Videos


Sracz



http://www.facebook.com/pages/Nekromejsh/173944232663101

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 998,584
Added: 7 years
Runtime: 0:59
Comments: 1999

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: Nekromejsh
See more videos uploaded by Nekromejsh


Related Videos:

MY BIGGEST OPENING (CASE OPENING #20) Counter - Strike : Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 400666
If you enjoyed the video, click the thumb that's pointing up! For some reason, it's the universal symbol for "Liking" something. Subscribe For...
MY FIRST ACE! - Counter-Strike: Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1604116
Finally got an Ace! Some cool smoke grenade things + a competitive round on Dust 2 also! Cheap Games G2A.com (discount: FRANK) ►...
Counter Strike - "CO?!"
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 295734
Zapraszam do ogladania i komentowania
Counter-Strike: Lubisz Placki?
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 353193
^^ macie, chcieliście jakiś bekowy filmik kdo pierfży znajdzje blond ortograwidżny w filmiku ten wygryfa
Zombie Hunter
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 930872
A short animation that I got inspired to make today. It's a stick dude killing zombies. It's not that greatly animated, and way too short. Enjoy...
Counter Strike FUN NEWB
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 580665
haha pełno beki, haha warrior dzager i elite niezłe jaja
Real Counter-Strike Lubartów cz.1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 100197
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=hc3wk-7uATs Efekt pomysłu narodzonego przez zemnie w czerwcu.Filmik powstawał od lipca i pojawił by się...
LEARNING TO SNIPE! - Counter-Strike: Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1977737
Have been learning some tips and tricks on how to use the AWP in CSGO this last week! WarOwl's Academy Video!:...
Paka 2 and świry
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 241065
no poprostu Play Hard go fun
Red vs. Blue S.W.A.T. Part 2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 5145488
The 2nd part of my RVB and ill put a little explanation to it because i didnt in the first one. Blues are S.W.A.T. and Reds are Terrorists. At the...
мувик про Cs 1.6 - Часть Вторая
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 866245
Кс 1.6 мувик
Louis runs out of Happy Pills!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2430844
ORIGINAL DESCRIPTION, MORE BELOW: "Another GMOD video from me, and probably the last one for a long time unless people really like them that much,...
awp test1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 795097
awp show
NEW CASES! (CASE OPENING #19) Counter - Strike : Global Offensive
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 270736
If you enjoyed the video, click the thumb that's pointing up! For some reason, it's the universal symbol for "Liking" something. Subscribe For...
Real Counter-Strike Lubartów cz.2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 310193
Efekt pomysłu narodzonego przez zemnie w czerwcu.Filmik powstawał od lipca i pojawił by się wcześniej gdyby nie mój wyjazd do sanatorium,gdzie...
Paka
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 244281
bomba counter strike 1.6 boom wybuch warrior and Mr.P by NekroCity M.C 360 kamerował kamerzysta, polska scena rozbrajania paki fun play poland...
Counter-Strike - DE dust2 HD
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 53220557
Based on the game, Counter-Strike: Source, this fifth episode in the series brings our stick characters to the map, de_dust2. Facebook!...
Extreme Ninja Defuse
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1222951
Psycho-Ninja-Style Defuse The tricky thing about boxes is that there might be someone behind 'em.
Counter-Struck - By Saturday Night Special Productions
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2473303
Uploader's Note: I do not claim this video mine. This video is about a gamer who plays Counter-Strike and starts to imagine a scenario in the game...
Counter strike source zombie escape Rooftop_RunAway
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 724669
server ip: 217.29.86.185:27038
cs動畫: 幽默行動
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2122043
The Kick
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 845981
Little matrix thing i did using Counter strike source and Gmod
GMOD Random Junk
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1354381
For a better understanding and view, go here... http://jimmehmac.tumblr.com Gordon, Alyx, G-Man, and Kliener all have... I was just bored.
Counter Strike - TV WIDZ
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 126273
Wystapili: WarrioR dracO. montaz: mc2 poprostu, to coś o polskim widzu w cs'sie
Śmieszne i głupie Wypadki Na JailBreaku
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 110309
Śmieszne a Zarazem Głupie Wypadki Na Jailbreaku :p

Comments:

Author robert yutuber (2 days)
zapraszam na muj kanalek 

Author Neverwinter Nights (3 months)
Nie no poprostu nie wieże że te dziecko ma tyle łapek w górę za takie
gówno...

Author TheKkok2 (1 year)
to jest zajepiste najlepszy jest moment jaki ct muwi jaki baton xd

Author McSkedez_PL (11 months)
BŁĄD OPISIE !! TO JEST TA NIESPODZIANKA ? :P

Author McSkedez_PL (11 months)
2, 200 Łapka w górę :D

Author pchela10051 (2 years)
MAPKA TO CS_MILITIA!

Author GroszekTurbo (2 years)
Umyć ci plecki? Noo! Headshot! :D

Author johnny00cage (1 year)
Stare dobre czasy...

Author Mandzio PL (1 year)
Umyć ci plecki xD DED XDD

Author lukaszmaciszewski2 (3 years)
KLASYK

Author pieczyski2 (3 years)
PieCzyski [4FuN] ---------> 178.19.107.18:27071 Zapraszam! ;)

Author Oskar Maslowski (3 years)
hahahahahahahahahah !!! :D masz suba rozwaliles mnie ;p

Author MrKrecik14 (2 years)
Jaki baton xD

Author COUNTERkitkat (3 years)
Nazwa sieci : elite-frag FFa : 178.19.107.42:27091 4Fun :
178.19.106.34:27394 CodMod : 178.19.106.138:27062 Surf+Bh :
178.19.108.130:27052 Diablo Mod : 178.19.107.18:27089 Only Dust 2 :
178.19.106.114:27047 Forum Serwerowni : ELITE-FRAG.EU

Author Immex Official (3 years)
da fuq ?XD

Author 4LifeKappa (3 years)
Karny kutas za dodawania serwerów w komentach Oส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็.O

Author TheDonkeyKillerPL (2 years)
Zapraszam na serwer TeamSpeak3 IP : TS.Letsplaye.PL

Author xdepozyt123 (3 years)
CS-zadyma.xaa.pl

Author oko280 (3 years)
a znasz ją wogóle ??

Author Bartek Baster (3 years)
hahaha xD

Author kosiba122122 (1 year)
Zapraszam na COD MOD 10000 LvL FAST EXP Darmowy VIP dla kazdego kto wejdzie
4 KLASY PREMIUM ZA DARMO NA START! IP SERWERA: 178.19.107.42:28018
Zapraszam na Only DD2 | 16 SLOTY | NISKIE PINGI | ZERO LAGOW | UNIKAT
PLUGINY ! IP SERWERA: 178.19.107.42:28017

Author Cycuu Cyc (3 years)
zajebisty serwer wejdz a nie porzałujesz IP:193.33.177.35:27146

Author rafi1525 (3 years)
Co ja pacze?

Author TheKkok2 (2 years)
ale mnie cisnie

Author fiflak444 (3 years)
178.63.74.204:27016 zapraszam strona serwera Cs-VeGas.pl

Author gugu (3 years)
@DjKaczy1991 hehe na puchatkowym siedziałeś też ;p

Author dandus32 (2 years)
ech te stare czasy... pamietam lata 2004-2007 jak sie cw na militii albo
assaulcie gralo... :((

Author ShiverPLPandoraMT2 (3 years)
Zapraszam na Serwer ! IP:176.9.102.204:27136

Author Haylash8 (2 years)
Stare czasy Nekromejsh'a :)

Author GucioHenzap (3 years)
192.168.1.101:27015 wbijać

Author wyspagta129 (1 year)
CS-RAJCZA [NAJLEPSZE SERWERY] | Dobrze rozbudowane serwery | | Brak lagów |
| Na każdym serwerze są najpopularniejsze mapy | | Kulturalni gracze | |
Wyrównane drużyny | | Intensywna akcja | | Rekrutacja na adminów otwarta! |
| Minimalne wymagania na admina | Więcej szczegółów znajdziecie na naszym
forum: w w w . cs-rajcza . tk Kontakt GG: 45963346 SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Author John Mike (2 years)
LOL

Author Jackie Chan (2 years)
Nowy cod mod 79.133.192.57:27078

Author Mifuari PL (3 years)
IP SERWERA:194.24.174.194:27048 Fragersi.xpag.pl ZAPRASZAM!!!

Author Damian Rytel (3 years)
Serdecznie Zapraszam na 4FUN : 31.186.83.218:27136 Strona : cskubus.xaa.pl

Author Kacper Wójcik (2 years)
Ja !

Author Huelvaful (3 years)
Rape lol xD

Author Marcyk2010 (3 years)
ip : 91.204.161.55:27053

Author 808matix808 (3 years)
IP: 178.63.74.204:27051 pass: 123

Author PLAWIO (3 years)
@paaske159 look at the date of the video. It was really populary in Poland.
So stfu please if u dont understand this classic. Fuck you nationalist.

Author juanpablobouzas (3 years)
wtf is this language

Author KotekPL LOLY (1 year)
Kto oglada w 2013 w gore

Author xkapecx (1 year)
Ja pierdole to już 6 lat. aż łezka się w oku kręci wtedy jeszcze kimczas
istniał ;)

Author Kate e (2 years)
haha xd

Author Bartek Jasiński (2 years)
bleee ale sracz

Author Crisu (3 years)
Cs-NaturalSkill [ChristmasMod] Sloty: 8 IP: 178.19.105.110:27093

Author Haylash8 (2 years)
Stare czasy Nekromejsh'a :)

Author beny (3 years)
@Inny444 no ja tez sie ciesze

Author somakonc (3 years)
XD ezjó

Author adam gaszynski (2 years)
nie sraj tyle zwlaszcza jak grasz

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website