Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 31,219,487
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

https://youtube.com/devicesupport

Views: 31219487
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Comments:

Author Pedro Guzman (9 hours)
One of the best of all times- cheers!

Author Tine Cafnik (9 hours)
One of the best of all times- cheers!

Author Modjah Aiddn (4 months)
Regardez cette vidéo sur YouTube : ahahah

Author Horacio Efren Solano Cruz (8 hours)


Author Julie Gaillard (2 months)


Author Nando B. (11 months)
Hahahaha Henk met ze biertje

Author Erik Rijsdam (1 year)
Hij blijft leuk:

Author Jottez (4 years)
@MSplusone no shit. he said take 2 beers with you, but those both could be
for the dutchman

Author MegaDrumbum (4 years)
Luv it

Author Marcel K (5 years)
hallo. hahahahhahaha xD

Author Chris S (4 years)
LO

Author Skrufmeister02 (3 years)
i like that there is a commercial for muslima here :p

Author Charlotte Brandhorst (5 years)
hahahaha heerlijk!!

Author xxTaKe2xx (4 years)
nem ef twehj bjeehrs tjes mehhhhrhahahahahhahahahhaahahahahharr lol^^

Author zezimaking (3 years)
Just like every dutch men. BEER.

Author cartoon fox (3 years)
jajaja funnyfucker!!!!

Author Niels Dengel (4 years)
LOL, didn't know it, but definitely hilarious.

Author IcyPeanuts (2 years)
In welk opzicht is dit racistisch?

Author Jarno Tijdeman (5 years)
Deze is geweldig . eeh swaa nem effe 2 biertjes me:P LOL 6B

Author TheMarizzca (3 years)
Die lach AHHAHAHAHAH

Author Martin Reisch (5 years)
kann jemand was mit dem song am ende anfangen?? did anybody knows the song
at the end?

Author WirtshauszumRoten (5 years)
Ends-geil!!

Author LextNevel (3 years)
A message to you Rudy- The Specials

Author activesoldiers (4 years)
de ondertieteling is niet leuk maar in het nederlands:)

Author Darkladystyle (5 years)
Geniaal :-)))))))))

Author xHipHop795x (3 years)
@Binkeh9 Yes :P

Author macbat1forever (3 years)
Antiliaan 4 life

Author Daan Commandeur (5 years)
typical xD i love my country =3

Author TysonTheDevil (5 years)
Halloo.. :$ xD idd

Author rechterbilflaplikker (5 years)
best commercial ever! hah

Author Felipe Baracchini (4 years)
very good

Author Jonathan Werleman (5 years)
SWaaaaaaaaa ARUBIANO FLAVAAA

Author ArmandNLD (4 years)
EEEEWWW swaa neem ff 2 biertjes meee :P

Author Floris Raven (4 years)
@turksepizzalikker 13 hehe.

Author thefirsthalo3junk (4 years)
hoe bedoel je stoned hahahahaaaaaaaaaa

Author M Tarantino (2 years)
not all a dem. Bob Marley drank beer...

Author Boschcam (5 years)
dees is vet hahaha

Author UnrealMarc (4 years)
@julianoborges Nao Holanda cara

Author cradleoffilthrulez (5 years)
echt DE shit gewoon hahaha

Author James S (4 years)
They're dutch :D

Author fluessigkleber (5 years)
awesome

Author schmunk42 (2 years)
looks like 34 people went to the phone

Author Krijnemans (4 years)
wij zijn skaafffaaaaa

Author 987032l654 (3 years)
eey swa, neem effe 2 biertjez mee! :3

Author Clement Breger (4 years)
@023wazup :P

Author RRRicard0 (4 years)
he says: Hey man, bring 2 beers.

Author John Wattson (4 years)
@CrazyTino1 what language is this?:D

Author NatteKatte (5 years)
haha dit is echt de masterlijkste heineken reclame die ik ooit gezien heb
hahaha

Author Jim De Jong (4 years)
Stukgaan :')

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website