Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 22,540,051
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

10 Strangest Medical Conditions
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 256465
From the exploding head syndrome to a water allergy, we take a look at the 10 strangest medical conditions. Subscribe (new video every day!) -...
Eben Alexander: A Neurosurgeon's Journey through the Afterlife
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 161744
In this intimate and powerful re-examination of his best-selling book "Proof of Heaven," Dr. Alexander looks at the past two and a half years of...
Pusat Rawatan Keraton Putri Qistina.mp4
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 14813
Alhamdulillah. Anak saya dah selamat dalam pembedahan jantung. sama-sama kita mendoakan kesihatannya. Maha besar kuasa Allah. Tiada yang mustahil...
Surgeon Simulator 2013 Space Update (ALIEN SURGERY) | MOST DRAMATIC ENDING EVER
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 5266892
Markiplier finally reaches the ALIEN SURGERY in Surgeon Simulator 2013 Subscribe Today ► http://bit.ly/Markiplier Hello everybody and welcome to...
Pembedahan Ajaib
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 224229
Takjub kepada ilmu yang di anugerahkan kepada insan ini...
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik003
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3899
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik003
PUT YOUR BACK INTO IT | Spine, Arm and Stomach Surgery
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2423156
You seem to have a whole lot of bones in the wrong place. LET ME FIX THAT!! ►Subscribe for more great content : http://bit.ly/11KwHAM ►Follow me...
Neurosurgical residency
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 40249
By Breakthrough & Television Series: Situation Critical Season "2" Episode: The Best and The Brightest This video was shot to show the life of...
BRAIN TWEEZER | Epilepsy, Brain and Appendix Surgery
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1992823
Let me just cut out a chunk of brain here..... what? no you'll be fine. I'm a master surgeon! ►Subscribe for more great content :...
10 Disgusting Medical Treatments That Could Save Your Life
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1993553
10 Disgusting Medical Treatments That Could Save Your Life You probably wouldn't eat a fish or drink a frog smoothie if you were feeling ill,but...
I'M A DENTIST NOW!? | Dental, Eyeball and Eardrum Surgery (FINAL)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2043200
We come to the end of the surgery games and I'm a Dentist now? I'm not trained for that but I'll do it!! ►Subscribe for more great content :...
Brain surgery removal of metastatic tumor high power surgical microscope
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2572560
Video clip from craniotomy to remove a metastatic tumor viewed from a high power magnification surgical microscope. Courtesy of Dr. Farhad...
2.HD BRAIN SURGERY-TUMOR FRONTO ORBITARIO NEUROCIRUGÍA (2 of 4)

Views: 431540
TUMOR FRONTO ORBITARIO SUPERIOR DERECHO VIA CRANEOTOMIA.Surgery Performed in México 2011. Our patient underwent Frontal-Orbital Tumor Via...
OPEN YOUR HEART TO ME | Heart and Knee Surgery
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3395192
I used to be an adventurer like you.... until I took a scalpel to the knee! More surgery games ►Subscribe for more great content :...
The Day Hayley Had Surgery (WK 198) | Bratayley
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 6007756
Today Hayley has surgery to fix her lazy eye. While she's at home recovering, Daddy takes the big kids to get Halloween costumes. Order your...
Kementerian Kesihatan Malaysia TVC Hari Raya 2012
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 13935
Inside the mind of a neurosurgeon
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 29160
Henry Marsh tells Katie Razzall about some of the life-or-death decisions he has had to make, and explains that if an operation has gone well he...
All Star Medical Channel Trailer - World's Greatest Cysts, Surgeries, Medical and Blackheads
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3033362
Please take a moment, click like, and let us know what you think. Thanks again for being part of this awesome community. Much love to our medical...
Pembedahan batu karang dan buah pinggang.
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 6518
This video was uploaded from an Android phone.
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik005
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 4815
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik005
Medicina USP - Como eu estudei e passei em 10 dicas
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 69163
=* Twitter e Instagram: @cah90 blog: http://purpurina90.wordpress.com
Pembedahan menggunakan pisau dan ayat-ayat al-Quran (operation via usual knife and Al-Quran)
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 36813
Pembedahan organ dalaman manusia yang berjaya dilakukan hanya dengan menggunakan sebilah pisau dan bacaan ayat-ayat suci al-Quran. Amazing.....
Gerson Rufino_ Além da Medicina
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1556012
Musica do Dvd As Melhores de Gerson Rufino
Persatuan Seni Silat Gerak Kilat ( PSSGK ) - diasaskan JOHARI MANSOR (PENIPU BESAR)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 11918
Silat ini diasaskan oleh JOHARI MANSOR. Selidikilah dahulu siapa JOHARI MANSOR ini dan perkara-perkara buruk dan penipuan-penipuan yang beliau...
Pusat Rawatan Keraton - Operation Keraton Style
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 6507
This video shows JOHARI MANSOR doing his " FAKE SURGERY". More info: http://forum.lowyat.net/topic/1070318...

Comments:

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Mau buktinya - pergi google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM" dan
masuk ke LOWYAT FORUM (ENGLISH) dan CARIGOLD FORUM (B.MELAYU). Dalam
kedua2nya penuh dgn BUKTI PENIPUAN DAN PERANGAI BURUK JOHARI MANSOR.

Author MsJibril13 (3 years)
ssguhya pymbuhan itu adalah kuasa allah,wak raden ni hnya berusha utk
merawatnya

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Pergi PUSAT RAWATAN KELENTONG CAWANGAN TG.ARU - jumpa sendiri
kaki2 kelentong bedah batin - si ZULFADHLI JOHARI MANSOR dan AZRUL
AMIRULLAH JOHARI MANSOR. Mmg kuasa penyembuhan adalah di bawah kekuasaan
ALLAH SWT semata2 - tapi para doktor yg ada MBBS bukannya buat TIPU HELAH
BEDAH BATIN sperti JOHARI MANSOR dan PUSAT RAWATAN PENIPUNYA itu. Nak buat
bedah batin pg ke Pasar ayam - buat la puas2 kat ayam. Jgn manusia yg sakit
pula hendak ditipu~!!

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 Tak payahlah kamu nak beriya2 menyokong si PENIPU BESAR itu.
Satu Malaysia sudah tahu perilaku BURUK dan PENIPUAN2 yang dilakukan JOHARI
MANSOR selama ini. Bahkan ramai mangsa sudah tampil untuk memberi
keterangan dan laporan. Akhbar2 Malaysia sudah berkali2 menyiarkan PENIPUAN
BEDAH KELENTONG JOHARI MANSOR serta PUSAT RAWATAN KERATONNYA. Ini bukannya
RAWATAN ALTERNATIF - tetapi RAWATAN MENYELEWENG dan MENIPU. Organ2 binatang
di katakan fibroid dan tumor - CELAKA JOHARI MANSOR !!

Author Welter Spencer (3 years)
byk fakta berkenaan si penipu ni...malah keluar di paparan media massa.
bagi yg percaya tu, nampak sgt duduk di bawah tempurung sebab x peka dgn
isu semasa. dia punya anak murid yg bakal jd penipu besar mcm dia suatu
masa kelak ialah si Fazley, doktor palsu gak. hahaha, kesian aku tgk sesapa
yg pecaya dorang ni

Author adads adaadad (3 years)
ye anak dia amek alih la..benih memang tak elok...benih
penipu...hahahahahahahah

Author Alam Sengketa (4 years)
Penipuan terang-terangan.....

Author adads adaadad (3 years)
lepas tu gunakan hadis dan ayat quran utk menipu orang ramai..gunakan asal
ada bunyi islamik sudah tentu orang melayu yang cetek akal akan terpengaruh
al maklumlah perubatan islam melayu ni 'terbaik'..maka sekiranya tak jadi
si penipu akan mengeluarkan hadis2 dan berkata yang menyembuhkan itu adalah
Allah , kita manusia hanya mampu berikhtiar dan si pembeli terus meyakinkan
utk menggunakan produk2 dan perubatan tipu secara berterusan..maka si
penipu akan kaya dan terus kaya dgn mudah

Author SatuMalaysia2010 (3 years)
@CyberSetan HEHEHEHE...AKU ADA LULUSAN PAKAR BEDAH..PELIK TGK CARA DIA
BEDAH..HEHEHE..TIADA CIRI2 KESELAMATAN//.....FAKE!!

Author CyberSetan (3 years)
@KYAIBUNGKEM1 ALLAH SWT tidak menyuruh umatnya mempermain2kan AYAT2 SUCInya
untuk MENIPU orang. Tidak pula ALLAH SWT menyuruh umatnya memperdaya sesama
sendiri dgn menggunakan gelaran2 palsu, ijazah2 palsu dan PERUBATAN
KELENTONG. Google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM"

Author manjohor1 (2 years)
Yg kesian tu blh plak masukkan balik perut ayam dlm kepala.napa tak
masukkan sekali selipar jepun?wawawawa

Author MsJibril13 (3 years)
cyber setan nmpkyax bpuas hati pada kluaga wak raden ni,udah kenakan wak
raden now nak knakan anak2ya pula,setahu saya tiada penipuan yg
dilakukan,cyber setan hnya mmbuat fitnahutk mjatuhkan rawatan
tradisional,,dia pikir dia ada mbbs dia lah yg boleh menymbuhkan
pesakit,ssguhnya pymbuhan itu adalah dari allah

Author CyberSetan (3 years)
@MsJibril13 ZULFADHLI/AZRUL AMIRULLAH - giliran kamu pula selepas ini. Akan
kami usahakan supaya kamu berdua diseret ke mahkamah seperti BAPAK kamu si
JOHARI MANSOR. Pewaris ilmu BEDAH KELENTONG PENIPU seperti kamu berdua
tidak akan kami lepaskan. Jangan ingat kamu berada di SABAH kamu selamat
dan sesuka hati menipu orang2 Sabah. Kegiatan PENIPUAN kamu berdua akan
kami bawa ke muka pengadilan. Serbuan di markas kamu di Tg.Aru itu hanya
permulaan.... Tunggu tindakan selanjutnya.

Author CyberSetan (3 years)
@AzlanMZ4444 Brapa ribu mak kamu kena dgn si tukang bedah usus ayam ni?
brapa kilo usus ayam keluar dari 'badan' mak kamu?

Author Azlan MZ G (3 years)
kepada sesiapa yg tak percaya minta abaikan pada pekara ni..... kalau nak
tahu sahih atau tak kena tanya pada pesakit yang dah menjallani rawatan
tu..... jangan pandai cakap je..... ibu kawan saya dah menjalani rawatan
pembedahan ni.... ibu beliau sakit jantung tersumbat..... bila mula2 check
kat keraton macam tak pecaya ada mengalami penyakit ni..... bila buat
rujukan pada hospital pakar KPJ..... KPJ turut mengesahkan penyakit ni....
jadi ibu beliau memilih rawatan keraton....

Author CyberSetan (4 years)
@zdan105 You are welcomed. All of us must remain vigilant against scams
such as this. The public need to be constantly reminded lest they forget
about this. Do spread the message for the benefit of us all. Down to
charlatans such as JOHARI MANSOR. (Google: PUSAT RAWATAN KERATON SCAM for
more info)

Author adads adaadad (3 years)
ayat standard melayu...ini adalah ikhtiar yang menyembuhkan adalah
Allah...so aku jual tahi babi kat orang melayu bodoh...pastu katakan ini
ikhtiar amacam? bukankah yang menyembuhkan itu Allah...jadi aku jual aje
benda2 merepek...buat penipuan..jual air masak konon dijampi dgn tok guru
dan ayat quran...konon2 je..modal 20 sen je aku jual 10k..atas nama ikhtiar
yang menyembuhkan adalah Allah...jadi klau tak sembuh teruskan membeli air
masak bodoh aku ni..dan kena tawakal dan yakin Allah sembuhkan

Author CyberSetan (3 years)
@MrSufi99 Tak payah nak berselindung di sebalik Ayat2 Al-Quran. Kamu hanya
tahu MENYALAHGUNAKAN ayat2 ALLAH SWT untuk KEPENTINGAN PERIBADI KAMU. BEDAH
BATIN PENIPU DAN PUSAT RAWATAN KERATON AKAN DIBENTERAS HABIS-HABISAN~

Author ainiati (3 years)
siapa yg percaya ...aku tak tahu mana otak dia letak.....sungguh gila babi.

Author mohd shah (4 years)
NIE NAMENYE MENIPU.. ORANG BRAIN SURGERY XDE KETOK-KETOK NAK BUAT LUBANG .
KITE DAH MAJU ! ADE DRILLZ DA. HAHA

Author adads adaadad (3 years)
babi penipu.laknat Allah keatas yang menggunakan ayat2 Nya untuk melakukan
penipuan.makrifat konon..batin konon.go die la penipu..pembedahan batin
bapak ko ni mmg menipu orang ramai.ko dengan bapak ko sama bodoh.makan duit
tipu orang ramai..sikit hari ko tau la balasan dia .orang semua sumpah
ko.duit banyak tapi hidup tunggang langgang.baru ko tau.keturunan
penipu..bapak penipu anak penipu benih tak elok.benih busuk..atok ko time
romen nnek ko tak bace doa ni, tu yang bapak ko dapat benih setan

Author adads adaadad (3 years)
biarkan aje melayu bodoh percaya ilmu2 batin kerohanian.. batin my ass
la..sohai..melayu percaya sangat benda2 mcm ni..parang terbang la , nasrul
haq la,ilmu tarik duit la,bodoh nye la...kerja malas nak kaya g tarik
duit...bodoh g mampus !

Author CyberSetan (3 years)
@KYAIBUNGKEM1 Peruntuh Agama Islam kata kamu? RADEN PENIPU dan seluruh
angkatan keluarga kamu itulah yg membinasakan UMAT ISLAM Saudara seagama
pun hendak diTIPU, malah mempermain2kan AYAT2 ALLAH SWT dalam PENIPUAN
BEDAH BATIN. Orang sakit pun hendak ditipu. Rakyat MALAYSIA SUDAH TAHU
betapa BURUKnya perangai si JOHARI MANSOR yg mengaku DOKTOR, PROF, DATO',
RADEN.. malah SULTAN~!! Anak2nya di SABAH itu pula mengikut gerak langkah
BAPAK PENIPU mereka itu - tunggulah tindakan kami selanjutnya.

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website