Videos


VERY VERY SCARY POP UP



I mean if you have the guts to watch the video than your awsome

Rating Rating Rating RatingRating
Views: 640,313
Added: 7 years
Runtime: 0:33
Comments: 596

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: zt2fan2008
See more videos uploaded by zt2fan2008


Related Videos:

Scary Maze Game
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 20105262
LOL Funny huh Will u Play? i Dare u to try http://winterrowd.com/maze/
Scary pop-up!---SUBSCRIBE--- the yellow button to the right!
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 168343
This might or might now scare you. Depending on how retarted you are. If this scares you please tell me bcuz then you should take something to help...
Barney is EVIL! [DO NOT WATCH]
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 247452
hypnotizer
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 189880
hypnotizer - see how fast you can go insane!
Scary Maze Game (official version)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 42705136
Click here to subscribe to more gooder videos I made: http://www.youtube.com/nalts Nalts scares nice kid with that dang maze on the internet......
the story behind the rocking chair
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1711945
Do you believe in ghost? (WARNING* PEOPLE WITH WEAK HEART DO NOT WATCH!)
The MAZE Demonstration
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1429330
I just can't get to level 4
ghost pop up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 165131
Funny vid of a scared kid n computer when a ghost pops up on screen and scares the living daylights outta him.
Scary Ghost Footage caught on video tape. Do not watch if easily scared...seriously
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 6529645
Ghost caught on tape - Scary? Think there was someone behind the couch? Think strings were used? LOL! Give me credit. There was nobody else in the...
SPFG presents: scary pop-ups
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 181463
My opinion on scary pop ups for the part when you see me turn up your speakers because my camera screwed up the audio
Sweet baby keep watching
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 11202781
our nice slide show
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 276282
we r getting used to earth so we r posting a video how we feel about these people on earth
Cute Kitten Scary Pop Up Video
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1008691
Learn how YOU can make EASY money here: https://www.youtube.com/watch?v=XC4kdAni7R8
Elmo kills barney !!!
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 14191884
don't forget to follow me on twitter http://twitter.com/doggett1994
Scarier Faces
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 22172671
A man thinks that nothing can scare him. His friends prove him wrong. LUKE (my brother's channel): http://youtube.com/user/lukeboedi TWITTER:...
Scary Zombie/Ghost/Demon/Paranormal Jump out at you Commercial
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1418384
This is one of those commercials that trick you. Starts out with beautiful scenery and soothing music. But watch out, it is a trick. view at own...
Scary Pop- Up
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 3042663
i was bored
look at this
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 932495
cool optical illusion ha ha
Rocking chair
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 5794741
Scary pop up
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 451211
scary as fuck haha
FOllOW thE Red DOt!!!!!
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 8138959
SOOOOOO SCARY!!!
Scary Magic
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 15840992
Yeap, the skin is fake. It's real disgusting....
Scary Grandma
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 5627270
Spoof off of car commercial.
car pop up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 59000
car popup
Kittens Screamer
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 62062
http://www.scaryforkids.com/scary-pop-ups/ Kittens screamer. Scary cat. Scary kittens popup. Scary pop ups. Screamer.

Comments:

Author Nathan Espinoza (3 months)
This video is not scary whatsoever

Author Leong Hong Ling (1 year)
Such a loser :P

Author Kirby Fan VGCP ISAO (1 year)
None of those pics are scary 

Author rougethebat1818 (4 years)
@woogiworldmaster214 ur LAAAAAAAAAAAAAAAAME

Author zt2fan2008 (5 years)
Elmo is BEST

Author mlnglstv2007 (5 years)
no hell to me but dam the others are bitch ones

Author zt2fan2008 (5 years)
Yayyy ty ^^ for noticing :D im a she btw lolz

Author Tavier Johnson (5 years)
cookie monster iz WAY WAY WAY BETTER THEN ELMO GET THAT RIGHT

Author theownerofpivot (5 years)
what is this shit

Author 666silentangel (4 years)
fuck you man..suck my dick ijo de puta

Author zt2fan2008 (3 years)
@DoomJosse what the fuck is so funny about that

Author CaptainNTak (4 years)
i love how the dinos eat their own....

Author zt2fan2008 (5 years)
:D i know

Author Alex Ashe (4 years)
153 peopl missed the dislike button

Author SNL1998 (5 years)
yay barneys gone!!!! :D

Author ladyvixenja (2 years)
Wat the hell is rong wit u u get a boyfriend cuz u very desperate

Author awesomeriki (2 years)
In the description it said that if you have the guts to see this video so
Barney can't watch it cuz of the pop up

Author TheMufasa123456 (5 years)
your video was absolutely amazing. I agree with you 100%, those are the
scariest pop ups I have ever seen!

Author Tails2999 (4 years)
scary pop up yhea IF YOU 3

Author GothicPrincess242 (5 years)
lol

Author HotDogsAndRelish (5 years)
holy cheese!!!! lol awesome video

Author zt2fan2008 (2 years)
xD

Author Madison Calderone (4 years)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Author awesomepros (4 years)
i pissed my pants that was frikkin crazy

Author rahcettolahn27 (5 years)
hahahaha! i like this!

Author zt2fan2008 (2 years)
thats funny cuz i have one and he's fucking perfect and i love him so much
:3 and he's a sexy motha fucka... fail4re is him :)

Author shadowfan771 (5 years)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH just kiding =)

Author robjr6373 (2 years)
How is that scary

Author zt2fan2008 (5 years)
lolz ty everyone for writing nice comments! :]

Author CardcaptorGirl2000 (4 years)
Me and my 3 cousins want 33 seconds of our life back!!!! 

Author kealanuhea123 (4 years)
OMG waist my time!!!!

Author Singerluver96 (5 years)
You wanna know what's scary? I'M FREAKING RELATED TO THE PERSON WHO MADE
BARNEY!

Author chasetatum1 (4 years)
this is totally gay as shit

Author Jordan Andrews (4 years)
OMG!!!! ELMO!!!!! Kill it kill it!!!

Author cori scott (4 years)
@star10365 there is also one where it says i hate you you hate me lets get
together and kill barney with a knife and his back and a bullet in his head
now there is no more anoying bitch

Author rougethebat1818 (4 years)
@zt2fan2008 Ur welcome :)

Author Mariam Ayaz (4 years)
WTH u r sooooo stupid Not funny at allllllllplulp

Author Jacob Greer (4 years)
WHY IN THE FUCKIN SHITY GAY HELL WOULD U THINK THIS SHIT IS SCARY I BET U
GOT THE IDEA FROM UR GAY ASS DAD!!!!!!!!!!!!!! LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author swaggachickk23 (5 years)
very stupid wheres the friqqin popup???

Author clamosh (4 years)
thats a good vid

Author Sarah Morton (5 years)
sooooooooo scared. i had to sleep wif my mummy!!!!!!!!!

Author ashley8042 (4 years)
u r the most sivk ppl in the world i love barny *****s

Author djcisco1000 (4 years)
gayyyyyyyyyyyyyyy

Author hope scruggs (4 years)
This stuff is bogus it's so bad I would like the news better

Author TheClown876 (4 years)
you suck man

Author zt2fan2008 (5 years)
@lessler911 What? WHAT SONG dammit

Author Celloboy26 (4 years)
U owe me paints

Author Singerluver96 (5 years)
@MissSoccerRocker120 it's creeepy!

Author josee431 (4 years)
:O THAT WAS HORRIBLE WHAT DID THEY DO TO BARNEY!!!

Author MrGsus8a (4 years)
wtf this is a fail, why did you even upload this crap?

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website