Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 23,092,168
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

https://youtube.com/devicesupport

Views: 23092168
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Comments:

Author TheWel90 (3 years)
na tenangkan hati rakyat kah tu??

Author diey onchest (2 years)
Habeh kalo sorok pembunoh bawah bantal plak cemmana,?Sye walaupun najib
xmembunuh sekalipon, sye xnak sokong umno lagi,nak cube tukar yg laen.! Dah
lame sgt dah umno dudok kursi empuk mreka tu, sampe dah naik Kg lemak
mreka,! Tengok tu bontot mreka beso-beso,! Kesianlah yg laen plak, dr dulu
asik campaign2, pekik2,sampai di saman di jel oleh kerana persaingan
politik.

Author Md Fauzi (2 years)
Sebb altantuya adalah satu2 saksi utama saat terjadinya transaksi haram(the
illicit commissions paid by DCNS to the Malaysian officials, which could
include Baginda and Najib)

Author Makarov Shernukov (5 years)
ape salah diorang erk?

Author Zack Squall (2 years)
BETUL KAH JUGA DI GANTUNG TU SILAP2 SEDANG BERSANTAI TENGOK EURO 2012

Author Abubakar.abu@gmail.com Haris (1 year)
Najibbbbb rosmahhhh

Author joe bits (2 years)
benarkah mereka di hukum gantung sampai mati?

Author bosh8888 (4 years)
@arejak82 yelatu.... tp yg org2 PKR ckp Najib tu Yahudi tu x berdosa besar
ker??!!! Balas balik ler kami tuduh Anuar...

Author Mirzamazni@gmail.com Mirzamazni (2 years)
Entahlaa...banyak org zaman skrg yg tunjuk pandai..ade je kes kat malaysia
kaitkan dgn politik la apa la...bagus g siasat sendiri...law komenn kemain
laju taip..law nak becakap tekebil2..porrahh...

Author mayna puteri (3 years)
tak apa nanti mereka mati sendiri dgn cara yg the best melebihi kematian
atlantuya yg mrk dah bunuh,apalagi wat si penyuruh pembunuhan,,terkejang2
nyawa tak kuar2,,baru teringat atlantuya saaribu.

Author Rizaham Casper (1 year)
sejak dibicarakan..aku xpernah lihat wajah ke 2 2 tertuduh..adakah nama
mereka wujud? Atau?

Author zainun nadzireen (3 years)
@09papang bodohnya kau ni. cuba cakap guna otak sikit

Author Gabriel Wiliam (1 year)
Kalau nak tipu .agk2 la. Pandai mana tupai melompat.jatuh juga.masa tu la
korang menangis.kalau korang mati awal dari dalang sbnar takpe.

Author din perfumes (3 years)
haa,, dengar tu najib.. rakyat semua sudah x percaya kt kau lg..

Author Tiger Perang (2 years)
hukum mati ke hukum melancong ke luar negara???........hahahaha....Allah
tahu akan segalanya.........mahkamah Allah menunggu jua di akhir
nti..........

Author Anizar Jamaluddin (2 years)
MEMANG BETUL!! so rakyat Malaysia keep an eye..make sure rakyat WITNESS
mayat dia orang.

Author Md Fauzi (2 years)
Amiin

Author Destin Mukil (4 years)
masyarakat sanggup membela dosa pemimpin.. klu da sala tu buat la mka sala.

Author Anizar Jamaluddin (2 years)
UMNO tak pernah tanya pun soalan ni..sebab dia orang pandai sangat. orang
bodoh macam kita rasa pelik sebab selalunya lah kan....orang buat apa apa
pun mesti ada motif.

Author Abu Darda (2 years)
Hanya Allah yang Maha Mengetahui,Ingatlah di dunia mulut boleh ditutup,mata
boleh dipejam,tangan boleh diselindung...sabar wahai pelaku dosa masa kamu
akan sampai juga, kamu dihadapkan di mahkamah Yang Maha Agung dan
bertaubatlah kamu sebelum masa tersebut benar2 terjadi.nauzubillah

Author Brother Chik Harry (3 years)
@mangkukhayunmu betul tu sekadar muke di tutup ada agenda dorg yg nk tutup
case...biasa la mula2 baginda kena tahan....sapa x nau klu dah upah 20juta
utk masuk lokap....ending lepas dan x disabit kan kesalahan...jadi option
ke dua depa hantaq 2 org sebagai pesalah dan muka nya ditutup mengaata kan
hukuman mati telah dijatuh kan....dasat sungguh game malaysia nie

Author norarmiza anuar (5 years)
takde bukti jgn cakap..nanti jadi fitnah...kalau ada bukti tunjukkan..bukan
sekadar komen dan fitnah org kat youtube je...takde guna..hampess...

Author Md Fauzi (2 years)
Tengoklah mcmmana puak umno menipu, memperbodohkan satu malaysia dgn trik
busuknya..! Itupon malaysia dok membisu dan membutakan mata,bahkan justru
ikut backup habis trik busuk tersebut,?! Simpan penjenayah bawah tilam,
bahkan di sanjung di puja,?! Hmm

Author Geng Kapak (2 years)
common sense 1. smpai hari ni xclear apa motif polis tiba2 nak bunuh
altantuya..xmasuk akal mlainkan hanya bertindak atas arahan org atasan 2.
c4 tu bukan senjata biasa2.hanya org yg btul2 ada kuasa boleh luluskan
benda mcm tu..eh sape menteri pertahanan masa tu ye? xlogik akal jika polis
biasa mcm tu nak bunuh susah pyh dptkan C4..baik guna minyak tanah 3. muka
dua polis tu smpai hari ni xde sape tau identiti..bukankah slalunya kes
profil tinggi rakyat tetap tau? tp ni x... pikir2kan lah..

Author Amirul Asmizan (3 years)
@mangkukhayunmu hang ckp pun org X caya....mana bukti???????????????

Author Moses79 (4 years)
apa motif ?

Author mimwaununalip (5 years)
ape nk jd la...

Author mega xstreammega (2 years)
tutup muka takut org kenal la tu.. pembunuhan upahan.. kejam2

Author krul azreen (2 years)
cakap je hukuman gantung,tapi sebenarnye dbebaskan.sebb kite x nmpk muke
due ekor ni.

Author Shahrulnizam Hanafiah (2 years)
mcm jantan je dua ekor yg tutup kepala tu. ni kerja polis speacial branch.
x de siapa yg tau tertuduh betul2 gantung sampai mati ke x. siapa yg kenal
dgn azilah ngan sirul tu??

Author van helsing (3 years)
Kesian die ke kesian kt kite? Pmimpin ade kuasa.. Smpi berair mata gelakkn
rkyat yg bodoh dan tuli.. Bangun la demi mlaysia.. Blaja tggi2.. Tp akal
tetap bwh kaki.. Pikir2kn..

Author Akhi Syahir (4 years)
pesalah gaya badan nampak kedua2nya cam lelaki....entah2 pesalah kes lain,
yg di hadapkan kemakamah!!! pesalah sebenar dah keluar negara....... apa2
pun harikeadilan akan tiba nanti

Author Md Fauzi (3 years)
Kalo Hakim tertinggi negare dah sanggup wat rasuah, Chef inspector polis
negare juge makan rasuah, hukum negaro dah jd bahan lecehan ape nk jd ngan
negaro ni ,?

Author man usia (3 years)
kambing hitam dorg ni.. najib n polis terlibat.. mmg anjing la polis nih..

Author Harry Mohamad (4 years)
kena ikut cara Islam iaitu hukuman bunuh mesti dilakukan depan org ramai,
mula2 muka dibuka lepas tu baru ditutup.

Author Siti Gurl (2 years)
Perasaan ko jelah giler.. Buatlah mahkamah sndri..buat malu je dgn mata
dunia.. Ish ish ish

Author eramelati (2 years)
Jom kahwin lagi 1

Author Destin Mukil (4 years)
@zairie87 tahu dr mna ni bro? huhu

Author Tomie Rain (4 years)
aku sokong mangkukhayun......

Author yusriumin (2 years)
pada semua pengomen kat sini..datang lah ke rumah saya..kita buat
kenduri..makan2..pastu kita salam~ salaman...baca doa selamat..bab aku
tengok...melayu semua nie...satu agama..nape nak gaduh2...pakat la
ramai2...bangsa lain pijak kepala...nie melayu sama melayu pulak pijak
kepala...

Author alansori (4 years)
aku sokong ko mangkukhayun...ni propahganda mesia je ni...

Author Anizar Jamaluddin (2 years)
They are still alive.....:)

Author 高田 役者 (2 years)
black goat!!!!

Author arep3727 (3 years)
hahahahaa...rakyat x caye kat bajib ker?hahahhaaa.padan muke ko najib

Author Time2Keel (4 years)
Wah!, mcm cerita James Bond Hollywood teori2 konspirasi undang2 di negara
ni. Jom kita tengok wayang cerita Zorro lebih baik dari merepek di sini.

Author bdq9792 (2 years)
Pehhh... Drama thriller political murder yg paling best abad ini. Pujianlah
utuk drector dan para pelakonnya... Mcm crita James Bond dan Mission
Imposible. Yang pnting orang yang mngarahkan pembunuhan tersebut
terlepas... lepas ni kes dan isu ini akan dtutup serapat-rapatnya.

Author khai airil (4 years)
kesian jadi kuda hitam. :(

Author zaidi (1 year)
Pembunuh dhbkena lepas...

Author tokey red (2 years)
AKU PELIK NAPE TAK DPT TGK MUKA POLIS NI...KE DEPA TUKAR DGN BANDUAN YG
LAIN...AKU RASA WAS2 JE TGK VIDEO NI BALIK...KE MEREKA NI DAH
DIBEBASKN..BKNNYER NMPAK MUKA..TIME NK GANTUNG TUKAR NGAN BNDUAN LAIN..

Author dzulmssa (4 years)
@dollydomo mona fandey kena jatuh hukum 1995....... tahun 2001 baru kena
gantung..... ada paham ker.....

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website