Videos


PandaMT2 - Najlepszy Polski Prywatny Serwer Metin2!



Forum : http://www.pandamt2.fora.pl/
Rejestracja : http://pandamt2.no-ip.pl/reg.php
Pliki MC (Cos jak spol) wrzucamy do metina pl 2008 niepatchowanego : http://www.speedyshare.com/files/23588780/Panda.rar
Film zrobiony przez moja siostre cioteczną .
Ja Tylko uploaduje .
Gra W Shinsoo teraz wczesniej w jinno grala.
nick PijanaCizia Woj Body 75+
Serdecznie zapraszam do gry. serwer No-Hamachi godny podziwu :)

Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 89,577
Added: 4 years
Runtime: 3:22
Comments: 171

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Games"
Uploaded by: KasztanGamePlay
See more videos uploaded by KasztanGamePlay


Related Videos:

Metin2 .. New character (Lycan) and new skills BETA test
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 8301
Video from the 1st public beta test of the new character and new skills for warriors and ninjas. 1:20 - Lycan equipment and skills 3:54 - Lycan in...
CreativeMT2 - Polski Prywatny Serwer Metin2 No Hamachi
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 102786
http://www.facebook.com/CreativeMetin2x Podkłady: Cerla vs Manian - Jump! 2010 (Guaranna Project Jump High Remix) Slayback - She Sexy (Club Mix)
Xenoxmt2 no hamachi - gameplay i prezentacja serwera
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 208465
http://xenoxmt2.xn.pl Muzyka: 1. C-Bool - MBrother Trebles (ta ta ta) (Radio edit) 2. Fantasy Project - Crazy Baby Dj Lexus Remix 3. Sexualna...
Metin2.pl Lycan, Wilkołak, WOLFMAN PIERWSZE STARCIE!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 57976
Graj na PLU: http://bit.ly/1AgHl6G Fanpage: https://www.facebook.com/pages/DariuszIII/105920629522887 Dodaj do znajomych!...
Metin2 X-World najlepszy Polski serwer Metin2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 64803
Oto Moim zdaniem najlepszy Polski serwer Metin2. Strona główna - http://metin2.x-world.pl/ Rejestracja -...
Silves2.pl - Nowy wspaniały serwer Metin2 2014 [EASY]
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 14686
Strona serwera : http://silves2.pl/ rejestracja : http://silves2.pl/rejestracja pobierz : http://silves2.pl/pobierz forum : http://mgcforum.pl/...
Servers de minecraft 1.5.2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 132777
*--* Hola amigos de youtube como veran es mi primer video se que salio mal pero igual les traigo los servers espero k les gusten mi nombre en...
Metin2 PartyArti23&GoP ♥6000 Abo-Special♥
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 26509
UNBEDINGT LESEN!!!!!!!!!!!!! Hallo zusammen, Viel gibt es zu dem eigentlichen Video nicht zu sagen, aber ich wollte ein paar Worte und...
Underground mt2 Gameplay
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 54091
Nice Metin2 Private server Undergroundmt2 http://www.underground-mt2.org/ Watch in HD!
DeliciousMt2 - Mój Nowy Polski Prywatny Serwer Metin2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 103858
http://forum.swiatgier.eu/index.php?referrerid=17487 na to wchodzice zeby sie rejestrnoac ale na forum ale zajebiste forum powiem.na forum jestem...
DogMT2 Polski Priv server Metin2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 265443
Siec :DogIsMyLife Haslo : niedlanoobow lub 12345 Siec: MyPrivServDog Haslo : 12345 Rejestracja : http://5.65.191.158/regist.php Zmiana Hasla...
Metin2 WOLFMAN [5. Karakter]..2015
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 78670
Bizi takip edin. http://www.youtube.com/user/NateGamesTV https://www.facebook.com/NateGamesTV
Metin2 | Beta Server | Wolfsmensch(Lykaner) Review / 6.Skill für Krieger + Ninja
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 10652
Hi, hier seht ihr einige Aufnahmen von dem offiziellen Test-Server der Gameforge. Wie ihr seht, ist alles in Englisch, aber ich denke das könnt...
Helix mt2
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 123219
Prezentacja NPC ,kapitana,niektórych broni i inne Strona głoówna http://jasinski.jawnet.pl/
Najlepszy priv serwer Metin2 - ShikaMT2
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 61968
moj priv hamachi: ShikaMT2 haslo: 12345 narazie 1 siec reje: 5.149.54.40 spol: http://xkobra.wrzuta.pl/plik/1Ta39x2Sj77/shikamt2_by_shikamaru
PrinceOfPersia - Prywatny Serwer Metin2
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 6845
PrinceOfPersia - Prywatny Serwer Metin2 Sieci: POPmt2-1 POPmt2-2 POPmt2-3 POPmt2-4 POPmt2-5 POPmt2-6 POPmt2-7 POPmt2-8 POPmt2-9...
Metin2 Private Server StarLongju
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 96413
Another great non hamachi private server Diablo3 Guide: http://d1676lohinc3cl1bbjhb613e99.hop.clickbank.net/?tid=DIABLO3 Registration:...
Prywatny Server metin2 DinamikMt2 [Hwangi u NPC]
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 95188
Strona Główna: http://dinamik.ro/metin/ Reje: http://dinamik.ro/metin/index.php?section=register DOWNLOAD client:...
Metin2 private server BoffMT2
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 55766
mc.txt----5.171.128.112-je to odkaz i na reg stačí to dat do vyhledavače---server přejmenovan na BoffMT2 sitě BoffMT2-1,2,3..... heslo xzibit
♛Metin 2 P-Server♛TOP 5♛2014♛
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 16137
✔Viel Spaß mit meinen Top 5 Metin2 P-Server✔ ✔Bewerten und Abonnieren nicht vergessen!!!!!✔ ★Platz 5★ Soliveta 2 0:10...
ViVeMT2 - Prezentacja
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 5534
http://w217.wrzuta.pl/plik/5FkiyCdpoNa/vivemt2 5.6.143.190 ViVeMT2/1 - 20 12345 lub a juz nie pamietam;p
"MetLifeMT2" [Easy/Medium] - Prywatny Serwer Metin2! (GamePlay)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 6164
★Start 17.10.2014r. Godzina 20:00 ♦ http://metlifemt2.pl/ - Easy/Medium "Strona kilka dni przed startem" ♦ Zostaw Like! :...
Niemieckie Dziecko neo gra w metina2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 103016
;p
Prywatne serwery Metin2 - DeviMT2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 48410
TO STRONA SERWA TU ALL MACIE : http://5.155.243.203/index.html Aby zagrać na serwerze należny pobrać lunchera :...
GamePlay nowego i najlepszego serwera metin2 Aurion 2014 Rok!!! zapraszam
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 30772
strona do tego pro serwera metin2 2014 rok!! http://aurion.pl ts tego pro serwera :178.217.188.60 zostaw fapke do gory zeby GM widział ze lubisz...

Comments:

Author Łukasz Nowak (2 years)
Grasz w PvPMT2 ??

Author misterymk (4 years)
pomużcie kiedy sie loguje pisze blad podczas logowania to znacze ze co mam
poczekac jak bedzie dzialal czy co bo nie wiem

Author danielxx94 (4 years)
Miło że serwer on :(

Author fajerxxx (2 years)
na poczatku zamiast panda przeczytalem pandora xd

Author MrPeTe345 (4 years)
Chodzi jeszcze serv??

Author Krystian I (4 years)
serwer off nie kumacie

Author BadDegger (4 years)
Czeba wejsc nobki w forum -reje na samym dole textu zaakcteptowac ze sie
zgadacie iw tedy wyjeżdża wam reje..sorka za ortog.... gg 19954638 :)

Author Graco2213 (4 years)
offline ;]

Author KasztanGamePlay (4 years)
@zegarek1000 Nastepna jebana ślepa kurwa?.... Poczytaj sobie na dole
troche, zobacz date wydania i dopiero komentuj.

Author Kamil Puchała (2 years)
czemu mówicie o tych privach jak o najlepszych jakie istnieją? każdy ma
swój gust jednemu się spodoba innemu nie to bez sensu pisać że dany serwer
jest najlepszy

Author DerelIsWP (2 years)
polecam serwer PvPMT2 nie trudno o itemki:) i kase ty lko exp od 80-95

Author zielokJP (4 years)
w 2 dni wbiłem 90 lvl i all skile na P ;D Pozdrawiam zielokJP

Author liderov1928 (2 years)
haha server stoi prawie dwa lata a wy piszecie ze macie z nim problem. heh
4fun ktory stoi dwa lata po 1 zadko spotykany po 2 pon jakiego ciula
chcecie grac na tak starym serwie :/ nawet jakby dzialal to i tak all by
mieli max lvl..

Author kociota (2 years)
Hammermt2

Author mateuszhalagarada (3 years)
zal dzala masz plusa

Author MrMiki222 (3 years)
jak go ściągnąć??

Author Jan Kowalski (3 years)
GM tego serwa to mój kumpel ze szkoły xD

Author mateuszhalagarada (3 years)
sie nie dziwe jak czytac nie potraficie

Author MrDanielo63 (2 years)
dla mnie najlepszy DragonMT2

Author ELOZIOOM22 (3 years)
@KasztanGamePlay NIEPRAWDA JA GRAM I WSZYSTKO OK ŁADNIE PIĘKNIE WIDAĆ
JESTEŚ TAKIM DZIECKIEM ŻE NIE UMIESZ SIĘ NAWET ZAREJESTROWAĆ :)

Author xMarcin19 (3 years)
w w w. tr ev om t2.c b a.p l

Author TheMegaTransformice (3 years)
kURWA NAJLEPSZY BYL CYST2 ALE KURWA SERVE OFF D:

Author BehemotPlayGames (2 years)
moim zdaniem najlepsze są 3 serwery ecresiamt2/lomaxmt2/pvpmt2 ecresia
startuje dziś 20 lipca o 20.00 ! bd to serw medium resztę poczytajcie sobie
na ecresia.pl lub forumecresia.pl

Author MrMenekPL (1 year)
XenoX jest on

Author karol horazy (2 years)
graj w pandorke

Author Martin2490PL (3 years)
te pedale jak moge do ciebie mówić to jest x-world noobie

Author Wnuku032 (2 years)
Buahahahahhahahahahah

Author THEcaves933 (3 years)
@Adsebful nie zasmiecasz bo ja jakos sie zajere a jak nie umiesz to sie nie
dziw !

Author Karol Zawadzki (4 years)
te linki nie chodzą

Author Kuba Ciesielski (2 years)
polecam grać w diamondmt2.pl

Author Pulsujacakupa (3 years)
Fajne:)))

Author MrProZiom2 (3 years)
niezaduży exp na wyższym lvl widać jak mało leci i to z piersciąkiem expa

Author enduron12345 (4 years)
looooooool ja off to poco stronka

Author ThePanterka122 (2 years)
Sam jesteś gówno! IMetin był wcześniej bardziej 4fun(przynajmniej moim
zdaniem), ale admin serwera postanowił to zmienić.No cóż to musiało się
kiedyś stać:)

Author Adrian maszner (2 years)
to nie pandora zal

Author TheMrsEnero (3 years)
Ej to jak dziala ten serw czy nie ???

Author demonso98 (4 years)
szkoda ze nie działa

Author Anka Pysia (3 years)
a jak się nazywa ta piosenka?

Author Damiancyk1234 (3 years)
fajny serv. gram na nim. 106 ninja dagger;p krolestwo jinno:)

Author Mondziolowaty (3 years)
niedziala serw zal nawet stronka off jest nic niedziala

Author karol horazy (2 years)
ja na tym servie mam 134lvl pro eq i wielu fajnych kumpli. Zaczęcam do gry
(tutaj przedstawił/a starego patcha teraz jest nowy i jest o wiele lepszy)
zaczęcam do gry

Author MT2Inter (4 years)
Witam. Tutaj GA jezeli macie jakie kolwiek pytania piszcze do mnie...
Zmieniłem konto tutaj macie 1 z moich filmikow /watch?v=2BbdogDcq2s jestem
jego wlascicielem. PISAC

Author mikix999 (3 years)
nie powiedział bym że jest dobry mam tam tylko 102lv.

Author menelek157 (2 years)
czemu sciąga mi sie XenoxMT2 1.5 godz ;d a potem mi wychodzi błąd cos z
dyskiem c czy cos takiego help pomoc ;d

Author Santrinian (2 years)
Xenon? owszem najgorszy priv na swiecie zwany pod 2 nazwą gównix -.-

Author muminek8520 (3 years)
super wchodze na ten serw!!!!!!!!

Author fajerxxx (2 years)
nie gram na pandorze ale gram na Virtualmt2 fajny serw

Author Ivan Grozny (1 year)
Przecież to X-world

Author Dawidio123 (3 years)
@KasztanGamePlay Pisze się chuj...

Author Turczyk123 (3 years)
Adsebful po co ty zasmiecasz youtube swoimi komentarzami?

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website