Videos


The Boondocks Prison Scene (Uncut)



Tom leads a group of kids on a scare stiff program then a riot break out in the Prison now Tom has struggle to get the kids in a safe posititon of protection.


Views: 134330
Added:
Runtime: 1:56
Comments: 104

Tags for this video:



Find more videos in the: "23"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author Timothy Harris ( ago)
Step 1) Scientists clone Bruce Lee and Chuck Norris.

Step 2) They turn out to be gay.

Step 3) They see Tom and think he's "cute".

Step 4) Tom is contemplating suicide.

Author Angie Savage ( ago)
"Sorry I was distracted by that fine muthafucker over there" lmfao

Author Angie Savage ( ago)
Sooooooo damn funny!!!

Author awesome blossom ( ago)
"... I call it a peanut butter, jelly, and a*shole sandwich, but Tom here
will be calling it lunch!" OOOOOHHHHHHHHHH! 8o he just got OWNED!

Author gino Jackson ( ago)
Lol

Author darius bynum ( ago)
You should of but the whole conversation 

Author str8gr8t2008 ( ago)
tom the type a nigga to give us wet dreams in here. Makes my balls hot....

Author Raul Fisher ( ago)
Excuse me???? I was distracted by that fine muthafucker right there!!! Lmao

Author DerpKenpachi ( ago)
That guy repeating everything in the background lmao

Author juarez122191 ( ago)
Sorry I was distracted by that fine muthafucka!!! Lol

Author Ermac also (I Steal Profile Pics DWI) ( ago)
YEAH NIGGUH!

Author The Phantom Gamer ( ago)
0:58 FUNNIEST GUY EVER
PEANUT BUTTER JELLY AND ASSHOLE SANDWICH LOL

Author king ceasar ( ago)
lol

Author Lefty West ( ago)
I like ya HE LIKE YU n I want ya N HE WANT YU so we can either do this the
easy way or the hard way WAT YU WANT TOM LMAO

Author Carlos Jimenez ( ago)
Raped a few niggas myself, didn't really enjoy it, bot that much, felt good
to a fucker mother though. 

Author Saviour86 ( ago)
HEY NIGGA DID YOU RECORDED THIS WITH YOUR POTATO? 

Author Charmain Terry ( ago)
Makes my BALLS hot! 😂😂😂😂😂

Author chriskanemeier ( ago)
Now see me, I like to put the jelly inside my ass...then put some of this
peanut butter on top. I call it a Peanut Butter & Asshole Sandwich.

Author Zay Mars ( ago)
Funny as heck

Author LoserJ7 ( ago)
Tom's the type of nigga that give us hot dream. Make my balls hot.
Hahaahahaaaa

Author KAELAFLAWLESS23 ( ago)
funny as shit!! peanut butter an jelly an asshole sandwhich!!

Author terrancegoins14 ( ago)
Lol

Author bossb510 ( ago)
Tom was a bitch in this episode LOL

Author chainz983 ( ago)
it came full circle

Author MrFrog007 ( ago)
Back to the beginning I see...

Author joe reid ( ago)
Lmao

Author chainz983 ( ago)
and Big Smoke from GTA San Andreas

Author funnyboy112 (78 years ago)
Pause again

Author MrFrog007 ( ago)
And Chauncy from Menace II Society.

Author kkdb22 ( ago)
Really his name is Clifton Powell aka "Pinky" from Next Friday and Friday
after next.

Author MrFrog007 (1483 years ago)
First prisoner = Big Smoke from GTA SA.

Author StigDaddy93 ( ago)
O I'm sorry.... I was distracted by that fine muthafucka right there..
What's yo name fine muthafucka!!!! ROTFLMBAO

Author DarkRose Ray ( ago)
"...the most important thing in your life is gonna be bood-" Yup, I sho' do
love me some bood. smh

Author Ken S ( ago)
BOOTY IS MORE IMPORTANT THAN ESCAPING

Author nsuspartanlegion ( ago)
..."Right up da mutha fuckin brown eye" ROTFLMMFAO!!!!!!

Author gogetafive ( ago)
DELVIN how the Fuck you get 70k views on youtube man Idc!

Author jame1o ( ago)
make my balls hot

Author dmando15 ( ago)
@SamuelJoaodaSuica guess thats why hes in jail

Author caranauba ( ago)
please, press 4 then 5 if you want to laugh even more

Author Akoon Tong (1653 years ago)
The guy with the hat on has a real video on youtube they call em the booty
warrior

Author TwoBitYoutubeCommenter™ ( ago)
I think it's funnier with the censors

Author Tyrik Flood-Feaster (774 years ago)
@SuperPandas Try to Get close to me Motherfucker.I`LL FUCK YOU UP GANGSTA
STYLE NIGGA!

Author SuperPandas ( ago)
Now me, I'm more of the romantic type. I'll still rape you, but I'll
definitely stroke your head lovingly while I do it.

Author Delvo ( ago)
@SamuelJoaodaSuica No it looks him though

Author ent11 ( ago)
one person got raped in prison

Author Najee Jackson ( ago)
that nigga said peanut butter and jelly ass sandwich, that is some freaky
homo shit, lol

Author dtnique ( ago)
That one person dat dislikes this was probably in tom's position before lol

Author dtnique ( ago)
now me..Im more of the romantic type now i'll still rape you but i would
definitely stroke ur head lovingly while i do it cuz i want u to like it
now u dont have to like it lmao

Author DDRPhoenix ( ago)
WHAT'S YO NAME! BEAT IS ASS!

Author OldTrafford King ( ago)
@kimbaptise This is season 3 of the Boondocks the Episode is called A Date
with The Booty Warrior

Author JDProdz ( ago)
0:50 - 0:55 MAKES MA BALLZ HOT

Author Ryan Paige ( ago)
@Thevillain131 lmao

Author ICANDY JACKSON ( ago)
Tom here will be calling it lunch.....lmmfao to freaking
funny!!!!!!!!!!!!!!!!

Author Ghettovation954 ( ago)
The guy yelling in the background had me dying!!!!, " Beat his ass beat his
ass" "He aint like it" Makes my balls hot!!

Author Lunardivider24 ( ago)
"What's your name Fine motherfucka"

Author girraud ( ago)
OMG! Help me! I can't stop laughing! This is the funniest shyte I've seen
in a long time! OMG! I can't breath!

Author RayJones215 ( ago)
NOW I LIKE TO PUT THE JELLY INSIDE MY ASS THEN PUT SOME OF THIS PEANUT
BUTTER ON TOP OF IT! I CALL IT A PEANUT BUTTER, JELLY & ASSHOLE SANDWICH!!
BUT TOM HERE WILL BE CALLING IT LUNCH!!! LMAO XD

Author albert1144 ( ago)
"i didn't let tht niga kiss me or nothin but i did tear tht muthafuckas azz
up" LMAO

Author emwcawzone ( ago)
Im more of the ramantic type

Author Malika Nowden ( ago)
whats yo name... TOM. lmao

Author Van Duong ( ago)
Is it just me or do they pronounce 'motherfucker' really strangely? It's
like the word itself was overdubbed into the scene.

Author kareem clarke ( ago)
HA!!!!!!!!!!! Fleece johnson booty warrior

Author Delvo ( ago)
@kimbaptise Season 3 and "A Date with the Booty Warrior"

Author kimbaptise ( ago)
What season of The Boondocks is this from and what's the name of this
episode, Anyone?

Author Scott Wilson ( ago)
@tjynyyobama its hilarious how he still he still shys from "sensual" things
when talking about raping another man LOL

Author kostas353 ( ago)
you getting raped! right up the brown eye!

Author Keyarra Edwards ( ago)
hahah I saw this episode on tv a few days ago. I can watch them wheneer i
want. I have all 3 seasons. Season 3 being on the PS3.

Author OmegaBastard ( ago)
This video made 48 people balls hot

Author Eric Moore ( ago)
guy in the back ground EAT IT TOM! I CANT HERE YOU TOM!

Author yatesist ( ago)
right up tha muthafuckin brown eye baby

Author scooby7919 ( ago)
Now, I like to put the jelly inside my ass...then, put some of this
peanut-butter on top of it. I call it , a "peanut-butter jelly and asshole
sandwich!!!!!!" But, Tom here would be calling it lunch!

Author tracermay21 ( ago)
Lmao.! hell naw. thats hilarious

Author mainkilla ( ago)
@xma456 LOOOL

Author vicehoundelite ( ago)
I DID TEAR THAT MUTHA FUCKIN ASS UP

Author Mr. Braun ( ago)
Tom's expression at 0:8 is priceless.

Author T-REAL ( ago)
I didn't let that nigga kiss me or nuthin but I tore that muthafuckin ass
up nigga.

Author scooby7919 ( ago)
I call it a peanut-butter jelly and asshole sandwich!!!!!!!! Lmao!!!!!

Author WoWisalotoffun ( ago)
@TheMrplayaplaya rofl thats the best line

Author TheChinster619 ( ago)
They rape you physically, mental, and they rape you naked. BUTT-ASS
NAKED!!!!!

Author tjynyy ( ago)
I didn't let that nigga kiss me or nothin

Author Ryan Paige ( ago)
lolz felt gud den a muthafuka tho lolz gay azz nikkaz

Author Kadeem Marshall ( ago)
The last episode of season 3

Author TheMrplayaplaya ( ago)
Fuck is u lookin at, nucca? Punch u right in yo muthafuckin' temple, nucca.
Gimme yo muthafuckin clothes. Ur supposed to be scaring the kids. I said
gimmie yo muthafuckin clothes!! Start wit yo shoes, nucca. HURRY UP!!! U
NEED SOME HELP?! AND YO SHIRT TOO, NUCCA!! HURRY UP!! LOL

Author Bacda Fucup ( ago)
All these guys are real.

Author kkdb22 ( ago)
listen to that prisoner man in the background LOL soo hilarious

Author pancakewafflebacon ( ago)
what's you name? I ah, don't-TOM

Author Thedarksecret1 ( ago)
That's why I couldn't go to jail.

Author 91latinking ( ago)
What the fuck is you looking at nigguh, ill punch you right in yo
mothafucking temple Nigguh!!

Author bestplaceproductions ( ago)
"I ain't like it!" "HE AIN'T LIKE IT!" "not that much!" "NOT THAT MUCH!"
lmao

Author lenin1994 ( ago)
LMAO!!! ALASKAN BITCHES!

Author 1Dudelove ( ago)
Inmate "....Tom just got his motherfucker manhood tested, and he FAILED. He
should have knocked my motherfucker head off! And you know what that means
dont ya? Tom you'd get raped!"

Author twinkie2503 ( ago)
The dude at the end with the cigarette is a dude that was on the show Lock
Down.....that is crazy!!

Author xma456 ( ago)
When you go to prison.. The most important thing in your life is gonna be
booty... a mans butt. LoL

Author Thomas F ( ago)
@mistararebeat you can buy them uncut/uncensored on xbox live

Author MzOtakuprincess09 ( ago)
POOR TOM HES A PRISON BITCH!!

Author keishlovesyou ( ago)
@jkellybrew i think its called a date with the booty warrior lol

Author SAILINJUNKIE ( ago)
MAKES MY BALLS HOT!!! YEAAAAA!

Author jkellybrew ( ago)
What episode is this

Author RiftyLifts ( ago)
"A Peanut butter and jelly asshole sandwitch, but toms gonna call it
lunch!" LMAO Hahahahahaha

Author Devin Garrett ( ago)
i cant stop laughing

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website