Future - Mask Off (Remix) (Audio) ft. Kendrick Lamar

Comments: 4 420

  • Nemanja Mrdjenovic
    Nemanja Mrdjenovic 7 minutes ago

    This song is fireee

  • GoodGame Well Plaeyd

    i like kendrick but tbh he made this song trash sorry.

  • Juan Guerra
    Juan Guerra 13 hours ago

    Represent West SA 💯

  • D'Laya Harris
    D'Laya Harris 17 hours ago

    its only june and i still love this

  • King Emy01
    King Emy01 1 day ago

    Woooooowwwww!!! Kendrick Stooooooooopppp!!!

  • TheFirestorm2012
    TheFirestorm2012 1 day ago

    @Azzerz would love this shit #KungFuKenny

  • Brooke Pierson
    Brooke Pierson 1 day ago

    👶this is Bob he is a new born 1 like he get 50 bucks a like on this comment helpful get 100 bucks for his bill cause he had surgery

  • aimar ali
    aimar ali 1 day ago

    All i remember was...

  • Lastrevio
    Lastrevio 1 day ago

    this should have been the original version

  • Rohan Ranjan
    Rohan Ranjan 1 day ago

    Gotta give credit where it's due. Kendrick is the shit but this song is legit lit cause of future. No future, no song. Kendrick the better Rapper and this song is off the charts.

  • // /
    // / 1 day ago

    Kendrick me tiene boquiabierto una vez más

  • Tachavious York
    Tachavious York 1 day ago

    mask off

  • Michael Bedolla
    Michael Bedolla 1 day ago

    Pray for Michael the angel make me strong to fight against that demon

  • EpicnessRobloxian

    I thought this was a parody, until I saw it was made by FutureVEVO.

  • Reynaldo Moreno
    Reynaldo Moreno 1 day ago

    like si vienes por el vídeo randum :v

  • Greg Posey
    Greg Posey 2 days ago

    Only brain dead drug addicts like the original better.

  • GoGreenThen Queen
    GoGreenThen Queen 2 days ago

    This song makes me wanna run down the beach like Baywatch, with my hair down yelling "Prince Live Through Me" in slow motion

  • Abdulsamet Taşkın

    coğ hojtir yaw

  • Kris Zaifides
    Kris Zaifides 2 days ago

    kendrick lamar have a funny voice😂😂

  • Mike
    Mike 2 days ago

    https://soundcloud.com/jake-sam-and-mike/mask-off-remix

    Check out my remix

  • oyun oyun portal
    oyun oyun portal 2 days ago

    abi süper

  • Beck Barnhardt
    Beck Barnhardt 3 days ago

    The video is 4:20 lit

  • Mailson Araűjo
    Mailson Araűjo 3 days ago

    os br deixa o like ❤

  • Jay_Fusion54
    Jay_Fusion54 3 days ago

    Did this man just ask how did y'all make the braids get on TV.

  • Diego Perez
    Diego Perez 3 days ago

    Kendrick made Mask Off a million times better

  • Najm Branch-Tinsley

    "looking like I'm a created player"🔥🔥

  • KRAZY VORTEX 702
    KRAZY VORTEX 702 3 days ago

    worst remix ever

  • Scooter G.
    Scooter G. 3 days ago

    Kendrick killed that verse

  • Justin Scott
    Justin Scott 3 days ago

    Soundcloud.com/jaethegod🔥🔥🔥🔥🔥🔥⚡️⚡️⚡️☄️☄️💥💥💥💥☄️🔥🔥🔥

  • Rendi Saskia
    Rendi Saskia 4 days ago

    metro boomin?

  • freeziezGTM
    freeziezGTM 4 days ago

    DIAMOND ORES

    CREEPERS, DIAMOND ORES

  • Abhishek Mahadevan
    Abhishek Mahadevan 4 days ago

    This song makes me want to put creamer in milk

  • Thomas
    Thomas 4 days ago

    why this song remember me to "gansta paradise"?

  • Arnau Gallofré
    Arnau Gallofré 4 days ago

    Best Rap/Hip Hop/Trap playlist on Spotify here:

    https://open.spotify.com/user/arnie%2C98/playlist/5YGLOvuXHWo0geggcMWx6J

  • м ι α
    м ι α 4 days ago

    ❤️.

  • Ville JRH
    Ville JRH 4 days ago

    kendrick is SOOOOOOO MUCH better than future

  • steven limon
    steven limon 4 days ago

    I love that KENDRICK Lamar sings

  • Mateut 56
    Mateut 56 5 days ago

    The video length is 4:20 =))))

  • skull gamer
    skull gamer 5 days ago

    this song makes me want do drown my goldfish

  • •alexanđra vran•

    my dudes this is exactly 4:20 minutes long

  • S3rious Quit29
    S3rious Quit29 5 days ago

    fire! 🔥

  • Maxx065
    Maxx065 5 days ago

    At first I didn't think Kendrick would fit well on a beat like this, but he proved me wrong.

  • garrison allds
    garrison allds 5 days ago

    508-507-2209
    Joyner lucas ,hopsi ,kendrick rap battel track.

  • //Gabe. fnn. T//
    //Gabe. fnn. T// 5 days ago

    Don't really go

  • philip morgan
    philip morgan 5 days ago

    OI OI a future hit wid dis 1 a number 1 is on da cards...great song! 10 outta 10 CRISP-BISCUIT

  • AlaminDa Bo55
    AlaminDa Bo55 5 days ago

    nice beat aye

  • Danatra
    Danatra 5 days ago

    here because marshmello

  • Evan Stuart
    Evan Stuart 5 days ago

    "Lookin like Poncho, lookin like Pedro"

  • chris
    chris 6 days ago

    1:53

  • Brandon Redstone
    Brandon Redstone 6 days ago

    azerrz

  • Amireeh2011 Hill
    Amireeh2011 Hill 6 days ago

    woodsman's

  • ebru
    ebru 6 days ago

    i liked it but the original one is fav

  • Ms. Jefferson
    Ms. Jefferson 6 days ago

    fess up now,,pay your debts!!

  • Samir BenAmina
    Samir BenAmina 6 days ago

    great your friend from marroco

  • Justin Contreras
    Justin Contreras 6 days ago

    ✌✌✌

  • Xyrisse Ashe
    Xyrisse Ashe 6 days ago

    this ends at 4:20 gang gang

  • Jonny Sunami
    Jonny Sunami 7 days ago

    Kendrick threw straight napalm

  • Avaxis akdkada
    Avaxis akdkada 7 days ago

    Anyone lyrics ? Please ?

  • Himanshu Bairwa
    Himanshu Bairwa 7 days ago

    1:55 lit

  • Fhoin
    Fhoin 7 days ago

    Nice <3

  • Jacob Downum
    Jacob Downum 7 days ago

    ha the video is 4mins and 20 seconds

  • Lebron is GOAT
    Lebron is GOAT 7 days ago

    this song makes me wanna spin a fidget spiner backwards

  • Louise x Doug
    Louise x Doug 7 days ago

    i wish I'm black

  • Astro Musiq
    Astro Musiq 7 days ago

    have this on repeat...

  • 804LoudGang
    804LoudGang 7 days ago

    k.dot(lamar) remix mask off 💯💯💯💯

  • white flag 42
    white flag 42 7 days ago

    сука сука блэть

  • Kesean Lyons
    Kesean Lyons 7 days ago

    Kendrick Lamar was kinda lame at the end

  • Aalto
    Aalto 7 days ago

    how the fuck does this have under 3 million views

  • Er_Tomas Turbao
    Er_Tomas Turbao 7 days ago

    Este tio es Lamar de bueno

  • king copra
    king copra 8 days ago

    best song i like it

  • Hassk P
    Hassk P 8 days ago

    Nothing more to say than "Kung Fu Kenny"

  • Mr Waffle juggler 9000

    This makes me want to toast my bread in the fridge

  • Wasif Ahmed
    Wasif Ahmed 8 days ago

    Kendrick Lamar - Mask Off ft. Future

  • That Guy
    That Guy 8 days ago

    Kendrick is the best rapper alive don't debate me because I don't give a fuck the debate is over

  • Bouchnak Salim
    Bouchnak Salim 9 days ago

    fuk mas kof

  • Zen C
    Zen C 9 days ago

    kendrick's edit makes me wanna download internet explorer from chrome

  • Splazh Broz
    Splazh Broz 9 days ago

    Kunfu Kenny with the miteses touch Ain't A Penny I don't Toch #Profith #CreatedPlayer

  • Splazh Broz
    Splazh Broz 9 days ago

    Kendrick Killed Future // I Got A Halo 😇 I level Every Time God SaySo

  • Edison Nkemande
    Edison Nkemande 9 days ago

    tsuuippppp

  • DouSpast
    DouSpast 9 days ago

    is it our fortune that the video is 4:20? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Brandon Rincon
    Brandon Rincon 9 days ago

    this song made me want steal the bank instead of the money

  • CTCOFFICIALVEVO
    CTCOFFICIALVEVO 9 days ago

    Kendrick sucks

  • Roland Bartucz
    Roland Bartucz 10 days ago

    Kendrick woooow THE BEST MUSIC !!!!!

  • B.K gaming
    B.K gaming 10 days ago

    ain't no way, ain't no fucking way !!!

  • B.K gaming
    B.K gaming 10 days ago

    hit it 😃😎

  • Jay-Rock
    Jay-Rock 10 days ago

    The beat is hot but the lyrics is shit thrash smfh.

  • QsY_ 97
    QsY_ 97 10 days ago

    lamar should be in kung fu panda

  • Jerkku Waa
    Jerkku Waa 11 days ago

    1 like = ill pull my mask off

  • Andre Shine
    Andre Shine 11 days ago

    goddamn Kendrick 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Azox multigamig
    Azox multigamig 11 days ago

    good

  • Paul James
    Paul James 11 days ago

    "Get yo ass up and be inspired" 🔥

  • Angel Gonzalez
    Angel Gonzalez 11 days ago

    fye 🔥

  • Omar Jones 2
    Omar Jones 2 11 days ago

    prince lives through me

  • Harry Austin
    Harry Austin 11 days ago

    This song belongs to Kendrick now, easy as that.

  • DubaZuba
    DubaZuba 11 days ago

    1:48 skip here

  • xMxlissax MSP
    xMxlissax MSP 11 days ago

    Like this song might be one of my favourite songs its pretty lit

  • Victor Torres
    Victor Torres 12 days ago

    Kendrick shoulda went in harder

  • Samuel Acosta
    Samuel Acosta 12 days ago

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Sebastien Alexander
    Sebastien Alexander 12 days ago

    this song is lit 🔥🔥🔥👌👌👌

  • Moses Jefferson
    Moses Jefferson 12 days ago

    I am the shit bitchies hated on me they don't know what to do cause I making money I so sick of this shit they know me I done with shit ain't no fucking bitch men I got bad ass bitch they don't even know men my flow so sick that I got the flu men she told be men stop being bitch men so I said fuck it turn my self in went back to south just see judge men and when I walk away I said mask off bitch ....🖕🖕🖕🖕🖕

Analyse website