Videos


PUSAT RAWATAN KERATON - BRAIN 'SURGERY' SCAM



Google 'JOHARI MANSOR SCAM' for more info.
In this video, JOHARI MANSOR is seen to perform "Brain Surgery" on someone.
Judge for yourself if this is real or not. It is a SCAM (PENIPUAN).

Ask the opinion of REAL MEDICAL DOCTORS about this video.

Rating Rating RatingRatingRating
Views: 16,194
Added: 3 years
Runtime: 5:01
Comments: 31

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Education"
Uploaded by: CyberSetan
See more videos uploaded by CyberSetan


Related Videos:

1.HD.BRAIN SURGERY-TUMOR FRONTO ORBITARIO NEUROCIRUGÍA (1 of 4)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 335507
Surgery Performed in México 2011. Our patient underwent Frontal-Orbital Tumor Via /Parietal/Temporal window access surgery. Placed in the...
Malaysian Faith Healer Fraud Exposed! (Penipuan Cakra Alam Malaysia Terbongkar) Pt.2
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 170784
It's been AGES since I uploaded the first (6) videos of the fake QiGong "master". Sorry, been working on a few BIG projects, and all will be...
Pembedahan Ajaib
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 194502
Takjub kepada ilmu yang di anugerahkan kepada insan ini...
Malaysian Faith Healer Fraud Exposed! (Penipuan Cakra Alam Malaysia Terbongkar) pt.1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 228655
Dedicated to Boxa88 and wolfmeditation: Okay, it's been AGES since I uploaded the first (6) videos of the fake QiGong "master". Sorry, been...
Pusat Rawatan Keraton - Operation Keraton Style
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 5392
This video shows JOHARI MANSOR doing his " FAKE SURGERY". More info: http://forum.lowyat.net/topic/1070318...
pembedahan tradisional cara Islam part1
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 14342
Pembedahan Kanser Usus Di Pusat Perubatan Keraton Sentul, KL
Rating Rating RatingRatingRating
Views: 28906
Pembedahan Kanser usus dilakukan oleh Datuk Radin Johari di Pusat Perubatan Islam Keraton, Sentul, KL pada 3/4/2010.
Pusat Rawatan Terapi Al-Quran - Pesakit Dirasuk Jin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 11532
Persatuan Seni Silat Gerak Kilat ( PSSGK ) - diasaskan JOHARI MANSOR (PENIPU BESAR)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 9479
Silat ini diasaskan oleh JOHARI MANSOR. Selidikilah dahulu siapa JOHARI MANSOR ini dan perkara-perkara buruk dan penipuan-penipuan yang beliau...
pembedahan batin
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 21098
video pembedahan secara batin. menggunakan tangan..AMARAN ! kandungan video mempunyai adegan yang tidak sesuai ditonton oleh penonton bawah...
Pembedahan Batin.
Rating Rating Rating RatingRating
Views: 27250
PRK, Sentul East, Jgn terpedaya pd mereka-mereka yg selalu mengambil kesempatan di atas kesempitan org lain tan mengira dosa dan pahala, mereka...
Seventh-day Adventist Neurosurgeon Stuns Barack Obama!!! Dr. Benjamin Carson, M.D.
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 275074
Seventh-day Adventist Dr. Benjamin Carson, M.D. Director Pediatric Neurosurgery, John Hopkins.....Stuns the Nation as he rebukes President Obama at...
Akibat Tidak Mensyukuri Nikmat Allah
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 414182
Assignment Dr Tunku Badariah
Kes Nurin: Polis dedahkan video tunjuk lima 'suspek'
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 324676
11-10-2007 07:30:14 PM KUALA LUMPUR: Polis hari ini mendedahkan rakaman imej litar tertutup (CCTV) lebih jelas yang menunjukkan seorang lelaki...
pembedahan laparoscopy endometriosis
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 80524
pembedahan laparoscopy untuk penyakit endometriosis
Ebiet G Ade - Aku ingin Pulang
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 46429
Pusat Rawatan Terapi Al-Quran - Pesakit Dirasuk Jin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 23009
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik003
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2826
Perubatan Kampung Bedah Batin - Mistik003
Pembedahan Sendi Lutut (knee)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 22523
Operation to replace knee joint
Pengasas Seni Silat Gerak Kilat - JOHARI MANSOR (Penipu Terkenal)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 50183
"Ilmu Batin" Johari Mansor. - http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1070318&hl= Who is Johari Mansor? Just google "Pusat Rawatan Keraton...
`Datuk Johari Malukan Malaysia wmv
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 48456
Pembedahan batin Pak Teh bomoh diRaja Kedah
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 7502
perubatan tradisional ini melalui batin dan tidak nampak pada mata kasar. kepada sesiapa yang mempunyai masalah kesihatan (semua jenis penyakit)...
Brain surgery removal of metastatic tumor high power surgical microscope
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1336295
Video clip from craniotomy to remove a metastatic tumor viewed from a high power magnification surgical microscope. Courtesy of Dr. Farhad...
Silat Gerak Kilat - Johari Mansor dan Gelaran-gelaran palsunya.
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 4010
Video klip ini menunjukkan segala gelaran-gelaran PALSU yg digunakan oleh JOHARI MANSOR. Video ini telah di'remove'kan dari Youtube oleh...
2.HD BRAIN SURGERY-TUMOR FRONTO ORBITARIO NEUROCIRUGÍA (2 of 4)

Views: 191290
TUMOR FRONTO ORBITARIO SUPERIOR DERECHO VIA CRANEOTOMIA.Surgery Performed in México 2011. Our patient underwent Frontal-Orbital Tumor Via...

Comments:

Author CyberSetan (2 years)
@MsJibril13 Mau buktinya - pergi google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM" dan
masuk ke LOWYAT FORUM (ENGLISH) dan CARIGOLD FORUM (B.MELAYU). Dalam
kedua2nya penuh dgn BUKTI PENIPUAN DAN PERANGAI BURUK JOHARI MANSOR.

Author MsJibril13 (2 years)
ssguhya pymbuhan itu adalah kuasa allah,wak raden ni hnya berusha utk
merawatnya

Author CyberSetan (2 years)
@MsJibril13 Pergi PUSAT RAWATAN KELENTONG CAWANGAN TG.ARU - jumpa sendiri
kaki2 kelentong bedah batin - si ZULFADHLI JOHARI MANSOR dan AZRUL
AMIRULLAH JOHARI MANSOR. Mmg kuasa penyembuhan adalah di bawah kekuasaan
ALLAH SWT semata2 - tapi para doktor yg ada MBBS bukannya buat TIPU HELAH
BEDAH BATIN sperti JOHARI MANSOR dan PUSAT RAWATAN PENIPUNYA itu. Nak buat
bedah batin pg ke Pasar ayam - buat la puas2 kat ayam. Jgn manusia yg sakit
pula hendak ditipu~!!

Author zdan105 (3 years)
Hello CyberSetan! I just wanna say thank you for going all out in exposing
this con artist. I will make sure that my family & extended family does not
fall for this crap. It is such a heinous crime to commit by taking
advantage of terminally sick people.

Author CyberSetan (2 years)
@MsJibril13 Tak payahlah kamu nak beriya2 menyokong si PENIPU BESAR itu.
Satu Malaysia sudah tahu perilaku BURUK dan PENIPUAN2 yang dilakukan JOHARI
MANSOR selama ini. Bahkan ramai mangsa sudah tampil untuk memberi
keterangan dan laporan. Akhbar2 Malaysia sudah berkali2 menyiarkan PENIPUAN
BEDAH KELENTONG JOHARI MANSOR serta PUSAT RAWATAN KERATONNYA. Ini bukannya
RAWATAN ALTERNATIF - tetapi RAWATAN MENYELEWENG dan MENIPU. Organ2 binatang
di katakan fibroid dan tumor - CELAKA JOHARI MANSOR !!

Author Welter Spencer (2 years)
byk fakta berkenaan si penipu ni...malah keluar di paparan media massa.
bagi yg percaya tu, nampak sgt duduk di bawah tempurung sebab x peka dgn
isu semasa. dia punya anak murid yg bakal jd penipu besar mcm dia suatu
masa kelak ialah si Fazley, doktor palsu gak. hahaha, kesian aku tgk sesapa
yg pecaya dorang ni

Author adads adaadad (2 years)
ye anak dia amek alih la..benih memang tak elok...benih
penipu...hahahahahahahah

Author pipitmudhar (1 year)
ini terang2 penipuan. johari bukan manusia tapi binatang yg tak punya belas
kasih pda sesama. buktinya org sakit ditipu.

Author Alam Sengketa (3 years)
Penipuan terang-terangan.....

Author LawNet26 (3 years)
“Tidak ada yang yang menimpa seorang muslim kepenatan, sakit yang
berkesinambungan (kronis), kebimbangan, kesedihan, penderitaan, kesusahan,
sampai pun duri yang ia tertusuk karenanya, kecuali dengan itu Allah
menghapus dosanya.: (Hadist diriwayatkan oleh Al-Bukhari) Allahumma ya
Allah. Semoga sakit yang menimpa tidak mensesatkan jalan hambanya yang
diuji, semoga johari mansor dan konco-konconya yang terang-terang menipu
dan mengambil kesempatan ini mendapat balasan yang setimpal

Author adads adaadad (2 years)
lepas tu gunakan hadis dan ayat quran utk menipu orang ramai..gunakan asal
ada bunyi islamik sudah tentu orang melayu yang cetek akal akan terpengaruh
al maklumlah perubatan islam melayu ni 'terbaik'..maka sekiranya tak jadi
si penipu akan mengeluarkan hadis2 dan berkata yang menyembuhkan itu adalah
Allah , kita manusia hanya mampu berikhtiar dan si pembeli terus meyakinkan
utk menggunakan produk2 dan perubatan tipu secara berterusan..maka si
penipu akan kaya dan terus kaya dgn mudah

Author SatuMalaysia2010 (2 years)
@CyberSetan HEHEHEHE...AKU ADA LULUSAN PAKAR BEDAH..PELIK TGK CARA DIA
BEDAH..HEHEHE..TIADA CIRI2 KESELAMATAN//.....FAKE!!

Author CyberSetan (2 years)
@KYAIBUNGKEM1 ALLAH SWT tidak menyuruh umatnya mempermain2kan AYAT2 SUCInya
untuk MENIPU orang. Tidak pula ALLAH SWT menyuruh umatnya memperdaya sesama
sendiri dgn menggunakan gelaran2 palsu, ijazah2 palsu dan PERUBATAN
KELENTONG. Google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM"

Author LawNet26 (2 years)
@MsJibril13 sekarang ni anak2 johari mansor udah mengambil alih pula tampuk
pemerintahan menipu bapa mereka.. dulu guna nama pembedahan batin untuk
menarik pelanggan..sekarang tukar kepada nama rawatan makrifat kerohanian
untuk menyelamatkan diri daripada kementerian kesihatan malaysia. Malahan
golongan penipu ni bukan sahaja pandai guna silap mata tak jadi tetapi
banyak dalih untuk meneruskan penipuan mereka.

Author manjohor1 (10 months)
Yg kesian tu blh plak masukkan balik perut ayam dlm kepala.napa tak
masukkan sekali selipar jepun?wawawawa

Author MsJibril13 (2 years)
cyber setan nmpkyax bpuas hati pada kluaga wak raden ni,udah kenakan wak
raden now nak knakan anak2ya pula,setahu saya tiada penipuan yg
dilakukan,cyber setan hnya mmbuat fitnahutk mjatuhkan rawatan
tradisional,,dia pikir dia ada mbbs dia lah yg boleh menymbuhkan
pesakit,ssguhnya pymbuhan itu adalah dari allah

Author CyberSetan (2 years)
@MsJibril13 ZULFADHLI/AZRUL AMIRULLAH - giliran kamu pula selepas ini. Akan
kami usahakan supaya kamu berdua diseret ke mahkamah seperti BAPAK kamu si
JOHARI MANSOR. Pewaris ilmu BEDAH KELENTONG PENIPU seperti kamu berdua
tidak akan kami lepaskan. Jangan ingat kamu berada di SABAH kamu selamat
dan sesuka hati menipu orang2 Sabah. Kegiatan PENIPUAN kamu berdua akan
kami bawa ke muka pengadilan. Serbuan di markas kamu di Tg.Aru itu hanya
permulaan.... Tunggu tindakan selanjutnya.

Author CyberSetan (2 years)
@AzlanMZ4444 Brapa ribu mak kamu kena dgn si tukang bedah usus ayam ni?
brapa kilo usus ayam keluar dari 'badan' mak kamu?

Author LawNet26 (2 years)
@AzlanMZ4444 ye ker? ahli keluarga saya yang disahkan ada ketumbuhan oleh
dr pakar pun da pernah menjalani rawatan dan pembedahan batin dr pusat
rawatan keraton menipu ni. tapi bila scan balik di klinik swasta yang
terkemuka oleh doktor pakar, selepas menunggu tamatnya tempoh pantang
45hari yang disuruh oleh keraton dlm surat perjanjian mereka, ketumbuhan tu
didapati masih ada dan saiznya tambah membesar.

Author bulan punya (2 years)
kepada sesiapa yg tak percaya minta abaikan pada pekara ni..... kalau nak
tahu sahih atau tak kena tanya pada pesakit yang dah menjallani rawatan
tu..... jangan pandai cakap je..... ibu kawan saya dah menjalani rawatan
pembedahan ni.... ibu beliau sakit jantung tersumbat..... bila mula2 check
kat keraton macam tak pecaya ada mengalami penyakit ni..... bila buat
rujukan pada hospital pakar KPJ..... KPJ turut mengesahkan penyakit ni....
jadi ibu beliau memilih rawatan keraton....

Author CyberSetan (3 years)
@zdan105 You are welcomed. All of us must remain vigilant against scams
such as this. The public need to be constantly reminded lest they forget
about this. Do spread the message for the benefit of us all. Down to
charlatans such as JOHARI MANSOR. (Google: PUSAT RAWATAN KERATON SCAM for
more info)

Author KYAIBUNGKEM1 (2 years)
Menengakkan agama ISLAM kepada UMAT ISLAM untuk mentaati ALLAH S.W.T.
melalui PERSILATAN & PERUBATAN Mahu mengajak UMAT ISLAM untuk membuat
perkara yang disuruh oleh ALLAH S.W.T

Author adads adaadad (2 years)
ayat standard melayu...ini adalah ikhtiar yang menyembuhkan adalah
Allah...so aku jual tahi babi kat orang melayu bodoh...pastu katakan ini
ikhtiar amacam? bukankah yang menyembuhkan itu Allah...jadi aku jual aje
benda2 merepek...buat penipuan..jual air masak konon dijampi dgn tok guru
dan ayat quran...konon2 je..modal 20 sen je aku jual 10k..atas nama ikhtiar
yang menyembuhkan adalah Allah...jadi klau tak sembuh teruskan membeli air
masak bodoh aku ni..dan kena tawakal dan yakin Allah sembuhkan

Author CyberSetan (2 years)
@MrSufi99 Tak payah nak berselindung di sebalik Ayat2 Al-Quran. Kamu hanya
tahu MENYALAHGUNAKAN ayat2 ALLAH SWT untuk KEPENTINGAN PERIBADI KAMU. BEDAH
BATIN PENIPU DAN PUSAT RAWATAN KERATON AKAN DIBENTERAS HABIS-HABISAN~

Author ainiati (2 years)
siapa yg percaya ...aku tak tahu mana otak dia letak.....sungguh gila babi.

Author KYAIBUNGKEM1 (2 years)
cyber setan..kamu akan dapat balasan yng kamu suka runtuh orng islam..name
pon setan..aku perhati kan saja gerak geri kau itu..aku tahu kau bukan la
orng handal sagat..tin kosong..kau jihal mejatuh kan orng islam dn
keturunan RADEN FATAH..kau akn diherik jugak masuk neraka jahanan..dunia
kau punya kau lebih kuasa..kau ada pankat..tapi syng kau slh guna..kau akn
musibah 7 keturunan mu..

Author mohd shah (3 years)
NIE NAMENYE MENIPU.. ORANG BRAIN SURGERY XDE KETOK-KETOK NAK BUAT LUBANG .
KITE DAH MAJU ! ADE DRILLZ DA. HAHA

Author adads adaadad (2 years)
babi penipu.laknat Allah keatas yang menggunakan ayat2 Nya untuk melakukan
penipuan.makrifat konon..batin konon.go die la penipu..pembedahan batin
bapak ko ni mmg menipu orang ramai.ko dengan bapak ko sama bodoh.makan duit
tipu orang ramai..sikit hari ko tau la balasan dia .orang semua sumpah
ko.duit banyak tapi hidup tunggang langgang.baru ko tau.keturunan
penipu..bapak penipu anak penipu benih tak elok.benih busuk..atok ko time
romen nnek ko tak bace doa ni, tu yang bapak ko dapat benih setan

Author adads adaadad (2 years)
biarkan aje melayu bodoh percaya ilmu2 batin kerohanian.. batin my ass
la..sohai..melayu percaya sangat benda2 mcm ni..parang terbang la , nasrul
haq la,ilmu tarik duit la,bodoh nye la...kerja malas nak kaya g tarik
duit...bodoh g mampus !

Author CyberSetan (2 years)
@KYAIBUNGKEM1 Peruntuh Agama Islam kata kamu? RADEN PENIPU dan seluruh
angkatan keluarga kamu itulah yg membinasakan UMAT ISLAM Saudara seagama
pun hendak diTIPU, malah mempermain2kan AYAT2 ALLAH SWT dalam PENIPUAN
BEDAH BATIN. Orang sakit pun hendak ditipu. Rakyat MALAYSIA SUDAH TAHU
betapa BURUKnya perangai si JOHARI MANSOR yg mengaku DOKTOR, PROF, DATO',
RADEN.. malah SULTAN~!! Anak2nya di SABAH itu pula mengikut gerak langkah
BAPAK PENIPU mereka itu - tunggulah tindakan kami selanjutnya.

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website