Videos


lean like a Norteño



gang$ta azz Norteño $ong

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1,838,314
Added: 7 years
Runtime: 3:19
Comments: 6009

Tags for this video:  



Find more videos in the: "People"
Uploaded by: 1redrider4
See more videos uploaded by 1redrider4


Related Videos:

Nortenos and Nortenas
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 2617754
Nortenos n nortenas reppin da might norte
Fucka Smurf (official music video)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 531250
Peep the new video Goon Nigga FreeLilMonster!
WATCH OUT[REMIX] - THRE4T, BABY LOKO, JOEDY JOE, AND CAPONE
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2178631
WATCH OUT[REMIX-THRE4T FT.ACTIVE MADE
NORTE 14
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 801370
NORTE 14 XIV
Woodie - Norte Sidin'
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1271439
Woodie - Norte Sidin'
THE MOTTO (NORTHSIDE REMIX) YANTZ, NEGRO, BIG OSO LOC, LONELY BOY, BIG ROME
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1342048
The Motto (Northside Remix) by Yantz, Negro, Big Oso Loc, Lonely Boy, Big Rome Active Ent & Salineros Present Talez From The N Available...
lean like a norteno remixed
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 257005
northside
Nuestra Familia, Santa Rosa Gangland Norte14 Norteños
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 91886
BROWN PRIDE NORTENO
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 450282
1BROWN PRIDE NORTENO4
Lean like a sureno x3
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 343089
fuk a buster
Northside Soldier
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 567869
Northside Soldier by Mousie from the 17 Reasons compilation, track 14. Copyright: Black N Brown.
Nortenos vs surenos gang fight
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 108543
Lil red laid hands on him immediately had this nigga leakin like a hose. My lil nigga red was fine a little blood but no bruses
i can kill a scrap
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 245260
SMILEY LOCZ-lean like a norteno
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 455286
Woodie - Blackbird
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 796757
Woodie Blackbird
NORTEÑOS 14 DE JUVENTINO ROSAS GTO1)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 44373
Woodie - Mob Livin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 778155
Woodie - Mob Livin is da only life 4 me!
speedy loc-Look N 2 my eyez
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 367223
r.i.p.
Northern Killa4nia~Big Tone
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 372437
Big Tone
Nortenos GET SMACK UP BY SURENOS PART 2 B&BE
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 542842
Sur Ridaz Chapter 13 Part 2 Fuck Studio Bangers hip hop and wanna be gangsters Diz Iz How We Put It down
I Wear Red
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 150080
THi$ I$ Not The REMIX
Speedy Loc-East Bay Riderz
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 227877
Speedy Loc-East Bay Riderz
NORTE 14 all flamed up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 412495
ALL FLAMED UP BY SIR DYNO
Woodie - Loyalty (ft Lil' Los)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 573670
This is the 8th track from his album 'Demonz In My Sleep'. RIP Woodie
kc14 north side
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 304925
pake guachen ke transa aki jomas un poko de los norteños kc14

Comments:

Author Christy Alley (2 months)
Lean like a norteno all day 114% not in the gang but I rep em tho

Author Tonio Lopez (2 months)
You all are some Low Tier Maggot Pieces of Shit.

Fighting over colors and neighborhoods is for Faggot ass Scum bags

Author kimberly Hamlin (1 month)


Author Alonzo Montanez (9 days)
Stockton nortenos por vida ::

Author Maria Yepez (5 months)
Yuuuupppp letz Go NoRTeÑoS X14

Author Alvino Hernandez (2 months)
Hay Eddie why don't u try that with a real Homie cause this Notre all day
long ene 

Author Alvino Hernandez (2 months)
All u people speaking that shit bout fuck colors what u got this is our
family Notre u might have had it good or u hid all or life happy for u but
don't knock what we do cause u won't last in my shoes for an hour zip it or
sip it a dirt frosty ain't no good so have respect

Author Mike Wilsey (6 days)


Author timothy lopez (6 days)
Lean like norte Mafioso in Denver.... Young pup 14 fuk a
xcrapa......Xk.....nuzzNirth xide bitches.......

Author MEELO 14 (1 month)
$Hawooo Fuck them $crap ass rats

Author Brown Pride (8 days)
Fuck busters it's all about sureno 13: $$X3 chap killa bitch wannabee
niggers 

Author Lissandro Mendoza (3 months)
Fuck Northern Cali ugliest places
Southern Cali bitches:.

Author DIEGO OLIVAS (9 months)
THIS SONGS SLAPS ::

Author bob marley (15 days)
I'm not in the Norteno but I'm down for my homies who are. I have much
pride and respect in the Nortenos. I do rep them 24/7 stay true or wind up
in a box. I'll be repping that XIV till the day I die. Much love to the
rest of the familia out there holding it down much love from the 707.

Author Miguel Calderon (13 days)
Gay 

Author jose moreira (21 day)
Huh gay

Author Joey Smith (3 days)
Fuck them Scrap ass rats

Author set trippin (3 months)
Tf is this hahaha lame ass gumps 

Author Hugo Santiago (5 months)
Run your mouth all you want if you don't like the song then fuck u some of
us do

Author Berenice Medina (27 days)
This $hii B4ngin ::

Author Jae WestsideMobbin' (6 months)
1fozay yella North Side. ayee Its Norte nigga,

Author Elizabeth Flores (8 months)
Homie Fuck the South Shit. Lean like A Scrap Get punched in the mouth
bitch! ::

Author EseBe13Rifa (3 months)
gay ass song bitch puro X3
SB XIII fuck Nkorte puro Texas

Author Eddie Estrada (3 months)
I remember some buster tried bumbin this weak ass shit around me I sliced
his face like butter that foo remembers me ha 

Author Christy Alley (10 months)
14 all day lean like a scrappy get punched in the mouth ha 

Author Anthony Madrid (8 months)
Norteno Love!. Fuck Scrapz!. XIV All Day Everyday!...

Author Anthony Contreras (4 months)
Good stuff 

Author Oso Loc (7 months)
XIV NORTHSIDE XIV.... $K

Author MarcusoldiesL4 (7 months)
Everyone who's claiming 14 13 12 69 whatever... Need to grow the fuck up.
This one is better than the orginal tho

Author jeramiah briceno (4 months)
Xiv

Author angellocs831 (8 months)
Brown pride 

Author Angelo chavez (6 months)
i just came to laugh at all you "gangsters" in the comments lol wack ass
faggots, fuck all your sets. you're all a bunch of cock riding homos.

Author Vi$aBoyz559 (5 months)
Back at it Homeboy! NORTE GANG OFF TOPZ THIz shit still Slapz hard as fuck!
:: fuck scrapz $K! NORTE::

Author la criminal (8 months)
fuck nortenos puro sur trece putos fuck norte fuck 14 puro 13
kill a norteno but kill a sureno and your whole familia dies bitch 

Author David Lopez (10 months)
14 sluts yellin northcaca this is traight southern califas controlando fuck
all u bitch ass levas. Joker Surs up!!

Author Nancy Vazquez (7 months)
Hahaha que no mame talking like a mayate all the time calling each other
nigga youre mexican pendejo. Bueno you fools lime mayate pitote thats why

Author smamlh (7 months)
Lean like a norputo...more like bend over like one! Straight takin black
dick thru the ass straight to the brain. That's why you sound black! 

Author Maria Yepez (6 months)
All yah niqqa need to zhut up x14 yup

Author Omni Potent (7 months)
Chicago lokko side 13. Shits weak as fuckk Jo. Lame ass fuckk flakkey ass
nigkkas

Author tha kerst (6 months)
Flamed up every day

Author Aaron Valdez (11 months)
Northano for life


Author Maria Yepez (6 months)
Hey wtf

Author Dave Hunter (6 months)
Estos pinches chapetes oaxacos valen verga dan verguenza

Author Jocelyn Muñoz (9 months)
Haha gayyest soxg lmfao sur tr3c3

Author Jorge Martinez (6 months)
TF Fr copied from I lean like a SUREÑO


Fuck norteños(NORCACAS) its all about the Big SUR X3

Author Miguel Limon (5 months)
Fuck u fuckin $craps ur in this
$ong becuz it it better than ur$
Fucka smurf

Author la criminal (8 months)
lean like a norcaca what haha fuck 14

Author Christy Thomas (6 months)
I'm not in the Norteno but I'm sorry this song is great and i got their
back so how about all you sewer rats hop off go back to your sewer honey
okay 14 all day lean like a scrappy get punched in the mouth.... 🔫🔪🔧🔨😂

Author Fuck_yall_leva🔫 (10 months)
14 up yelling north$ide :: My zhit right here . 

Author Anthony Ramos (1 year)
Fuck vfls and all Richmond scraps u niggas are bitches never down to throw
hands

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website