Videos


Amber Rose Goes Sneaker Shopping With Complex



Amber Rose goes Sneaker Shopping with Joe La Puma at Flight Club in Los Angeles and jokes about the craziest thing she's done for sneakers.

Subscribe to Complex for More: http://goo.gl/PJeLOl
Check out more of Complex here:
http://www.complex.com
https://twitter.com/ComplexMag
https://www.facebook.com/complex
https://www.instagram.com/complex/
https://plus.google.com/+complex/

COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.


Views: 2150146
Added:
Runtime: 6:10
Comments: 3699

Tags for this video:



Find more videos in the: "24"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author SealedHaddock83 StayTrippy ( ago)
who tf is her bf?

Author mohamedseleem ( ago)
y r u intimidated by a woman with an iq of 5 my nigga?

Author young thug fan accoun ( ago)
she probably sucked dick for her first jordans

Author Hugo Tinoco ( ago)
y didnt u talk to her about yeezys get her mad

Author Sins x Oblivion ( ago)
I would fuck the shit outta amber 😍😍

Author Eduardo ( ago)
Those Uptempo's tho...

Author Kareem Lawson ( ago)
Amber lemme eat ur ass please

Author Guess_who.V1 ( ago)
110 for those 3 danm

Author Frankie ( ago)
Best Athlete with shoes: Jordan
Best Musician with shoes: Kanye

Author Axel Gydesen ( ago)
K

Author Hari Naseri ( ago)
2450.00 sub total
Pay amount 2670.50
What a fucking ripp off

Author Jacari Clark ( ago)
Do sneaker shopping with Fabolous

Author The real mvp ( ago)
Everything amber rose touches, turns into child support

Author JAY MADDOG ( ago)
I love her.

Author Lori B ( ago)
He was zoned out on her tits and ass lol

Author Jonathon Carranza ( ago)
new title: Amber Rose goes sneaker shopping with Whiz Khalifas Money!

Author timeless sneakers ( ago)
Id fuck the shit outta her

Author Thor Gudmuns ( ago)
Why is she famous, why is she famous?

Author che10461 ( ago)
What's Amber's talent?

Author TJ David ( ago)
She wants to put his dong in or around her mouth.

Author OfficialMufadzi ( ago)
3:50 you know for sure he bought them

Author Bass Junky ( ago)
Yo what was them black Jordan's she bought for her "boo"

Author WavyGravy 69 ( ago)
Why do my uptempos/pippens not have the air tube all the way around the bottom? I know they're not fake bought em from Nike.com. Is it because they're retro?

Author RedRedMCmusic ( ago)
She a bad bitch

Author Gwnboefman Aa ( ago)
Every shoe i buy is just White...

Author Lookie Cookie7 ( ago)
They need Kodak or Lil Yachty

Author StAtiCK HYdRO ( ago)
I like her hair, oh wait...

Author A7 Divisor ( ago)
Why is her hair short ?

Author Leon Wicket ( ago)
when they gonna do sneaker shopping with Wiz Khalifa?

Author TheFinesseKid ( ago)
"I wasn't paying attention I was In the zone of......" Joe cmon you was day dreaming about smashing lol

Author shawn Whitworth ( ago)
sneaker shopping with RUSSELL WESTBROOK !!

Author Schoolgdalz ( ago)
dez legit copped those 12s that is an amazing price. he could resell and make a lot of money

Author Dr Zoe ( ago)
those rebook red are dope af

Author Marko Ivanovic ( ago)
T H I C C

Author YaBoi Troxehhh ( ago)
the tax added is more then ive even spent on one pair

Author Joshua Reyes ( ago)
She just spent 5 of my paychecks.

Author Shadyb3376 ( ago)
3:50... You already know 😏

Author BROWNGIRL BEAUTY ( ago)
ok!

Author JBAuthentic1 ( ago)
I think I'd smash her still

Author Kunta Kinte ( ago)
I clicked to look at ASS.

Author Russ Tate ( ago)
cute bitch

Author Gabriel Edward ( ago)
Joe like " ey can I holla ? "

Author ano niem ( ago)
Sweet Yeezus...

Author NOMIS GAMES ( ago)
What are the shoes that Joe was wearing ?

Author Michael Jordan ( ago)
Fuck that snake

Author Jamie Felix-Toll ( ago)
Damn all of a sudden joe slidin in

Author Marko Ivanovic ( ago)
🍑🍑🍑

Author Almighty Fries ( ago)
We know he hit

Author Camo bot ( ago)
Joe fucked right after bruh

Author PumpkinPie ( ago)
this episode prolly took the longest to shoot

Author Trivial611 ( ago)
LMFAO He was so out of it staring at her while she was talking he didn't even notice she was talking about a pair of sneakers that he himself had on! She had to point it out 1:29

Author internet gangsters mob 351 ( ago)
AMBER ROSE :"are you nervious ? "... (what jit wnated to say) JOE : "sorry yea i was just thinking about how that apple jacks character u call ur baby daddy was retarded for leaving you cause id definitly fuck all ur holes " * what he really said * yea. your intimidating 😂😂😂😂😂😂 jit fried was staring at her ass

Author Jan Nowak ( ago)
Why is her Ass soo BIG!

Author PlayBoi Teyshawn ( ago)
man i wanna fuck Amber so bad

Author YOUR MOMS FAVORITE PLAYER ( ago)
she ran her boyfriend's check up

Author jakov bekavac ( ago)
the MUVA on her shirt in my language means fly (like the animal)

Author micheal Knight ( ago)
wiz alimony/ child support payment well spent lmao 😂🤣

Author Edson Lopes ( ago)
I just came to see her fine ass

Author Billy Mays ( ago)
Amber Rose is hot🔥🔥🔥

Author Ole Helsper ( ago)
It is very gold you habe shown the sneakers she likes and buys in the video. Plesse do that more often 😋

Author SOZZYLAND ( ago)
I'm Wearing my Hoodies Like T Shirts From now On :)

Author Father ( ago)
I wanna fuck her and smack her bald ass head

Author Calvin Thomas ( ago)
I love 3 ' s like I love her

Author tracy ferguson ( ago)
blowjobs for sneakers

Author Spades ( ago)
3:54. My nigga 😂😂😂

Author Kamal Hassan ( ago)
When my mom heard when she said "I thwough I waz ballin" she beat the shit out of me and said boy didn't I warn you about those thots

Author Katherine Aina ( ago)
3:40 I got them green kyries ( the ones under the blue ones)😚

Author Luntana ( ago)
she looks like the girl from stranger things

Author XCS ( ago)
Don't know how Ye ended up with such a thot.. fucked up shit is he ended with another shot. doubt that shit would last

Author a wild elmo ( ago)
you can tell they smashed after this

Author Ho La ( ago)
Since when is wiz ambers husband

Author ItsMinarmy ( ago)
Vile creature

Author Jerry R. ( ago)
Ass like a whale tail!!!

Author Mr. Porter ( ago)
Bruh...she so fuckin bad !! And them leggins got her lookin thicker than racial tension at a Trump Rally.

Sheesh !

Author Elie Baliss ( ago)
Was expecting Joe to make a move after she spotted the Pippen's. Disappointed.

Author Jasmine Martinez ( ago)
Everybody's quick to call her a hoe 💆🏽 ctfu y'all worried about that and all she doin is raising Sebastian and makin her money

Author G Ganz ( ago)
That camera man only lookin at her butt.

Author Na Stanley ( ago)
she a lil thottie

Author Charissa Davis ( ago)
WIZZZZ SO MAD AMBER'S NEW NIGGA DROPPED A SONG 😂😂😂😂https://soundcloud.com/itsmeceecee/gold-prod-by-mt-fujitive

Author Adrian Knight ( ago)
I literally knew she'd say the 3 because Ye put her on. "Yeezy taught me" headass

Author Jorge Barragan ( ago)
my parents were the same lmao

Author Sean Laurent ( ago)
Holy fuck

Author Archive Gaming Lounge ( ago)
I imagine all these chickenhead celebrities have no voices

Author I'm Nino ( ago)
I don't find her attractive at all

Author Fayed Uddin ( ago)
Shes seems mad chill

Author boigitgud 224 ( ago)
dat ass though ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Author Dyanda Hijam ( ago)
She look awesome in this video

Author La Flame ( ago)
Finna go get me some pink foams fuck you mean boy

Author Ibe_ boomin ( ago)
3:49 he probably got the shoes after the video

Author RichieRich ( ago)
She real af yo

Author Albert Wright ( ago)
Where the next slut walk is going to be ?

Author haigclub man ( ago)
soul in the hole #royalfam

Author Ayanna English ( ago)
I'd rather buy Payless instead of Filas

Author OneManShow ( ago)
If I was on this show, I'd be like "ok thx for letting me try those on... gimmie a call if those $400 sneakers ever go on sale for about 85 bucks."

Author Positive vibes ( ago)
Who else was hard while watching this

Author Zlatan Torres ( ago)
hey when she talking i see some like gold and black jordans uhh can some tell what number is that or watt are they called

Author Beto Gods ( ago)
Amber makes niggas nervous asf lmaoo

Author Daniel Calderas ( ago)
Get Travis Scott on here now

Author FaZe Name ( ago)
damn,I was having a boner,while watching this

Author Josh Deandre ( ago)
What this bitch know about shoes, maybe if they went condom and plan b shopping

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Videos

Analyse website