Videos


küfürlü nine



bu nine çok küfür ediyo yaa çok komik
ör(noldu noldu noldu NİNE:ananin ami) :D


Views: 771830
Added:
Runtime: 1:34
Comments: 212

Tags for this video:



Find more videos in the: "23"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author Esrarengiz Kasaba ( ago)
1:14 :D

Author ENES KAPLAN ( ago)
😅😆😄😃😎

Author Ramazan TEKIN ( ago)
LAn oğlum senin başka bi işin yokmu yaşlılarla uğraşıyon piç adam 

Author Güneş Soykan ( ago)
Ya kadını sinirlendirdi puşt
Orosbinin ogli gahpenin ogli dkkcmdkdmdkdmmdkdlfldllslvldlvk

Author ılgın çutok ( ago)
kardeşim utanmıyorumusun yaşlıyla uğraşmayı ? gün gelir senlede uğraşırlar
inşallah

Author okan köken (okan_skrillexdubstep) ( ago)
alzheimer

Author Tolga Taş ( ago)
Kabbeni oglu

Author Kayra Almaz ( ago)
Ayy yazık kadın i çileden çıkardı muhtelif edepsizlik torunudur

Author Hunger Games Savaşları ( ago)
:/ la insanın bi yandan içi yanıyor bi yandanda 1:12 dakkada korkutuyor la
:D qwe:

Author Nephilimm1 ( ago)
Ayarlar kacmis conta yanmis yazik

Author Albert EINSTEIN ( ago)
tarih 2008 di bunu ilk izlediğimde.

Author Kamil Palgin ( ago)
küfürlü nine: https://youtu.be/Qq8Ci1p8jBc

Author Eylül Kaya ( ago)
Sevişin

Author İrem Arslan ( ago)
Orospinin oğliii gavatin oğliii gahpenin oğlii 

Author Tamer Aslantas ( ago)
Yaziklar olsun!

Author Tunay Durakoğlu ( ago)
Orospinin oğli gavatin oğli puhhhhhahaha

Author Muhittin Yazarer ( ago)
Acayip Bir Kadın Korktum Biraz Tuaf İnsanlar Çok İlginç

Author Sudenur Viranlı ( ago)
****** ogliii

Author DOĞUŞ ANG ( ago)
hastamı la karı :SD 

Author GG Oyuncu ( ago)
1:12 sandalyeden dub step le kalktım amk

Author Doğus Ünal ( ago)
bu nine insanın gece rüyasına girer lan :D

Author Harry Styles ( ago)
ÇOK GÜZEL d:DD:d

Author FENER BAHÇEM ( ago)
1:12 izlemeye başlayın

Author onur onurh. ( ago)
Allah belani versin senin yazik günahini deyilmi. Seviyesiz öküz. BIRDE
Komik diye internete koyuyorsun. Rezil herif

Author Ömer Aslan ÜNÜR ( ago)
teyze saydırıyor adamın sikinde değil :D

Author Ömer Aslan ÜNÜR ( ago)
küfürlü nine

Author Duygu DmR ( ago)
komık degıl yaslı kadının yuregını tuketmıs pezevenk

Author Raven XRW ( ago)
00.52.saniyede ne sesi geliyo lan

Author Oner Yavuz ( ago)
Ağır orospu çocuğu, umarım yaşlandığında aynı muameleyi sana da yaparlar.

Author Mert Debians ( ago)
oyşş orospii* :3

Author erkek adam ( ago)
:D

Author hz winston box ( ago)
sıkım taşa donuştu nabtın ulan

Author 0MrMontana0 ( ago)
Videoyu çekip Youtube a koyanın amını kökünü sikiyim.

Author WhyDovesCry ( ago)
sen o yaşta aynı mı kalıcan?

Author Batuhan Daştan ( ago)
BU MU KOMİK OROSPU COCUGU MUSUN SEN BABAANNESİ KÜFÜREDİNİ ANANI SİKTİMİ
BALI

Author Masum Serseri ( ago)
kadın ölse de kurtulsa amk

Author Faruk Aktepe ( ago)
İnşallah o kadının ağı tutar sende görürsün piç kurusu

Author Mr. Blager ( ago)
teyze haklı

Author 900TKK ( ago)
orospu çocuğu tatar Türklere küfür etme faslilarin forum sitesinde ...IP
adresiyle kimin nereye girdiğ orospuluk yaptini ben biliyorum .

Author Canberk Özdemir ( ago)
pziving

Author Disturbiaa13 ( ago)
AMA BU NİNEYİ TEK GEÇERİM ARKADAŞ-İZLEYİN watch?v=NpIDicknHg0

Author Samet Yılmaz ( ago)
2007 de koymuş amk salağı.2013 teyiz biz.6 yıl.

Author qral holigan ( ago)
Noldu noldu noldu noldu ? Ananın anoyun ami oldu :D

Author TheCreepylord ( ago)
50 yil sonra senin büzüşük götünü de görürüz reyiz :D

Author samet maralı ( ago)
Bunla ÖPÜŞDÜĞÜNÜ DÜŞÜNSENE Bİ

Author samet maralı ( ago)
DeReKlİ aMcANıN kArIsI gAlİbA

Author samet maralı ( ago)
gargaya benziyo la

Author MuhammedveLi Akkas ( ago)
noldu noldu noldu anayun ami oldi ! :D

Author PURE GAME ( ago)
5 yıl olmuş videoyu koyalı belkide hakkı rahmetine kavuşmuştur mekanı
cennet olsun :)

Author cannie karakas ( ago)
1:13 oha lan oha

Author kübra candır ( ago)
of amk ya :D:D:D:DD:.d

Author Nick Schindler ( ago)
Ne oldu ?! Ne oldu !? ANANIN AMI OLDU .. HAHAHAHAHAHA ;D

Author yusuf öznur ( ago)
iyi bile yapmış

Author Hasan Yücesan ( ago)
nejat uygur a benziyo lan.. :)

Author Ağaçkakan Rigor Mortis ( ago)
11 Aydır birşey yazmamışsın.Noldu lan verdinmi bari.

Author Sahin Aliyev ( ago)
1:14 nine costu :D o ne kufurler yhaa :D :D

Author Rüzgar Can ( ago)
tırriyin çıkmış nine niye küfür ediyon

Author 10MinutesInYourLife ( ago)
kesin gürcü bu nine

Author Mustafa Özcan ( ago)
1:13 süper yaw

Author Gamze Pehlivan ( ago)
Yuh Mk yaaaa

Author doğacan özdemir ( ago)
1:15 bunuda açıklayın ateizler

Author erdem erdolu ( ago)
00:19 korkudan ölüyodum lan..

Author sanalikacı cocuk (1101 year ago)
fkaosdpfkspdoagkpoasdkgpaosdgkpo sadk :D

Author Ege Ünal ( ago)
00:19 Ateyizler ?

Author berkcan dinçer ( ago)
korktum yemin ediyom !

Author Ofelya karabayır ( ago)
aq cok gulduk laaaaaaaa

Author Don juan ( ago)
erkek mı lan

Author 63DaddysPrinCessAyse ( ago)
hic sögleme alpay ufakacar ama kadin igi etmis bari küfürleri basdi ona

Author alpay ufakacar ( ago)
Ben olsam kadının elindeki şişi. Senin götüne sokardım.Yaşlı kadına bu
yapılırmı lan

Author Engin Emre (881 year ago)
eyvallah... iste bu

Author Engin Emre (1395 years ago)
bravo

Author Aysen Cantürk ( ago)
Götveren kadının iyiliginle oynuyorsun.. Amcik agaz..!!!!

Author KaMiKaZe ee ( ago)
Gavat,Orossppiii :D

Author ASİM ÇINAR ( ago)
Ölmüştür şimdiye bu nene

Author ASİM ÇINAR ( ago)
0:57 :D

Author ASİM ÇINAR ( ago)
Sıçiyim Ağzunin İçine :D :D :D

Author jack kara ( ago)
yaa sen niye yasli kadina boyle yapiyorsun, seni mahkemye verdim, adresini
buldum, yakinda insan haklari mahkeme mektupu gelir evine, okadar kolay
kurtulamasin , seni iceri atmadan rahat yok baba

Author pascal07nouma ( ago)
ahaha 1.15 de iyi güldüm orispinin oğlii kahpenin oğlii :D:D:

Author cuneytcck ( ago)
@kerimkarayel87 Sen harbiden süzme bir o.çocuğusun.Senin anneni kesin bir
kürt sikmiştir.Sor bakalım...

Author Ali taştekin ( ago)
ölecen amına kodumun amı kartlaşmış karısı iki ibadet et orospu

Author Serhan KONUKLUK ( ago)
Açıklamaya bak. "bu nine çok küfür ediyo yaa çok komik". Gel ben senin
anana bacına yağdırıyım çok komik olsun.

Author kede136 ( ago)
ÇEKENİN NET OLARAK ALLAH BELASINI VERSİN.

Author evren karayel ( ago)
KÜRTLER+UYUSTURUC+KÜRTLER+FOHUŞ+KÜRTLER+İNSANLARI HUZURSUZ ETME+KÜRTLER+
HIRSIZLIK GASP SOYGUNCULUK+KÜRTLER+İKİ YÜZLÜ VATAN HAYİNLERİ+ PARKTA
SOKAKTA OKULDA BAHCEDE İNSANLARI HUZURSUZ ETME KÜRTLERE YARDİM EDEN VATAN
HAYİNİDİR KÜRTLER NANKÖRDÜR KÜRLERİN OLDUGU YERDE HUZUR KALMADİ İSTANBULUN
HUZURU KALMADİ KÜRTLERE YARDİM EDEN DESTEK VEREN HERKEZ VATAN HAYİNİDİR
KÜRTLERE İS VERMEYİN ONALRİ GÜCLENDİRMEYİN LANET OLSUN KÜRTLERE LANET OLSUN
VATAN HAYİNİ İNSANLARİ BUNALTAN DOMUZLARA

Author Umut3run ( ago)
o oglumun asini siksinler pic utanmuyor apti

Author feride pınar yıldırım ( ago)
1.14 de koptum... :D :D

Author Osman Haşim Can ( ago)
kadınla dalga geçiyor resmen böyle saygısızlık olmaz ayıp. birde utanmadan
bu videoyu buraya yüklemiş insanlıktan bi haber gerizekalı.... böylelerini
sopayla dövmek istiyorum

Author ahmet evyapan ( ago)
@hersitede kocum isin gücün yokmu senin roman yaziyon bi vidyo icin bi iki
cümle yaz tamamdir ya..

Author ferrerorocher01 (956 years ago)
Gerçekten bu nine çadi gibi ama kufur edince tatli oluyor ahahahh <3

Author hersitede ( ago)
Anne'ye bakanların, yani çocuklarının Çınar ağacı filminde oynayanlardan
(En büyük ve güvenmediği oğlu hariç) iyi olduklarına eminim. Çünkü aksi
takdirde çoktan huzurevine göndermişlerdi. Bu durum ile dalga geçmek ve
nete vermek ise ailenin anne ve babası internete girmediğini bilen
huzursuz, gelecekte anne ve babasını huzurevine yatıracak olan ve benim
alık almaz küfür edeceğim oğullarından başkası değil.... (Öküz altında
buzağı aramayın sövdüm işte, unu çeken oğlana)

Author orhan tezisci ( ago)
AHİRETTE BU KADINCAĞIZIN İKİELİ YAKANDAN DÜŞMESİN İNŞALLAH...Zavallı yarı
alzheimer...40kilo...gitmiş eline cam almış alay edip çekmiş buraya
koymuşsun...hepimiz bi gün böyle olacağız...lütfen kaldır şunu kardeşim!

Author MitsubishiLancerEvo8 ( ago)
senin ananın amına koyayım orospunun çocuğu ananı avradını sikem şerefsiz
kadın Allah(c.c)'ını seversen diyor nineni sevmiyorsan bari Allah(c.c) için
duraydın OROSPU ÇOCUĞU!

Author korayenbiya ( ago)
lütfen bu video cikartin .

Author Trabz0n7 ( ago)
Bu kadin simdi vefat edince(etmis de olabilir, 3 sene öncenin videosu),
vicdanin rahat olacak mi, eeey gerizekali?

Author xXcCcB0ZKuRTcCcXx ( ago)
ne bicim insansin sen be ne yasli nineye küfür ediyorsun?

Author Mesut Yalcin ( ago)
Bunu buraya koyanın cekenin ben ta anasının amına koyayım.Ulan götveren
kadın bunamıs yazık ne dedigini bilmiyor sakin sakin otururken ve yavsak
neden rahatsız ediyorsun kadını.Ne kadar küfür etse az sana

Author Viit0ify (1174 years ago)
@xp0staldudex weil die typen die abfucken!

Author Elnur Baghirov ( ago)
ALLAH bunu affedermi kalleş. Hasta insanla dalqa yapılırmı şerefsiz. Kadın
sana az bile söylemiş. "Allahini seversen diye" yalvariyor. ALLAH-ın adı
anılan her bir yerde bütün zaman duruyor. Sen neden durmuyorsun annesi
babası belirsiz şerefsiz. Zaman gelir ALLAH-da seninle öyle dalqa yaparki
ölmek için yalvarırsın.

Author Milosh Black ( ago)
bu videoyu çekeninde buraya koyanında amına koyayım .

Author 1Zerotonine ( ago)
Ulan gotunden yemis, Kadincaz "oynamayin Allahini seversen diye"
yalvariyor, vicdansiz orospu cocugu, kahpenin evladi desem anani tanimam,
yazik, senin gibilerini alninin ortasindan vursam genede acimam yaslilara
zulum etmek Turklugun neresinde var pust. Beynini siktigiminin beyinsizi,
Allah cikarir senden o kadina yaptigini.

Author jamgame1987 ( ago)
cok komik... atyara!

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website