Videos


PUSAT RAWATAN KERATON - BRAIN 'SURGERY' SCAM



Google 'JOHARI MANSOR SCAM' for more info.
In this video, JOHARI MANSOR is seen to perform "Brain Surgery" on someone.
Judge for yourself if this is real or not. It is a SCAM (PENIPUAN).

Ask the opinion of REAL MEDICAL DOCTORS about this video.


Views: 17270
Added:
Runtime: 5:1
Comments: 23

Tags for this video:



Find more videos in the: "27"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author manjohor1 ( ago)
Yg kesian tu blh plak masukkan balik perut ayam dlm kepala.napa tak
masukkan sekali selipar jepun?wawawawa

Author Welter Spencer ( ago)
byk fakta berkenaan si penipu ni...malah keluar di paparan media massa.
bagi yg percaya tu, nampak sgt duduk di bawah tempurung sebab x peka dgn
isu semasa. dia punya anak murid yg bakal jd penipu besar mcm dia suatu
masa kelak ialah si Fazley, doktor palsu gak. hahaha, kesian aku tgk sesapa
yg pecaya dorang ni

Author ainiati ( ago)
siapa yg percaya ...aku tak tahu mana otak dia letak.....sungguh gila babi.

Author SatuMalaysia2010 ( ago)
@CyberSetan HEHEHEHE...AKU ADA LULUSAN PAKAR BEDAH..PELIK TGK CARA DIA
BEDAH..HEHEHE..TIADA CIRI2 KESELAMATAN//.....FAKE!!

Author CyberSetan ( ago)
@AzlanMZ4444 Brapa ribu mak kamu kena dgn si tukang bedah usus ayam ni?
brapa kilo usus ayam keluar dari 'badan' mak kamu?

Author Azlan MZ G ( ago)
kepada sesiapa yg tak percaya minta abaikan pada pekara ni..... kalau nak
tahu sahih atau tak kena tanya pada pesakit yang dah menjallani rawatan
tu..... jangan pandai cakap je..... ibu kawan saya dah menjalani rawatan
pembedahan ni.... ibu beliau sakit jantung tersumbat..... bila mula2 check
kat keraton macam tak pecaya ada mengalami penyakit ni..... bila buat
rujukan pada hospital pakar KPJ..... KPJ turut mengesahkan penyakit ni....
jadi ibu beliau memilih rawatan keraton....

Author adads adaadad ( ago)
ye anak dia amek alih la..benih memang tak elok...benih
penipu...hahahahahahahah

Author CyberSetan ( ago)
@MrSufi99 Tak payah nak berselindung di sebalik Ayat2 Al-Quran. Kamu hanya
tahu MENYALAHGUNAKAN ayat2 ALLAH SWT untuk KEPENTINGAN PERIBADI KAMU. BEDAH
BATIN PENIPU DAN PUSAT RAWATAN KERATON AKAN DIBENTERAS HABIS-HABISAN~

Author adads adaadad ( ago)
babi penipu.laknat Allah keatas yang menggunakan ayat2 Nya untuk melakukan
penipuan.makrifat konon..batin konon.go die la penipu..pembedahan batin
bapak ko ni mmg menipu orang ramai.ko dengan bapak ko sama bodoh.makan duit
tipu orang ramai..sikit hari ko tau la balasan dia .orang semua sumpah
ko.duit banyak tapi hidup tunggang langgang.baru ko tau.keturunan
penipu..bapak penipu anak penipu benih tak elok.benih busuk..atok ko time
romen nnek ko tak bace doa ni, tu yang bapak ko dapat benih setan

Author adads adaadad ( ago)
lepas tu gunakan hadis dan ayat quran utk menipu orang ramai..gunakan asal
ada bunyi islamik sudah tentu orang melayu yang cetek akal akan terpengaruh
al maklumlah perubatan islam melayu ni 'terbaik'..maka sekiranya tak jadi
si penipu akan mengeluarkan hadis2 dan berkata yang menyembuhkan itu adalah
Allah , kita manusia hanya mampu berikhtiar dan si pembeli terus meyakinkan
utk menggunakan produk2 dan perubatan tipu secara berterusan..maka si
penipu akan kaya dan terus kaya dgn mudah

Author adads adaadad ( ago)
ayat standard melayu...ini adalah ikhtiar yang menyembuhkan adalah
Allah...so aku jual tahi babi kat orang melayu bodoh...pastu katakan ini
ikhtiar amacam? bukankah yang menyembuhkan itu Allah...jadi aku jual aje
benda2 merepek...buat penipuan..jual air masak konon dijampi dgn tok guru
dan ayat quran...konon2 je..modal 20 sen je aku jual 10k..atas nama ikhtiar
yang menyembuhkan adalah Allah...jadi klau tak sembuh teruskan membeli air
masak bodoh aku ni..dan kena tawakal dan yakin Allah sembuhkan

Author adads adaadad ( ago)
biarkan aje melayu bodoh percaya ilmu2 batin kerohanian.. batin my ass
la..sohai..melayu percaya sangat benda2 mcm ni..parang terbang la , nasrul
haq la,ilmu tarik duit la,bodoh nye la...kerja malas nak kaya g tarik
duit...bodoh g mampus !

Author CyberSetan ( ago)
@MsJibril13 Pergi PUSAT RAWATAN KELENTONG CAWANGAN TG.ARU - jumpa sendiri
kaki2 kelentong bedah batin - si ZULFADHLI JOHARI MANSOR dan AZRUL
AMIRULLAH JOHARI MANSOR. Mmg kuasa penyembuhan adalah di bawah kekuasaan
ALLAH SWT semata2 - tapi para doktor yg ada MBBS bukannya buat TIPU HELAH
BEDAH BATIN sperti JOHARI MANSOR dan PUSAT RAWATAN PENIPUNYA itu. Nak buat
bedah batin pg ke Pasar ayam - buat la puas2 kat ayam. Jgn manusia yg sakit
pula hendak ditipu~!!

Author MsJibril13 ( ago)
cyber setan nmpkyax bpuas hati pada kluaga wak raden ni,udah kenakan wak
raden now nak knakan anak2ya pula,setahu saya tiada penipuan yg
dilakukan,cyber setan hnya mmbuat fitnahutk mjatuhkan rawatan
tradisional,,dia pikir dia ada mbbs dia lah yg boleh menymbuhkan
pesakit,ssguhnya pymbuhan itu adalah dari allah

Author CyberSetan ( ago)
@KYAIBUNGKEM1 ALLAH SWT tidak menyuruh umatnya mempermain2kan AYAT2 SUCInya
untuk MENIPU orang. Tidak pula ALLAH SWT menyuruh umatnya memperdaya sesama
sendiri dgn menggunakan gelaran2 palsu, ijazah2 palsu dan PERUBATAN
KELENTONG. Google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM"

Author CyberSetan ( ago)
@KYAIBUNGKEM1 Peruntuh Agama Islam kata kamu? RADEN PENIPU dan seluruh
angkatan keluarga kamu itulah yg membinasakan UMAT ISLAM Saudara seagama
pun hendak diTIPU, malah mempermain2kan AYAT2 ALLAH SWT dalam PENIPUAN
BEDAH BATIN. Orang sakit pun hendak ditipu. Rakyat MALAYSIA SUDAH TAHU
betapa BURUKnya perangai si JOHARI MANSOR yg mengaku DOKTOR, PROF, DATO',
RADEN.. malah SULTAN~!! Anak2nya di SABAH itu pula mengikut gerak langkah
BAPAK PENIPU mereka itu - tunggulah tindakan kami selanjutnya.

Author CyberSetan ( ago)
@MsJibril13 Mau buktinya - pergi google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM" dan
masuk ke LOWYAT FORUM (ENGLISH) dan CARIGOLD FORUM (B.MELAYU). Dalam
kedua2nya penuh dgn BUKTI PENIPUAN DAN PERANGAI BURUK JOHARI MANSOR.

Author CyberSetan ( ago)
@MsJibril13 ZULFADHLI/AZRUL AMIRULLAH - giliran kamu pula selepas ini. Akan
kami usahakan supaya kamu berdua diseret ke mahkamah seperti BAPAK kamu si
JOHARI MANSOR. Pewaris ilmu BEDAH KELENTONG PENIPU seperti kamu berdua
tidak akan kami lepaskan. Jangan ingat kamu berada di SABAH kamu selamat
dan sesuka hati menipu orang2 Sabah. Kegiatan PENIPUAN kamu berdua akan
kami bawa ke muka pengadilan. Serbuan di markas kamu di Tg.Aru itu hanya
permulaan.... Tunggu tindakan selanjutnya.

Author CyberSetan ( ago)
@MsJibril13 Tak payahlah kamu nak beriya2 menyokong si PENIPU BESAR itu.
Satu Malaysia sudah tahu perilaku BURUK dan PENIPUAN2 yang dilakukan JOHARI
MANSOR selama ini. Bahkan ramai mangsa sudah tampil untuk memberi
keterangan dan laporan. Akhbar2 Malaysia sudah berkali2 menyiarkan PENIPUAN
BEDAH KELENTONG JOHARI MANSOR serta PUSAT RAWATAN KERATONNYA. Ini bukannya
RAWATAN ALTERNATIF - tetapi RAWATAN MENYELEWENG dan MENIPU. Organ2 binatang
di katakan fibroid dan tumor - CELAKA JOHARI MANSOR !!

Author MsJibril13 ( ago)
ssguhya pymbuhan itu adalah kuasa allah,wak raden ni hnya berusha utk
merawatnya

Author CyberSetan ( ago)
@zdan105 You are welcomed. All of us must remain vigilant against scams
such as this. The public need to be constantly reminded lest they forget
about this. Do spread the message for the benefit of us all. Down to
charlatans such as JOHARI MANSOR. (Google: PUSAT RAWATAN KERATON SCAM for
more info)

Author mohd shah ( ago)
NIE NAMENYE MENIPU.. ORANG BRAIN SURGERY XDE KETOK-KETOK NAK BUAT LUBANG .
KITE DAH MAJU ! ADE DRILLZ DA. HAHA

Author Alam Sengketa ( ago)
Penipuan terang-terangan.....

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website