Videos


Sracz



Siemasz, jeśli lubisz moje marne filmy to pewnie mogę na Ciebie liczyć ; ) http://www.facebook.com/pages/Nekromejsh/173944232663101

Counter strike 1.6 jaka gówniana gówno w kiblu kibel klocek stolec cs ct i tt terro patrza na gówno w klozecie solówa, smrud

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 994,777
Added: 7 years
Runtime: 0:59
Comments: 1993

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: Nekromejsh
See more videos uploaded by Nekromejsh


Related Videos:

мувик про Cs 1.6 - Часть Вторая
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 779222
Кс 1.6 мувик
Counter Strike - "CO?!"
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 289932
Zapraszam do ogladania i komentowania
Counter-Strike Finals Match, Sk Vs Noa
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 8180710
sk vs noa
Kibel
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 93707
Problem z kiblem ? xD
awp test1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 772628
awp show
THE PISTOLS! - Counter-Strike: Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 656818
Have been learning the pistols in CSGO this week! Which seems best at the moment and USP-S vs P2000 / CZ75a + a competitive round on Inferno!...
Counter Strike FUN NEWB
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 576004
haha pełno beki, haha warrior dzager i elite niezłe jaja
MY FIRST ACE! - Counter-Strike: Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1182709
Finally got an Ace! Some cool smoke grenade things + a competitive round on Dust 2 also! Facebook ► http://goo.gl/I9wnOk Twitch (DayZ etc....
Counter Strike na żywo ;P
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 63455
tak się z człowiekiem dzieje, jak w za dużo gierek się nagra:P
Counter-Strike - DE dust2 HD
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 49602679
Based on the game, Counter-Strike: Source, this fifth episode in the series brings our stick characters to the map, de_dust2. Facebook!...
Counter-Strike Global Offensive: America vs. Europe
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3042200
America: Ksharp - volcano - n0thing - fRoD - Storm Europe: cArn - GeT_RiGhT - trace - zonic - lurppis Brought to you by ESL TV with Joe Miller and...
Paka 2 and świry
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 239239
no poprostu Play Hard go fun
Counter-Strike For Kids (Machinima)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 17758368
http://www.youtube.com/watch?v=vDCcKd0FpYE Click here to watch Counter-Strike: The Movie Trailer (Machinima) In this humorous mock spoof...
Counter Strike Source Gameplay HD 1080p - Dust 2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 9504639
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1aGIGOBNAuk
Counter Strike i Dzieci Neostrady
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 166642
Co ci rodzice kupuja swoim dzieciom... Edit: Do ludzi co jeszcze nie rozumieją: Nie mam IP tego serwera. mapa: zs_hospital
Terroryści tańczą, tańczą tańczą tańczą!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 603461
Terroryści tańczą, tańczą tańczą tańczą. TAŃCZĄ! TAŃCZĄ! Tancza terrorysci. http://rapidshare.com/files/413513159/terrorysci_tancza.mp3
CS fun
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 650906
This video is made my some unknown CS club
Extreme Ninja Defuse
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1167354
Psycho-Ninja-Style Defuse The tricky thing about boxes is that there might be someone behind 'em.
Cwaniaczek
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 48909
:)
la campe
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 157704
camper c'est mal ! camping is bad !
GETTING STARTED! - Counter Strike: Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1083688
Very beginner tips on spread / recoil control and a competitive round with fwend! Facebook ► https://www.facebook.com/Frankieonpcin1080p?fref=ts...
Counter-Struck - By Saturday Night Special Productions
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2222679
Uploader's Note: I do not claim this video mine. This video is about a gamer who plays Counter-Strike and starts to imagine a scenario in the game...
Counter Strike - Horror - THE FUNNIEST MOVİE
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1292639
The Funniest Movie Counter Strike.Enjoy it.
Counter-Strike: Source Teletubbies
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 775010
*Watch in high quality! kodiak Do you hate teletubbies? i do too. watch as i take these four colorful bafoons on a jouney and murder them with an...
Zombie Hunter
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 883433
A short animation that I got inspired to make today. It's a stick dude killing zombies. It's not that greatly animated, and way too short. Enjoy...

Comments:

Author pchela10051 (2 years)
MAPKA TO CS_MILITIA!

Author GroszekTurbo (2 years)
Umyć ci plecki? Noo! Headshot! :D

Author johnny00cage (1 year)
Stare dobre czasy...

Author Mandzio PL (1 year)
Umyć ci plecki xD DED XDD

Author lukaszmaciszewski2 (2 years)
KLASYK

Author pieczyski2 (3 years)
PieCzyski [4FuN] ---------> 178.19.107.18:27071 Zapraszam! ;)

Author Ciotka123pl (2 years)
Serwer bf2 cs!!! :91.204.162.95:27108

Author Oskar Maslowski (3 years)
hahahahahahahahahah !!! :D masz suba rozwaliles mnie ;p

Author MrKrecik14 (2 years)
Jaki baton xD

Author COUNTERkitkat (3 years)
Nazwa sieci : elite-frag FFa : 178.19.107.42:27091 4Fun :
178.19.106.34:27394 CodMod : 178.19.106.138:27062 Surf+Bh :
178.19.108.130:27052 Diablo Mod : 178.19.107.18:27089 Only Dust 2 :
178.19.106.114:27047 Forum Serwerowni : ELITE-FRAG.EU

Author Immex Official (2 years)
da fuq ?XD

Author 4LifeKappa (2 years)
Karny kutas za dodawania serwerów w komentach Oส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็.O

Author TheDonkeyKillerPL (1 year)
Zapraszam na serwer TeamSpeak3 IP : TS.Letsplaye.PL

Author xdepozyt123 (3 years)
CS-zadyma.xaa.pl

Author akziomek47 (1 year)
Pukamy dupke :D

Author oko280 (2 years)
a znasz ją wogóle ??

Author wojskowy123 (2 years)
eeeeeee

Author Bartek Baster (3 years)
hahaha xD

Author kosiba122122 (1 year)
Zapraszam na COD MOD 10000 LvL FAST EXP Darmowy VIP dla kazdego kto wejdzie
4 KLASY PREMIUM ZA DARMO NA START! IP SERWERA: 178.19.107.42:28018
Zapraszam na Only DD2 | 16 SLOTY | NISKIE PINGI | ZERO LAGOW | UNIKAT
PLUGINY ! IP SERWERA: 178.19.107.42:28017

Author Cycuu Cyc (3 years)
zajebisty serwer wejdz a nie porzałujesz IP:193.33.177.35:27146

Author rafi1525 (2 years)
Co ja pacze?

Author TheKkok2 (2 years)
ale mnie cisnie

Author fiflak444 (2 years)
178.63.74.204:27016 zapraszam strona serwera Cs-VeGas.pl

Author gugu (2 years)
@DjKaczy1991 hehe na puchatkowym siedziałeś też ;p

Author dandus32 (2 years)
ech te stare czasy... pamietam lata 2004-2007 jak sie cw na militii albo
assaulcie gralo... :((

Author legia1916marcin (2 years)
jak ty tam się utopiłeś? można tak robić w militii? wow

Author ShiverPLPandoraMT2 (2 years)
Zapraszam na Serwer ! IP:176.9.102.204:27136

Author Haylash8 (2 years)
Stare czasy Nekromejsh'a :)

Author GucioHenzap (2 years)
192.168.1.101:27015 wbijać

Author wyspagta129 (1 year)
CS-RAJCZA [NAJLEPSZE SERWERY] | Dobrze rozbudowane serwery | | Brak lagów |
| Na każdym serwerze są najpopularniejsze mapy | | Kulturalni gracze | |
Wyrównane drużyny | | Intensywna akcja | | Rekrutacja na adminów otwarta! |
| Minimalne wymagania na admina | Więcej szczegółów znajdziecie na naszym
forum: w w w . cs-rajcza . tk Kontakt GG: 45963346 SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Author John Mike (2 years)
LOL

Author Jackie Chan (1 year)
Nowy cod mod 79.133.192.57:27078

Author Mifuari PL (3 years)
IP SERWERA:194.24.174.194:27048 Fragersi.xpag.pl ZAPRASZAM!!!

Author Damian Rytel (2 years)
Serdecznie Zapraszam na 4FUN : 31.186.83.218:27136 Strona : cskubus.xaa.pl

Author Kacper Wójcik (2 years)
Ja !

Author Huelvaful (2 years)
Rape lol xD

Author Marcyk2010 (2 years)
ip : 91.204.161.55:27053

Author 808matix808 (3 years)
IP: 178.63.74.204:27051 pass: 123

Author PLAWIO (2 years)
@paaske159 look at the date of the video. It was really populary in Poland.
So stfu please if u dont understand this classic. Fuck you nationalist.

Author juanpablobouzas (2 years)
wtf is this language

Author KotekPL LOLY (1 year)
Kto oglada w 2013 w gore

Author xkapecx (1 year)
Ja pierdole to już 6 lat. aż łezka się w oku kręci wtedy jeszcze kimczas
istniał ;)

Author Kate e (2 years)
haha xd

Author Bartek Jasiński (2 years)
bleee ale sracz

Author PLKraKen (2 years)
5 lat, a dalej oglądając to mam beke xDDD

Author Crisu (2 years)
Cs-NaturalSkill [ChristmasMod] Sloty: 8 IP: 178.19.105.110:27093

Author Haylash8 (2 years)
Stare czasy Nekromejsh'a :)

Author beny (3 years)
@Inny444 no ja tez sie ciesze

Author CSgother (2 years)
Zapraszam na nowego Cod ip :31.186.83.60:27151

Author somakonc (3 years)
XD ezjó

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website