Videos


Azilah dan Sirul dihukum gantung sampai Mati



SHAH ALAM, 9 April (Bernama) -- Mahkamah Tinggi Shah Alam Khamis menjatuhkan hukuman gantung sampai mati terhadap Cif Inspektor Azilah Hadri dan Kpl Sirul Azhar Umar kerana didapati bersalah membunuh wanita Mongolia Altantuya Shaariibu.

Hakim Datuk Mohd Zaki Md Yasin berkata pihak pendakwaan telah membuktikan tanpa keraguan munasabah kes terhadap Azilah, 33, dan Sirul Azhar, 37.

Katanya pembelaan kedua-dua tertuduh berdasarkan kepada penafian dan juga menyalahkan satu sama lain, dan dengan itu, ianya tidak boleh dipercayai.

"Mereka gagal menimbulkan sebarang keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan yang didapati konklusif.

"Saya dengan ini menjatuhkan hukuman gantung sampai mati terhadap kamu, Azilah dan Sirul Azhar," kata Mohd Zaki.

...... Kesiannnn.....

Rating Rating Rating RatingRating
Views: 230,003
Added: 5 years
Runtime: 2:27
Comments: 94

Tags for this video:  



Find more videos in the: "News"
Uploaded by: pinkturtlevideo
See more videos uploaded by pinkturtlevideo


Related Videos:

TVSelangor09 15042011 Anwar Siapa Arahkan UTK Bunuh Altantuya
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 130868
KENAPA MAHATHIR 'REJECT' NAJIB, PAKLAH & KHAIRY?
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1018127
LAJUKAN VIDEO YOUTUBE? KLIK LINK KAT BAWAH NI UNTUK FREE DOWNLOAD http://www.dapatwang.com/?id=allysha DAH CUBA, BARU TAHU!
'Monyet Belaan Terlepas' Ganggu Orang Ramai.
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 73512
Agaknya Emak dan Bapa dia menyesal melihat perbuatan bodoh yang dilakukan oleh anaknya demi mencari publisiti murahan untuk mempertahankan Anwar...
Bukti baru Najib terbabit dalam pembunuhan Altantuya
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 808158
Anwar dedah Najib punyai hubungan dengan Altantuya Khamis, 3 Julai 2008 • Kategori: Berita Utama, English, Kenyataan, Nasional, Pilihanraya 2008...
TKI dihukum pancung di mekah arabsaudi 18 06 2011
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 672865
Siapa Dalang Projek Altantuya ?
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 144281
Penjara Pudu - Di Sebalik Tirai Besi
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 219732
Di sebalik tiang besi yang pernah menyaksikan penahanan ramai pesalah-pesalah yang dijatuhi hukuman gantung dan sebagainya.
P.Ramlee Meninggal Dunia
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 708322
29.05.1973 P.Ramlee Meninggal Dunia. Dalam Kenangan (1929-1973) Al-Fatihah.
RAKAMAN PEMBUNUHAN SOSILAWATI DAN 3 YANG LAIN
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 739414
Misteri pembunuhan Sosilawati terungkai...
SAIFUDDIN BONGKAR RAHSIA NAJIB DAN ROSMAH
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 545589
SAIFUDDIN BONGKAR RAHSIA NAJIB DAN ROSMAH
KES (2010): Mat Komando
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 628405
Episod 6: Pada 12 September 2002, Ahmad Mohd Arshad atau dikenali Mat Komando, 37, ketua kumpulan Geng 13 dan seorang penjenayah No.1 Malaysia yang...
KES - Pembunuhan Rocky
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 64148
Episod 11: Kronologi dan siasatan polis berhubung kes kematian Rocky atau Rokiah Hashim yang mati ditikam dibilik tidurnya dipercayai bermotifkan...
Hukuman Bunuh Pada Zaman Nazi
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 478716
http://www.churpchurp.com/huzero/share/churpchurp-invite Get great reward by posting a promotion . What are you waiting for, sign-up now. It's Free :)
Perjalanan Altantuya dipadam?
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 60538
Perjalanan Altantuya dipadam? - Soalan tambahan MP PKR Gombak kepada soalan asal No. 3. Dato' Seri Tiong King Sing [ Bintulu ] minta MENTERI DALAM...
Dukun Mona Fandey case part.2 dokumentari kes Mona Fendi 2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 126054
Why is the movie Dukun not release to the public? Astro Shaw Malaysia made the movie about this incident. But was quickly stopped by the censorship...
sebat
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 231944
Permintaan terakhir dari terpidana Mati (Kisah nyata)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1864163
hanya ingin mengungkapkan isi hati nya lewat lagu yang di ciptakan selama ia masih di penjara, walaupun dia besok akan mendapat hukuman gantung,...
kes-mona fendi part1.FLV
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 208763
Keluarga Sumartini Histeris Saksikan Teatherikal Hukum Pancung
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 64271
Kakak kandung Sumartini, TKW asal Desa Kukin, Moyo Utara, histeris melihat adegan teatherikal hukuman pancung yang diperagakan aktifis di depan...
lihat dan pikirkan
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 438230
sepasang kekasih tertangkap tangan di kawasan syah kuala saat sedang##@#@ oleh warga sekitar dan berakhir cambuk.. 'seorang putagas wilayatul...
Doa Dari Banduan Buat Imam Muda Nazrul
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 183470
FB Imam Muda Nazrul : http://www.facebook.com/ustaznazrul Tugasan minggu ke 7 Imam Muda Nazrul apabila bertemu banduan terakhir di penjara yg...
Adakah ini ilmu hitam? - pusing kepala sampai belakang... jangan pandang belakang!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 354997
http://jantanhebatinthemaking.com ilmu hitam, ilmu hitam dalam islam, ilmu hitam di sabah, ilmu hitam indonesia, ilmu hitam melayu, ilmu hitam...
permintaan terakhir
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 27175
permintaan terakhir seorang banduan sebelum hukuman gantung. pengajaraan renungan tauladan
GANTUNG SAMPAI MATI
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 160845
SADDAM HUSSIEN
Budget 2011-RTM malukan Najib
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 459298
http://milosuam.blogspot.com Camera man RTM sempat fokus pada Rosmah mansor di saat Najib diperli kerana membentangkan bajet 2011 kerana Rosmah.

Comments:

Author TheWel90 (2 years)
na tenangkan hati rakyat kah tu??

Author diey onchest (2 years)
Habeh kalo sorok pembunoh bawah bantal plak cemmana,?Sye walaupun najib
xmembunuh sekalipon, sye xnak sokong umno lagi,nak cube tukar yg laen.! Dah
lame sgt dah umno dudok kursi empuk mreka tu, sampe dah naik Kg lemak
mreka,! Tengok tu bontot mreka beso-beso,! Kesianlah yg laen plak, dr dulu
asik campaign2, pekik2,sampai di saman di jel oleh kerana persaingan
politik.

Author Md Fauzi (2 years)
Sebb altantuya adalah satu2 saksi utama saat terjadinya transaksi haram(the
illicit commissions paid by DCNS to the Malaysian officials, which could
include Baginda and Najib)

Author Makarov Shernukov (4 years)
ape salah diorang erk?

Author Zack Squall (2 years)
BETUL KAH JUGA DI GANTUNG TU SILAP2 SEDANG BERSANTAI TENGOK EURO 2012

Author Abubakar.abu@gmail.com Haris (1 year)
Najibbbbb rosmahhhh

Author MrBluesy67 (2 years)
rakyat yang percaya adalah rakyat yang bodoh..

Author joe bits (2 years)
benarkah mereka di hukum gantung sampai mati?

Author YouJustShutUpNow (2 years)
Hukum gantung sampai mati ? Gantung siapa dulu? Tiada orang pernah nampak
muka kedua- dua suspek tu. Siapa tau jika orang lain yang mengambil tempat
mereka masa digantung mati. Hanya gantungan awam dengan muka ditunjukkan
boleh membuktikan. Kepada keluarga Azilah dan Sirul, Mereka hanya buat
tugas mereka, (jika berkorban demi negara ok la) tapi tiada nilai jika
mereka digantung macam ni kerana kekotoran orang lain. Adakah kamu
percayakan janji yang diberi oleh orang- orang kotor macam ni?

Author bosh8888 (4 years)
@arejak82 yelatu.... tp yg org2 PKR ckp Najib tu Yahudi tu x berdosa besar
ker??!!! Balas balik ler kami tuduh Anuar...

Author 0708may (4 years)
sekian lama bicara,cuma nampak 2 ekor ninja shj , kalau sampai masa
digantung,harap rakyat malaysia dapat cam muka 2 ekor binatang ini

Author Mirzamazni@gmail.com Mirzamazni (1 year)
Entahlaa...banyak org zaman skrg yg tunjuk pandai..ade je kes kat malaysia
kaitkan dgn politik la apa la...bagus g siasat sendiri...law komenn kemain
laju taip..law nak becakap tekebil2..porrahh...

Author mayna puteri (3 years)
tak apa nanti mereka mati sendiri dgn cara yg the best melebihi kematian
atlantuya yg mrk dah bunuh,apalagi wat si penyuruh pembunuhan,,terkejang2
nyawa tak kuar2,,baru teringat atlantuya saaribu.

Author Rizaham Casper (1 year)
sejak dibicarakan..aku xpernah lihat wajah ke 2 2 tertuduh..adakah nama
mereka wujud? Atau?

Author zainun nadzireen (2 years)
@09papang bodohnya kau ni. cuba cakap guna otak sikit

Author Gabriel Wiliam (1 year)
Kalau nak tipu .agk2 la. Pandai mana tupai melompat.jatuh juga.masa tu la
korang menangis.kalau korang mati awal dari dalang sbnar takpe.

Author din perfumes (3 years)
haa,, dengar tu najib.. rakyat semua sudah x percaya kt kau lg..

Author Tiger Perang (1 year)
hukum mati ke hukum melancong ke luar negara???........hahahaha....Allah
tahu akan segalanya.........mahkamah Allah menunggu jua di akhir
nti..........

Author 013ain (4 years)
cian die kene bnuh msti sakit...

Author Anizar Jamaluddin (1 year)
MEMANG BETUL!! so rakyat Malaysia keep an eye..make sure rakyat WITNESS
mayat dia orang.

Author Md Fauzi (2 years)
Amiin

Author khairolmf87 (1 year)
Kalau btl kna gantung,mana kubur dia org?

Author Destin Mukil (3 years)
masyarakat sanggup membela dosa pemimpin.. klu da sala tu buat la mka sala.

Author Anizar Jamaluddin (1 year)
UMNO tak pernah tanya pun soalan ni..sebab dia orang pandai sangat. orang
bodoh macam kita rasa pelik sebab selalunya lah kan....orang buat apa apa
pun mesti ada motif.

Author Abu Darda (1 year)
Hanya Allah yang Maha Mengetahui,Ingatlah di dunia mulut boleh ditutup,mata
boleh dipejam,tangan boleh diselindung...sabar wahai pelaku dosa masa kamu
akan sampai juga, kamu dihadapkan di mahkamah Yang Maha Agung dan
bertaubatlah kamu sebelum masa tersebut benar2 terjadi.nauzubillah

Author Brother Chik Harry (2 years)
@mangkukhayunmu betul tu sekadar muke di tutup ada agenda dorg yg nk tutup
case...biasa la mula2 baginda kena tahan....sapa x nau klu dah upah 20juta
utk masuk lokap....ending lepas dan x disabit kan kesalahan...jadi option
ke dua depa hantaq 2 org sebagai pesalah dan muka nya ditutup mengaata kan
hukuman mati telah dijatuh kan....dasat sungguh game malaysia nie

Author norarmiza anuar (5 years)
takde bukti jgn cakap..nanti jadi fitnah...kalau ada bukti tunjukkan..bukan
sekadar komen dan fitnah org kat youtube je...takde guna..hampess...

Author YouJustShutUpNow (2 years)
Lebih baik Azilah dan Sirul bocorkan segala- galanya supaya mereka sendiri
selamat. Mereka tak ada kepastian dari sesiapa jika mereka mengaku semua
perbuatan.

Author Md Fauzi (2 years)
Tengoklah mcmmana puak umno menipu, memperbodohkan satu malaysia dgn trik
busuknya..! Itupon malaysia dok membisu dan membutakan mata,bahkan justru
ikut backup habis trik busuk tersebut,?! Simpan penjenayah bawah tilam,
bahkan di sanjung di puja,?! Hmm

Author Geng Kapak (1 year)
common sense 1. smpai hari ni xclear apa motif polis tiba2 nak bunuh
altantuya..xmasuk akal mlainkan hanya bertindak atas arahan org atasan 2.
c4 tu bukan senjata biasa2.hanya org yg btul2 ada kuasa boleh luluskan
benda mcm tu..eh sape menteri pertahanan masa tu ye? xlogik akal jika polis
biasa mcm tu nak bunuh susah pyh dptkan C4..baik guna minyak tanah 3. muka
dua polis tu smpai hari ni xde sape tau identiti..bukankah slalunya kes
profil tinggi rakyat tetap tau? tp ni x... pikir2kan lah..

Author Amirul Asmizan (3 years)
@mangkukhayunmu hang ckp pun org X caya....mana bukti???????????????

Author Moses79 (3 years)
apa motif ?

Author mimwaununalip (5 years)
ape nk jd la...

Author mega xstreammega (2 years)
tutup muka takut org kenal la tu.. pembunuhan upahan.. kejam2

Author krul azreen (2 years)
cakap je hukuman gantung,tapi sebenarnye dbebaskan.sebb kite x nmpk muke
due ekor ni.

Author Qaiser310811 (2 years)
najib dalang smua ini

Author mambangmabuk (2 years)
Kenapa tak timbul isu dan atas alasan apa la diaorang bedua tu bunuh
altantuya. Ke memang polis malaysia sekarang ni kurang waras dan bertindak
bunuh orang secara sepontan? Kalau ujudnya angota polis yang kurang waras
macam ni dalam malaysia maksudnya pemilihan dan saringan pemilihan angota
polis sendiri lemah. Apakah keperluan dan asas kelayakan untuk menjadi
seorang angota polis m'sia? Kalau angota polis waras, pastilah ada arahan
dari orang atasan mereka sebelum bertindak kejam macam kes ni.

Author Shahrulnizam Hanafiah (2 years)
mcm jantan je dua ekor yg tutup kepala tu. ni kerja polis speacial branch.
x de siapa yg tau tertuduh betul2 gantung sampai mati ke x. siapa yg kenal
dgn azilah ngan sirul tu??

Author van helsing (3 years)
Kesian die ke kesian kt kite? Pmimpin ade kuasa.. Smpi berair mata gelakkn
rkyat yg bodoh dan tuli.. Bangun la demi mlaysia.. Blaja tggi2.. Tp akal
tetap bwh kaki.. Pikir2kn..

Author Akhi Syahir (4 years)
pesalah gaya badan nampak kedua2nya cam lelaki....entah2 pesalah kes lain,
yg di hadapkan kemakamah!!! pesalah sebenar dah keluar negara....... apa2
pun harikeadilan akan tiba nanti

Author Md Fauzi (2 years)
Kalo Hakim tertinggi negare dah sanggup wat rasuah, Chef inspector polis
negare juge makan rasuah, hukum negaro dah jd bahan lecehan ape nk jd ngan
negaro ni ,?

Author man usia (2 years)
kambing hitam dorg ni.. najib n polis terlibat.. mmg anjing la polis nih..

Author Harry Mohamad (3 years)
kena ikut cara Islam iaitu hukuman bunuh mesti dilakukan depan org ramai,
mula2 muka dibuka lepas tu baru ditutup.

Author Siti Gurl (2 years)
Perasaan ko jelah giler.. Buatlah mahkamah sndri..buat malu je dgn mata
dunia.. Ish ish ish

Author eramelati (1 year)
Jom kahwin lagi 1

Author Destin Mukil (3 years)
@zairie87 tahu dr mna ni bro? huhu

Author Tomie Rain (3 years)
aku sokong mangkukhayun......

Author zairie87 (3 years)
mereka x mati. ade d sabah sudah kaya raya.

Author yusriumin (1 year)
pada semua pengomen kat sini..datang lah ke rumah saya..kita buat
kenduri..makan2..pastu kita salam~ salaman...baca doa selamat..bab aku
tengok...melayu semua nie...satu agama..nape nak gaduh2...pakat la
ramai2...bangsa lain pijak kepala...nie melayu sama melayu pulak pijak
kepala...

Author alansori (4 years)
aku sokong ko mangkukhayun...ni propahganda mesia je ni...

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website