Videos


Gambar Foto Hantu Indonesia - Asli Serem Banget



Gambar foto, Kumpulan foto hantu paling serem di Indonesia, penampakan hantu, hantu com, video hantu, hantu seram, foto foto hantu, www hantu com, hantu kuntilanak, hantu pocong, hantu gendruwo,
Untuk melihat koleksi foto hantu kunjungi www.penampakan.nightmarebox.net

Rating Rating Rating RatingRating
Views: 1,710,249
Added: 5 years
Runtime: 1:23
Comments: 254

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Tech"
Uploaded by: ramalanprimbon
See more videos uploaded by ramalanprimbon


Related Videos:

Penampakan Hantu Bondowoso.mp4
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 806664
Mobil kami sempat mogok saat saya memulai merekam... Banyak penampakan yang terekam di sini.. tapi yang paling jelas adalah sosok putih melayang...
Penampakan Genderuwo NYATA. 3gp.avi (Tish)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1921979
Jangan pernah bermain main dengan MISTIS.
Bomoh tangkap jin dalam balang
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 506791
Mistik. Saksikan cara bomoh menangkap jin dalam balang plastik.
hantu siam (real!)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 4248477
iklan lampu... kalo gelap seram gile, terang kalu, tarapapa... huhuhu...what a gud idea. enjoy!
Penampakan Malaikat sering terjadi ketika ada majelis Zikir di dalamnya
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1048772
mungkin kita tidak akan percaya di podium ada penampakan 4 cahaya mungkin saja itu malaikat dan hal ini disampaikan oleh beberapa orang jamaah yg...
Penampakan Nyata hantu Pocong ( indonesian real ghost )
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 7557992
Kejadian ini sengaja direkam oleh rekan2,hanya untuk melakukan pembuktian semata tentang keberadaan hantu pocong,ternyata memang terekam oleh Hp...
Ajaib - Ikan Tetap Hidup Setelah Digoreng
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 1708468
Inilah kejadian yang menakjubkan, terlihat ikan dapat bertahan hidup meski telah mengalami proses pemasakan.. Meski setelah 10 menit ikan tersebut...
Ghost Adventures Season 9 Episode 8 "Paris Catacombs"
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 38545
Ghost Adventures Season 9 Episode 8 "Paris Catacombs" Ghost Adventures Season 9 Episode 8 "Paris Catacombs" Ghost Adventures Season 9 Episode 8...
Malaikat " Izrail " Mencabut Nyawa Di Lapangan Bola
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3124081
Ini terjadi di Arab Saudi..ketika pertandingan bola sedang berlangsung...tiba2 salah satu pemain bola mengalami sakratul maut..dan akhirnya...
Dunia Lain - Lawang Sewu
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 6523629
The Winner of Best Reality Programme, Asian Television Awards (2004) - "Dunia Lain - Lawang Sewu", Produced by PT Televisi Transformasi -...
Jenglot Hidup Ditangkap Warga Situbondo
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 2592900
Warga Situbondo, Jawa Timur geger setelah salah satu warganya berhasil menangkap jenglot hidup-hidup. Warga desa Kesambi, kecamatan Kapongan,...
LEAK
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 166399
video ini menggambarkan kemunculan leak dari sebuah batang pohon. Video ini saya dapatkan dari teman saya ketika liburan ke bali. Percaya atau...
Penampakan hantu pocong di tempat parkir Gajah Mada Square Jember.
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 1355104
Video Penampakan hantu di tempat parkir Gajah Mada Square Jember ini tidak dapat dipertanggung jawabkan kebenarannya. Video ini telah menyebar...
Kuntilanak
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 876125
Kuntilanak
Hantu
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 3165178
hantu sewel
Candi di Bawah Laut Bali - Indonesia
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 330255
Foto bangunan candi di bawah laut beredar di situs microblogging twitter. Banyak orang bertanya-tanya, dimanakah sebenarnya lokasi situs itu berada ?
HANTU DAN KEWUJUDANNYA DISELURUH DUNIA BY MR.ZAM EXTREME CHANNEL
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 654983
(Facebook FanPage of Mr.Zam) ► https://www.facebook.com/mrzamextreme ( BLOG Mr.Zam Extreme ) ► http://mrzamextreme.com/ BENARKAH HANTU WUJUD ?
Hantu Perempuan Baju Merah Terekam Kamera
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 188433
Dunia Lain
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3309018
penampakan makhluk gaib...
KUASA ALLAH/ KUASA ALLAH MUKA DAJAL DI LANGIT
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 4086209
Dajal disebut tanda ayat al an'am 158.wajib diimani.Rupanya tidak opaque/padu-dlm asap ubah bentuk.s.mukmin 57 di sebut an nas/manusia sbg Ithlaqul...
makhluk aneh di laut.mp4
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 1593731
makhluk yg selalu dikatakan nelayan...yg selalu mengganggu mereka... kerja di rumah,tak perlu jumpa org..klik sini untuk info dan daftar percuma...
hantu pocong dua ekor datang rumah
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 7056050
hihihi... seram
penampakan hantu asli (foto)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1307900
penampakan hantu
penampakan
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 742883
Penampakan Hantu Semasa kejadian Kemalangan Bas UUM
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 862398
Gambar gambar ini Di ambil oleh salah sorang Rakan Salah Sorang Phantom Hunter Members, Setelah Di Amati Betul Betul Di dapati Ada Sesuatu Yang Tak...

Comments:

Author MrIndonsial (3 years)
huh...tak sedikit pon kau minta tolong?sekarang siapa yg bongkak? apa yg
mau dilihat bila kenyataan yg didepan mata tidak diakui lagi mau menegak
tiang yg dimakan anai-anai? emangnya hidup mmg mudah dong berkata2,tapi
bila terlihat sendri nanti,apa yg buleh kau katakan?

Author Daniel Soeparto (1 year)
crot aja deh...

Author inamaruto (3 years)
STUPID CRAPPED VIDEO!!!

Author Desta Ardiansah (2 years)
o yeh

Author apih kecil (2 years)
serem

Author explainingwhy (3 years)
@cinta287 Saya berbicara dengan bukti ! HASILNAY SAYA BUKAN BODOH ! APA
GUNA KAJI QURAN kalau agama itu tak benar SEBAB MUHAMMAD IA DUSTA menurut
Haddith 6459 -Ahmad? MUHAMMAD bohong BESAR ia nabi. Muhammad ia tidak ada
saksi 4 orang menurut sura 24:13 Di Sura 24:13 Allah bilang Muhammad ia
PENDUSTA sebab ia tidak ada saksi 4! BUKTI: NABI MUSA ADA SAKSI NABI YESUS
ADA SAKSI Muhammad tidak saksi SEBAB IA BOHONG Memeriksa dusta Muhammad:w w
wfaithfreedomorg AMEN=YANG BENAR

Author Irfan Januardi (1 year)
Trz,,, gW hrz biLang WaW g7 ,,,, Wkwkwkwk

Author basyir nawi (2 years)
jeng lok bapok nawok....lebong....nipu....blake....

Author mamasemase (1 year)
Lama banget

Author gogreen773 (4 years)
@sunshine5334 knp malon......... hidup mu penuh dgn kedengkian. yah......
kalau mau menolong ntu harus ikhlas... lau dtg ke aceh cuman pengen liat
org kena tsunami sy cman bilang u sunshine malon munafik.....

Author riefky alri (1 year)
wkwkwkwkwkwkwkkwkwkwkw gx ad yg serem

Author Sweetnoens (3 years)
@ranggadaikuasa setuju.....kite semue besodare......tak usah lah nak
ribut2.....kite semue hamba Allah :D

Author heryabhinawa75 (1 year)
Anjriiitt....

Author SuperHardPoop (4 years)
hantu oon... dasar goblok

Author rhyzhenthioz (3 years)
@ranggadaikuasa ha'ah itu betul. Kita Saudara wat aperlah nak kecoh2.

Author cilanatkobabi (3 years)
indon sesat = babi

Author annelorelaa19 (3 years)
mang budu punt.. hawhaww.. tinguk deam2 vdeo nee sudaalhaa.. thu punt maw
keco.. dupangg

Author Hasan Basri (4 years)
Assalamualaikum Hentiakn pertikaian...!! tiada guna Negara yahudi tersenyum
dengan perbutan kalian... Allah tak memilih Negara kalian tp Amal perbutan
kalian... Wslm

Author Gendruwo Culun (1 year)
serem su, serem buat anak TK!!!

Author fikadodol (1 year)
suketi mo eksis XD

Author homer nicole (3 years)
ini orang pada coment buat apa, sih?...

Author rizaldotea (2 years)
modol ah..........

Author Admin Atheis (4 years)
ckckck.. kenapa jadi bahas agama disini..?

Author Vergil7799 (3 years)
@ranggadaikuasa Betul!!!!!!

Author bUChari12 (2 years)
serah kw mw bilang apa...........

Author susahnyenaksignupni (4 years)
haha... mana 2je aku tngk video\kt utube ni.. ada je pbalahan anara
indonesia ngan malaysia... weiii... u all islamic country la... x ada
bezanye dua negara ni.. sama je.. klu korg camni... x ada faedahnye... lbih
bek korg bdamai.. mlsia tlong indonesia... indonesia tlong malyasia.. kan
bagus mcm tu.. korang pun asalnya bangsa MELAYU kan... jangan la sampai u
all ditertawakan oleh bangsa lain dr negara asia lain.sperti thailand..
laos.. filipina.... malu la skit....

Author abu bakar (4 years)
use ur brain when u talk.. u talk like a rubbish...........

Author asamzami (3 years)
bodo la lu orang ni. psl hantu pun mau gado ka? ma cibai la.

Author Zran85 (3 years)
@irfanbandung LOL..its u starts the fight stupid

Author Muhamad Shafuan (3 years)
@hafizb94 bahasa yg hina dtg dari orang yg hina jgk....

Author ThePatjino (4 years)
tes

Author TonyAryadillah (3 years)
sereman yang ketawa dari hantu nya....

Author mohamad rizqi Fathanputra (4 years)
FUCK YOU

Author Johnny Kentang (3 years)
@ranggadaikuasa huhuhu...that's right yo!!! just lift the roof up!!! don't
be grudge!!! we're one family man!!! prophet adam cries if we still keep on
gazing!!!!! so? shalat and bring the world to piss!!!!

Author racik90 (1 year)
Serem banget???...serem lg memek mak loe...

Author ThePatjino (4 years)
@sunshine5334 back in time malaysian learnt a lot from indonesian,
including its culture, to name but a few, batik, silat, angklung, reog.
Many Malaysian students study in famous university in Indonesia in Jakarta,
Yogya or Bandung. I myself an anthropologist from University of Manchester
who used to live in Indonesia for more than 15 years and watched that
happened. Be grateful malaysian.

Author and2sus (3 years)
itu pocong serem banget ya...! sampai loncat gw liatnya...! hahahaha

Author TamanRinting (3 years)
Ngapain ribut ribut , bukan nya ade ribut pon .. xD p/s : Endon pukimak

Author MrBooojava (4 years)
haesss gatel mo debat y slhkn yg pntng sk8tr sono ma sini masih frnd

Author kokkonak kk (2 years)
aku nak konak ni.....

Author dewy gita (1 year)
asli bohong,, 100% editan,, gue jg bs ngedit ky gtuan az., dodol...

Author rockerboyz91 (3 years)
bagus jugakan di indonesia hantu dier ada muncul masa siang

Author kazeshiro2501 (2 years)
bad audio

Author AlKhattab93 (3 years)
tidak kisahla indon or malaysia.. tidak perlula bergadoh krana cerita hantu
ini dari indon or malaysia.. adakah kamu tahu maksod indon or malaysia?
smua video tntg hantu ini mengarot dan syirik.. hantu yg diciptakan untk
hiburan shja.. ttpi boleh syirik krana tkut pada hntu smata2...

Author Riel Permana (3 years)
@explainingwhy anjenx lo perang ja ma gwa anjenx!!!!! YESYS MAKAN TAE ANJENX

Author sunshine5334 (4 years)
@sugacann mma betol pon..tgk jer kat mane2..hantu yg paling seram ialah org
indonesial..kalo ada jer koloni dorang kat mane2 kawasan,gerenti ada kes
rogol,pecah rumah,ragut maupon larikan anak dara org.hantu takotkan org
time malam jer,tapi dorang siang malam..lagi teruk la dari hantu

Author Billy Leonardi (3 years)
BUJANG.. KATA" KUNTILANAK NYA KLOAR.. KIMAK

Author cinta287 (3 years)
@explainingwhy :BODOH !

Author sunshine5334 (4 years)
nampaknye itu saja ayat yg boleh kau tuturkan utk tutup keaiban bangsa kau
sendiri kan..apa yg kau maksudkan dengan 'rasa saudara' apabila kau sendiri
tak pernah tolong saudara sebangsa seindon dgn kau?kau kutuk malaysia,tapi
bila bencana,pada malaysia juga kau minta tolong?aduh...inilah yg terjadi
bila kenyataan yg didepan mata buat2 tak nampak..atau mmg sengaja buat2 tak
nampak kerana hati dah buta?

Author far4day (3 years)
Islam itu indah.. Jgn ribut2 antara kita.. Indonesia , Malaysia = Islam..
Islam mengajar kita tidak bermusuhan sesama islam. kita saudara

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website