalah kalangan mufassirun yang unggul. Jadi aku taklah terror sangat
sebaba aku tak pandai mentafsir tapi hanya menyampaikan apa yang
ditafsirkan oleh mereka. Aku rasa kau lebeh “terror” dari aku sebab kau
boleh tafsirkan ayat pakai kepala otak kau sendiri macam kau tafsir kan
surah Al-Imran ayat 38. Kan kau kata ini dalil yang membolehkan
bertawassul? Kan? Jahil!

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Kamu dah berbohong atas nama Rasulullah! Kamu dah berbohong
atas nama Nabi Zakariyah dan kamu telah berbohong atas Nama Allah. Kamu
masih tak nampak lagi ke kebodohan kamu? Kamu tak nampke kebodohan orang2
dalam video ni? Kamu masih nak kata tawassul dengan orang mati dibolehkan??
Mana dalilinya?? Mana??? Yang kata boleh tawassul dengan orang yang dah
mati tu bukan ugama Islam, tapi Kristian, Buddha, Majusi, tok pe kong!
Brahama, Ganesh, Vishnu....

Author suryadi2 (5 years)
Sedangkan Yahudi msuk syurga kasi minum anjing haus!

Author addeedas (3 years)
@Pescados17 Kamu ni betul jahil murakab! Semua para Nabi dan Rasul , Allah
telah jaga aqidah mereka. mana mungkin mereka berbuat syiriki! Lagi pun,
segala syariat yang datang sebelum Nabi Muahammad telah mansukh apabila
baginda diangakat menjadi rasul. Kesian kamu. diperbodoh bodohkan oleh
orang-orang yang bodoh!

Author addeedas (3 years)
Masa'alahnya Ummat Islam hari ini ialah bila mereka nak buat satu amal,
mereka tak check dulu ada hujjahnya yang sahih atau tidak. Bila ditanya
mana dalilnya, baru kelam kabut cari hujjah lepas tu merapu macam si
Pescados17. Asal tangkap muat aje.Berani mentafsirkan Quran pakai kapala
otak dia sendiri...

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website