How I Spent My Last Day in San Francisco, California

  • Added:  3 months ago
  • 📷 Instagram: http://instagram.com/joankeem
    🐥 Twitter: http://twitter.com/joankeem
    📽 Main Channel: https://www.youtube.com/joankeem

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ­- - - - - - - - -
    ✰ I N F O R M A T I O N ✰

    ° Places I went to in this vlog:
    ╰ Mission Beach Cafe: http://bit.ly/1RGw72f
    ╰ Linkedin: https://www.linkedin.com/
    ╰ Ferry Building: http://bit.ly/2nzpRDi
    ╰ Humphry Slocombe: http://bit.ly/2mEuSoV
    ╰ Starbelly: http://bit.ly/2mVBbGM

    ° My Outfit of the Day
    ╰ Everlane Swing Trench: http://bit.ly/2mVGeH0
    ╰ Madewell Shirt: http://bit.ly/2mVKmGW
    ╰ Zara Black Jeans & Black Boots
    ╰ Daniel Wellington Watch: http://bit.ly/2l09Mks
    ╰ Rebecca Minkoff M.A.C Crossbody: http://bit.ly/2czhaSe
    ╰ Riflepaperco Transparent Case: http://amzn.to/2f0VL7D

    ° My Makeup of the Day
    ╰ Troiareuke Seoul Cushion: http://amzn.to/2lmaGIO
    ╰ 3CE X Lily Maymac Lipstick: https://youtu.be/munpeicV4hw
    ╰ How I Curl My Hair: https://youtu.be/5-lfE6gXYdU

    ° Shoutout to the friends in this vlog (that have public igs)
    ╰ Joanne: https://www.instagram.com/joannewoori/
    ╰ Melody: https://www.instagram.com/melodyskim/
    ╰ Edward: https://www.instagram.com/edwardjkim/
    ╰ Joe: https://www.instagram.com/thejoepark/

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ­- - - - - - - - -
    ✰ P R O D U C T I O N ✰
    📹 Canon Vixia mini X: http://amzn.to/24qOcp1
    💿 Final Cut Pro X: http://apple.co/1lkUrII
    🎼 Songs used in this vlog:
    ╰ Panthurr / Moonrise Melody: http://bit.ly/2n7xEEM
    ╰ joankim Karud / Future Funk: http://bit.ly/2n25ywG
    ╰ Tennyson / Fault Line (Bohkeh): http://bit.ly/2mmVJZQ

    💸 NOT SPONSORED!
  • Video CategoriesPeople & Blogs
  • Runtime: 16:45
  • Tags for this video:  조은  조은데이  Joan Kim  joanday  joankeem  Daily Vlog  A Day in My Life  USA Vlog  SF Vlog  CA Vlog  San Francisco  California  Travel Vlog  

Comments: 320

  • Fafa Lala
    Fafa Lala 27 days ago

    Is Michelle gay

  • Ming Li
    Ming Li 2 months ago

    You are loud joan..

  • alyanna ross
    alyanna ross 2 months ago

    ook but . idk whats with me bUT i really enjoy it when u video urself typing omg it's so fast and relaxing HAHAHAH

  • Chintya A
    Chintya A 2 months ago

    unnie~ i really enjoyed your vlog ❤ hope someday i can traveling around the world too haha

  • Healthy Dishes
    Healthy Dishes 2 months ago

    Just discover your channel and enjoy all of it😊

  • Chelsea Cheng
    Chelsea Cheng 3 months ago

    All The Light We Cannot See is one of the best books I've read. I hope you like it!

  • BubblyVanilla.
    BubblyVanilla. 3 months ago

    so youre living in Korea now ?

  • Yuushin Liu
    Yuushin Liu 3 months ago

    Best intro by far, lol

  • Stephanie Tran
    Stephanie Tran 3 months ago

    LOL i love that when you type you don't use the shift tab, you use the caps lock tab. I do that too 😂😂 love your vlogs💕

  • Marianne Trinidad
    Marianne Trinidad 3 months ago

    Not one youtuber (that I know of) uploads as consistent as you. Thank you for sharing your adventures with us.

    • Katrine Lao
      Katrine Lao 3 months ago

      Marianne Trinidad you have to explore Youtube more


  • dian astuti
    dian astuti 3 months ago

    Omg, gonna miss your San Fransisco vlogs 😢😢😢

  • Jennifer Nguyen
    Jennifer Nguyen 3 months ago

    Joanne's lovely and so natural in front of the camera!

  • Steven Jung
    Steven Jung 3 months ago

    The beginning was priceless 😭😂😂

  • Lexlie P
    Lexlie P 3 months ago

    omg the guy next to joaon at 15:27 look a bit like seungri lol

  • Jen
    Jen 3 months ago

    Finally going back to Seoul Korea! America just isn't cutting it for interesting vlogs, maybe its the people or the places but its so not interesting

  • Sarahiii7
    Sarahiii7 3 months ago

    Love your vlogs!! Can't stop watching them although I have finals to study for!! 💖

  • Anisha ღ
    Anisha ღ 3 months ago

    I've been looking at Korean makeup and skincare. Hopefully I can get them soon! <3

  • Rachel L
    Rachel L 3 months ago

    !!! ice cream + coffee + boba every day sounds like a dream. you looked like you had so much fun with your friends in sf, im glad you've been happy! and when you finish 'perks' and 'all the light' you should try 'shelter' by jung yun;; its very multilayered and well written.

  • Lovelyzfan
    Lovelyzfan 3 months ago

    I love all your vids and your friends are so wonderful.

  • Ines Chan
    Ines Chan 3 months ago

    your nails look like ailee's new nails XD

  • Sarah Khan
    Sarah Khan 3 months ago

    omg I died at the intro when you were about to say good morning and the bus honked

  • Lilxbabixgal
    Lilxbabixgal 3 months ago

    Anyone know what shade her friend's Tom Ford blush is?? :))) btw I heard Tom Ford reformulated their blushes!

  • Shiela R
    Shiela R 3 months ago

    Please visit sd the next time you come to California.😊

  • 2NE1 QUEENS
    2NE1 QUEENS 3 months ago

    Ok I'm really visiting SF one day!

  • John Doan
    John Doan 3 months ago

    new joanne fan

  • Lauren Jane
    Lauren Jane 3 months ago

    woah idk why but Joe really reminds me of Seungri haha

  • Oh Won Lae
    Oh Won Lae 3 months ago

    I saw you mentioning the 7skin method, I don't have the toner you showed in the video, so I was wondering if Ican use son&park beauty water for that? Maybe you can make a video on 7skin method and include some toners we can use to do it? that's be very helpful :)

  • Richelle Geronimo
    Richelle Geronimo 3 months ago

    omg seriously that livestream was really fun! 😂 Abe kept on commenting and ed & joe kept promoting their instagram 😂😂

  • sarah li
    sarah li 3 months ago

    The ice cream looks so good

  • Seung Young
    Seung Young 3 months ago

    3:11 a wild jungkook appeared 😂😂

  • sarah li
    sarah li 3 months ago

    joan day is my priority

  • John Huynh
    John Huynh 3 months ago

    when you said "so hipster" at 4:14, a hipster turned around.

  • Thuy Bui
    Thuy Bui 3 months ago

    Your friends are really cool people :D

  • justella
    justella 3 months ago

    Low key miss seeing you in Edward's vlog and seeing Edward in your vlogs 😂

  • Hwaiting Pazudora
    Hwaiting Pazudora 3 months ago

    BEEEPPP

  • SODA
    SODA 3 months ago

    "Kosås"....!? That's cow sauce in Swedish... that sounds like a gross word for milk....

  • Pree-chaya Paimoolpiam

    your friends are so funny

  • Ar.M. I
    Ar.M. I 3 months ago

    Joe kind of look like Seungri of BiGBang

  • Iga B
    Iga B 3 months ago

    Happy that you have good time in US but I miss my daily dose of Korea 😅

  • Annie H
    Annie H 3 months ago

    I have really enjoyed seeing SF, it's not how I imagined it would be. I hope you had lots of quality time with your friends even though you vlogged.

  • jyc313
    jyc313 3 months ago

    Heath ceramics! :D haha

  • Rookie
    Rookie 3 months ago

    The begging of video 😂😂😂😂😂😂

  • vien nhi nguyen
    vien nhi nguyen 3 months ago

    your english is amazing your voice is amazing your face is toooooooo amazing for this world love u xoxo love from vietnam :x :o

  • NoizMaker
    NoizMaker 3 months ago

    Joan! You should watch the movie for The Perks of Being A Wallflower if you can >3< It's a really good movie ((havent read the book, but i hope i can buy it soon!)) and hopefully it can give you a visual aspect to how the book would look like if it were a movie o3o hopefully you can watch it!

    LOVE YOU JOAN!

  • Shizuka Nagata
    Shizuka Nagata 3 months ago

    aw thanks for taking us on the SF trip with us 💕

  • Erika Enriquez
    Erika Enriquez 3 months ago

    So funny that I've been watching your vlogs since October then I noticed that I haven't subscribed you just now. Haha!

  • Nedeli
    Nedeli 3 months ago

    How can all your friends afford such big apartments? I thought San Francisco is very expensive.

    • ParisCafe
      ParisCafe 3 months ago

      They have jobs that pays them 100K + salaries. It takes me like 6 or 7 years to make that much 😢


  • Andrea Lim
    Andrea Lim 3 months ago

    San Francisco is beautiful Joan
    Thank you for sharing 😘

  • Farzana Aida Zulrailan

    We need a makeup collection tour now!

  • melia Victorine
    melia Victorine 3 months ago

    i hope you can take care of your health.
    because it seems i can see you tired from your face :(

  • Nurfarra Noreena Ahmad Sham

    i thought yore going to hang out with Edward Avila lol

  • AnnieLe Ngo
    AnnieLe Ngo 3 months ago

    I'm gonna miss your sf vlogs so much 😢😢😢😢

  • Mart's Channel
    Mart's Channel 3 months ago

    If u want to eat some good pasta and pizza then COME HERE IN ITALYYYYY (Rome) so we can meet up❤❤❤❤ ahaha love u 🇮🇹

  • nabilla b
    nabilla b 3 months ago

    go to bts suga's mom new restaurant at daegu, pls :)

  • Carina Chung
    Carina Chung 3 months ago

    That flower vase shop is soooo expensive but So pretty!! I love the matte finish of it!

  • salma dwi
    salma dwi 3 months ago

    And yeah I'm getting used with the ending song!!! and the time-lapse song as well!! I love them both

  • Sharon Taneja
    Sharon Taneja 3 months ago

    Love from india❤

  • Tara Subono
    Tara Subono 3 months ago

    omg your face when the bus horn blaring is so precious

  • Bibek Rai
    Bibek Rai 3 months ago

    when you stay in south and joan leaves without coming south T_T
    But still I love Your korea's vlogs

  • Sleepy Passion
    Sleepy Passion 3 months ago

    First thing I watched when I woke up! Your vlogs give me so much energy~ Thank you for always uploading great videos! You're the best :>

  • Zhen Zheng
    Zhen Zheng 3 months ago

    Have a safe flight Joan!!! 💕💕💕

  • Joanne Choi
    Joanne Choi 3 months ago

    what's your wpm? damn

    • Lovelyzfan
      Lovelyzfan 3 months ago

      You are one of my favorite Joanday friends. You should really vlog too 😀


  • solsaturno
    solsaturno 3 months ago

    ohhh the white and black sweatshirts guys during the live! hahah

  • sfukuda512
    sfukuda512 3 months ago

    Hope you had a ton of fun in SF. My friend used to work at the Ferry Building. Looking forward to more Seoul adventures.

  • Ming Mai
    Ming Mai 3 months ago

    Your vlogs make me feel so warm ^_^

  • 아이리스
    아이리스 3 months ago

    The intro 😂😂 you're so cute 💖💖

  • jefferi chang
    jefferi chang 3 months ago

    what a nice sunny day a the bay area.. 😀🌞💃

  • Lorbea Palaming
    Lorbea Palaming 3 months ago

    officially my fave intro ever lmao

  • twodimensionsjhr
    twodimensionsjhr 3 months ago

    I wondered how long it'd take me to drive to SF...14hrs >.> ..flying would be quicker! 2.5hrs haha. You should visit Vancouver, BC one day :D

  • Nina Roslan
    Nina Roslan 3 months ago

    I'm SO going to SF this year! SF's so pretty!

  • gyrodrop
    gyrodrop 3 months ago

    I noticed you use 'because' a lot when explaining things, haha. It's cute!

  • Boloroo Bataa
    Boloroo Bataa 3 months ago

    so sad that i cant start my day without ur vlogs now.T.T
    i will miss this shiny beautiful weather, city.
    Have a joanday pretty.

  • ThatCoffeeLord
    ThatCoffeeLord 3 months ago

    Thank you Joan now I am going to want to go to all these places when I go I a couple of weeks. Can't wait! Love your vlogs!

  • Tiffany N
    Tiffany N 3 months ago

    Glad you had fun in the bay!! Sorry I couldn't meet you! Hope to see you next time!! 😊❤️

  • ringgu 09
    ringgu 09 3 months ago

    You are my role model joan, like honestly your life is all in balanced, you do what you're passionate about, you have great social life, great friends, you have a sweet and loving family, and you're having fun. I wish I could be like you. Do you have any great tips to share??

  • Emily C
    Emily C 3 months ago

    Joanne is so yeppuh!

  • Brianna Chalikulima
    Brianna Chalikulima 3 months ago

    Idky but I just love watching her type

  • twilight1688
    twilight1688 3 months ago

    Please come to NY 😊

  • tanyabrookie
    tanyabrookie 3 months ago

    Omg what day were you in sf? I was there today

  • Purple Ramble
    Purple Ramble 3 months ago

    Awww you and you're friends are so cute. I'm gonna miss them. Huhu. And oh you and (joanne?) are like college roommate goals 🙈💕

  • ElleAlly
    ElleAlly 3 months ago

    Hope your trip back home goes well. Thank you for taking us along on your journey in SF :)

  • Tricia Braga
    Tricia Braga 3 months ago

    Joan I love your vlogs and your edgy fashion..😍😊 watching your daily vlogs became part of routine everyday. Btw your typing sound was so relaxing 😘

  • Angelu Lim
    Angelu Lim 3 months ago

    Aww, going to miss waking up to your vlogs. Hehe.

    • Angelu Lim
      Angelu Lim 3 months ago

      Have a safe flight back to Korea, Joan.


  • Bella Wong
    Bella Wong 3 months ago

    im gonna miss u so much :( it was great meeting you at Union Square!!!

  • Carolina Mendez
    Carolina Mendez 3 months ago

    Gosh Joan you have a loooot of friends!! 😳 you are a great person!! 🙆🏻

  • catestuff
    catestuff 3 months ago

    You have so many handsome friends!

  • Puuri Esmanil
    Puuri Esmanil 3 months ago

    Welcome back to korea joan! 😍

  • mikee lcmn
    mikee lcmn 3 months ago

    I enjoyed the SF vlog series but I also miss the og korea vlog series hahah

  • Jenny Nguyen
    Jenny Nguyen 3 months ago

    What's the highlighter brand that joanne said she uses?

    • Joanne Choi
      Joanne Choi 3 months ago

      need supply :)


    • Jenny Nguyen
      Jenny Nguyen 3 months ago

      I loved your gray cardigan/coat from this vlog! Where is it from, if you don't mind me asking?


    • Joanne Choi
      Joanne Choi 3 months ago

      it's love lust!


    • Jenny Nguyen
      Jenny Nguyen 3 months ago

      Yay thanks for the reply, Joanne! Also was the tom ford blush in the shade lovelust? :)


    • Joanne Choi
      Joanne Choi 3 months ago

      kevyn aucoin :)


  • my highlight
    my highlight 3 months ago

    HAHAHHA THAT HORN

  • Robin Gurung
    Robin Gurung 3 months ago

    You didn't bring the sunshine. You are the sunshine Joan. I hope you had a safe flight back to korea.

  • Regenne Joy Estapon
    Regenne Joy Estapon 3 months ago

    Good to see your final smiles in SF . Sure you miss ur fam . See you in seoul ..... xoxoxoxoxox

  • TheSeasonFlower
    TheSeasonFlower 3 months ago

    Joan can you show us your whole beauty and makeup collection:)

  • Carolina Mendez
    Carolina Mendez 3 months ago

    Joan Love You🙆🏻❤

  • lainez
    lainez 3 months ago

    morning joan! :D have a safe flight back to korea!

  • Maggieee
    Maggieee 3 months ago

    JOAN I LOVE YOUR VLOGS SO MUCH!!!

  • riaa22
    riaa22 3 months ago

    Hiiii Joan! 💕

  • youonion jae
    youonion jae 3 months ago

    i'm so Joanne omg when i'm already ready to go out but wait for someone to get ready, i'll take a nap in my bed to wait for her

  • kvvai
    kvvai 3 months ago

    I was so behind on your SF vlogs, so I binge watched all of them yesterday. No regrets, haha!

Analyse website