Videos


PUSAT RAWATAN KERATON - BRAIN 'SURGERY' SCAM



Google 'JOHARI MANSOR SCAM' for more info.
In this video, JOHARI MANSOR is seen to perform "Brain Surgery" on someone.
Judge for yourself if this is real or not. It is a SCAM (PENIPUAN).

Ask the opinion of REAL MEDICAL DOCTORS about this video.

Rating Rating RatingRatingRating
Views: 17,117
Added: 4 years
Runtime: 5:01
Comments: 27

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Education"
Uploaded by: CyberSetan
See more videos uploaded by CyberSetan


Related Videos:

Orang Singapura berubat dengan Pak Teh (Bomoh Di Raja Kedah)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 76280
Orang Singapore telah Pergi ke Kedah Untuk berubat dengan Pak Teh (Bomoh diraja Kedah)
a cirurgia parte 1.mp4
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 660752
Operação para retirar infecção de um cisto cebáceo totalmente cheio de secreção. Cenas muito fortes para quem tem estomago fraco. Henrique Ferreira...
Pusat Rawatan Keraton - Operation Keraton Style
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 6408
This video shows JOHARI MANSOR doing his " FAKE SURGERY". More info: http://forum.lowyat.net/topic/1070318...
Bedah_ghaib_1[1]
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 53773
Ulat Resdung Keluar Dari Muka [ Treatment Face ]
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 749444
Penyakit Resdung. Rawatan Tradisoional Menggunakan Lipas, Hama-Hama di kulit keluar! http://www.fiq-life.blogspot.com - Website...
Kes Nurin: Polis dedahkan video tunjuk lima 'suspek'
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 339078
11-10-2007 07:30:14 PM KUALA LUMPUR: Polis hari ini mendedahkan rakaman imej litar tertutup (CCTV) lebih jelas yang menunjukkan seorang lelaki...
exploding chin
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 9105948
bit if a pimple on a mates chin,
Pusat Rawatan Keraton Putri Qistina.mp4
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 14680
Alhamdulillah. Anak saya dah selamat dalam pembedahan jantung. sama-sama kita mendoakan kesihatannya. Maha besar kuasa Allah. Tiada yang mustahil...
Pusat Rawatan Terapi Al-Quran - Pesakit Dirasuk Jin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 36791
Pusat Rawatan Terapi Al-Quran - Pesakit Dirasuk Jin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 26387
ulat resdung dalam telinga
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1330039
http://firnena.com Segumpalan ulat membuat sarang di dalam telinga seorang pesakit. Kebanyakan kes-kes begini terjadi adalah disebabkan kurang...
Who is JOHARI MANSOR and what he claims to be?
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 8981
This video was uploaded previously by Mahaguru58 (Zainol Abideen), he took it down without giving any reason. I managed to keep a copy of this...
pembedahan tradisional cara Islam part1
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 15758
Pembedahan Kanser Usus Di Pusat Perubatan Keraton Sentul, KL
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 33064
Pembedahan Kanser usus dilakukan oleh Datuk Radin Johari di Pusat Perubatan Islam Keraton, Sentul, KL pada 3/4/2010.
Pengasas Seni Silat Gerak Kilat - JOHARI MANSOR (Penipu Terkenal)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 58848
"Ilmu Batin" Johari Mansor. - http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1070318&hl= Who is Johari Mansor? Just google "Pusat Rawatan Keraton...
[Mapini] Forúnculo / Boil (TutyTop)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 857509
El forunculo de mi tía :D Todo un asco.. Si les impresiona la sangre o las cosas podrídas, no se los recomiendo. Y si les gusta, son unos sádicos...
Ebiet G Ade - Aku ingin Pulang
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 71827
Dr. Elmer Green Bedah Pesakit Tanpa Peralatan (mesti tengok).mp4
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 12185
Video seorang doktor di luar sana yang menjalankan pembedahan menggunakan tangan sahaja. Anda tonton dan anda nilai sendiri kesahihannya. Lagi...
pembedahan pesakit resdung
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 209505
http://firnena.com/rawatan-resdung.php Sambungan kepada video 'ulat resdung- akibat pengabaian kesihatan'. Video ini menunjukkan doktor menggunakan...
doktor tradisional melayu bedah pesakit
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 63308
ini adalah realiti. malaysia boleh.
Abscess
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 785370
From the FREE section called Letters from the Doc at http://www.TheApprenticeDoctor.com. A surgeon removes an abscess from a patient's face. Not...
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik007
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 6929
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik007
Mangal Pandey - The Rising (Song from Movie)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 180219
Bedah Jantung
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 22609
Brain surgery removal of metastatic tumor high power surgical microscope
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2441085
Video clip from craniotomy to remove a metastatic tumor viewed from a high power magnification surgical microscope. Courtesy of Dr. Farhad...

Comments:

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Mau buktinya - pergi google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM" dan
masuk ke LOWYAT FORUM (ENGLISH) dan CARIGOLD FORUM (B.MELAYU). Dalam
kedua2nya penuh dgn BUKTI PENIPUAN DAN PERANGAI BURUK JOHARI MANSOR.

Author MsJibril13 (3 years)
ssguhya pymbuhan itu adalah kuasa allah,wak raden ni hnya berusha utk
merawatnya

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Pergi PUSAT RAWATAN KELENTONG CAWANGAN TG.ARU - jumpa sendiri
kaki2 kelentong bedah batin - si ZULFADHLI JOHARI MANSOR dan AZRUL
AMIRULLAH JOHARI MANSOR. Mmg kuasa penyembuhan adalah di bawah kekuasaan
ALLAH SWT semata2 - tapi para doktor yg ada MBBS bukannya buat TIPU HELAH
BEDAH BATIN sperti JOHARI MANSOR dan PUSAT RAWATAN PENIPUNYA itu. Nak buat
bedah batin pg ke Pasar ayam - buat la puas2 kat ayam. Jgn manusia yg sakit
pula hendak ditipu~!!

Author zdan105 (4 years)
Hello CyberSetan! I just wanna say thank you for going all out in exposing
this con artist. I will make sure that my family & extended family does not
fall for this crap. It is such a heinous crime to commit by taking
advantage of terminally sick people.

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Tak payahlah kamu nak beriya2 menyokong si PENIPU BESAR itu.
Satu Malaysia sudah tahu perilaku BURUK dan PENIPUAN2 yang dilakukan JOHARI
MANSOR selama ini. Bahkan ramai mangsa sudah tampil untuk memberi
keterangan dan laporan. Akhbar2 Malaysia sudah berkali2 menyiarkan PENIPUAN
BEDAH KELENTONG JOHARI MANSOR serta PUSAT RAWATAN KERATONNYA. Ini bukannya
RAWATAN ALTERNATIF - tetapi RAWATAN MENYELEWENG dan MENIPU. Organ2 binatang
di katakan fibroid dan tumor - CELAKA JOHARI MANSOR !!

Author Welter Spencer (3 years)
byk fakta berkenaan si penipu ni...malah keluar di paparan media massa.
bagi yg percaya tu, nampak sgt duduk di bawah tempurung sebab x peka dgn
isu semasa. dia punya anak murid yg bakal jd penipu besar mcm dia suatu
masa kelak ialah si Fazley, doktor palsu gak. hahaha, kesian aku tgk sesapa
yg pecaya dorang ni

Author adads adaadad (3 years)
ye anak dia amek alih la..benih memang tak elok...benih
penipu...hahahahahahahah

Author Alam Sengketa (4 years)
Penipuan terang-terangan.....

Author adads adaadad (3 years)
lepas tu gunakan hadis dan ayat quran utk menipu orang ramai..gunakan asal
ada bunyi islamik sudah tentu orang melayu yang cetek akal akan terpengaruh
al maklumlah perubatan islam melayu ni 'terbaik'..maka sekiranya tak jadi
si penipu akan mengeluarkan hadis2 dan berkata yang menyembuhkan itu adalah
Allah , kita manusia hanya mampu berikhtiar dan si pembeli terus meyakinkan
utk menggunakan produk2 dan perubatan tipu secara berterusan..maka si
penipu akan kaya dan terus kaya dgn mudah

Author SatuMalaysia2010 (3 years)
@CyberSetan HEHEHEHE...AKU ADA LULUSAN PAKAR BEDAH..PELIK TGK CARA DIA
BEDAH..HEHEHE..TIADA CIRI2 KESELAMATAN//.....FAKE!!

Author CyberSetan (3 years)
@KYAIBUNGKEM1 ALLAH SWT tidak menyuruh umatnya mempermain2kan AYAT2 SUCInya
untuk MENIPU orang. Tidak pula ALLAH SWT menyuruh umatnya memperdaya sesama
sendiri dgn menggunakan gelaran2 palsu, ijazah2 palsu dan PERUBATAN
KELENTONG. Google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM"

Author manjohor1 (1 year)
Yg kesian tu blh plak masukkan balik perut ayam dlm kepala.napa tak
masukkan sekali selipar jepun?wawawawa

Author MsJibril13 (3 years)
cyber setan nmpkyax bpuas hati pada kluaga wak raden ni,udah kenakan wak
raden now nak knakan anak2ya pula,setahu saya tiada penipuan yg
dilakukan,cyber setan hnya mmbuat fitnahutk mjatuhkan rawatan
tradisional,,dia pikir dia ada mbbs dia lah yg boleh menymbuhkan
pesakit,ssguhnya pymbuhan itu adalah dari allah

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 ZULFADHLI/AZRUL AMIRULLAH - giliran kamu pula selepas ini. Akan
kami usahakan supaya kamu berdua diseret ke mahkamah seperti BAPAK kamu si
JOHARI MANSOR. Pewaris ilmu BEDAH KELENTONG PENIPU seperti kamu berdua
tidak akan kami lepaskan. Jangan ingat kamu berada di SABAH kamu selamat
dan sesuka hati menipu orang2 Sabah. Kegiatan PENIPUAN kamu berdua akan
kami bawa ke muka pengadilan. Serbuan di markas kamu di Tg.Aru itu hanya
permulaan.... Tunggu tindakan selanjutnya.

Author CyberSetan (3 years)
@AzlanMZ4444 Brapa ribu mak kamu kena dgn si tukang bedah usus ayam ni?
brapa kilo usus ayam keluar dari 'badan' mak kamu?

Author Azlan MZ G (3 years)
kepada sesiapa yg tak percaya minta abaikan pada pekara ni..... kalau nak
tahu sahih atau tak kena tanya pada pesakit yang dah menjallani rawatan
tu..... jangan pandai cakap je..... ibu kawan saya dah menjalani rawatan
pembedahan ni.... ibu beliau sakit jantung tersumbat..... bila mula2 check
kat keraton macam tak pecaya ada mengalami penyakit ni..... bila buat
rujukan pada hospital pakar KPJ..... KPJ turut mengesahkan penyakit ni....
jadi ibu beliau memilih rawatan keraton....

Author CyberSetan (4 years)
@zdan105 You are welcomed. All of us must remain vigilant against scams
such as this. The public need to be constantly reminded lest they forget
about this. Do spread the message for the benefit of us all. Down to
charlatans such as JOHARI MANSOR. (Google: PUSAT RAWATAN KERATON SCAM for
more info)

Author adads adaadad (3 years)
ayat standard melayu...ini adalah ikhtiar yang menyembuhkan adalah
Allah...so aku jual tahi babi kat orang melayu bodoh...pastu katakan ini
ikhtiar amacam? bukankah yang menyembuhkan itu Allah...jadi aku jual aje
benda2 merepek...buat penipuan..jual air masak konon dijampi dgn tok guru
dan ayat quran...konon2 je..modal 20 sen je aku jual 10k..atas nama ikhtiar
yang menyembuhkan adalah Allah...jadi klau tak sembuh teruskan membeli air
masak bodoh aku ni..dan kena tawakal dan yakin Allah sembuhkan

Author CyberSetan (3 years)
@MrSufi99 Tak payah nak berselindung di sebalik Ayat2 Al-Quran. Kamu hanya
tahu MENYALAHGUNAKAN ayat2 ALLAH SWT untuk KEPENTINGAN PERIBADI KAMU. BEDAH
BATIN PENIPU DAN PUSAT RAWATAN KERATON AKAN DIBENTERAS HABIS-HABISAN~

Author ainiati (3 years)
siapa yg percaya ...aku tak tahu mana otak dia letak.....sungguh gila babi.

Author mohd shah (4 years)
NIE NAMENYE MENIPU.. ORANG BRAIN SURGERY XDE KETOK-KETOK NAK BUAT LUBANG .
KITE DAH MAJU ! ADE DRILLZ DA. HAHA

Author adads adaadad (3 years)
babi penipu.laknat Allah keatas yang menggunakan ayat2 Nya untuk melakukan
penipuan.makrifat konon..batin konon.go die la penipu..pembedahan batin
bapak ko ni mmg menipu orang ramai.ko dengan bapak ko sama bodoh.makan duit
tipu orang ramai..sikit hari ko tau la balasan dia .orang semua sumpah
ko.duit banyak tapi hidup tunggang langgang.baru ko tau.keturunan
penipu..bapak penipu anak penipu benih tak elok.benih busuk..atok ko time
romen nnek ko tak bace doa ni, tu yang bapak ko dapat benih setan

Author adads adaadad (3 years)
biarkan aje melayu bodoh percaya ilmu2 batin kerohanian.. batin my ass
la..sohai..melayu percaya sangat benda2 mcm ni..parang terbang la , nasrul
haq la,ilmu tarik duit la,bodoh nye la...kerja malas nak kaya g tarik
duit...bodoh g mampus !

Author CyberSetan (3 years)
@KYAIBUNGKEM1 Peruntuh Agama Islam kata kamu? RADEN PENIPU dan seluruh
angkatan keluarga kamu itulah yg membinasakan UMAT ISLAM Saudara seagama
pun hendak diTIPU, malah mempermain2kan AYAT2 ALLAH SWT dalam PENIPUAN
BEDAH BATIN. Orang sakit pun hendak ditipu. Rakyat MALAYSIA SUDAH TAHU
betapa BURUKnya perangai si JOHARI MANSOR yg mengaku DOKTOR, PROF, DATO',
RADEN.. malah SULTAN~!! Anak2nya di SABAH itu pula mengikut gerak langkah
BAPAK PENIPU mereka itu - tunggulah tindakan kami selanjutnya.

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website