Videos


Extrememt2 Polski Prywatny Serwer Metin2



Prezentacja polskie prywatnego servera metin2
Proszę o nie komentowanie w stylu ale beznadziejny filmik, lagi, jakość ponieważ to mój pierwszy filmik ;D
Link do rejestracji:
http://82.160.22.88/regist.php
Spolszczenie:
http://w404.wrzuta.pl/plik/1MLrbRUrwpG/extrememt2s2
Chiński launcher:
http://www.speedyshare.com/files/20451957/ChinskiLauncherExtrememt2.rar
Forum Serwera:
http://www.extrememt2.fora.pl
Jest to serwer bez hamachi, ale niestety działa kiedy jest GA na kompie ale i tak często jest online :d
Zapraszam do gry.

Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 51,058
Added: 4 years
Runtime: 3:00
Comments: 70

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Games"
Uploaded by: adirra111
See more videos uploaded by adirra111


Comments:

Author kamil7895 (4 years)
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!

Author kaamolo (3 years)
sa hwangi??

Author papirundelek (4 years)
zal reje nie dziala -.-

Author kamil2870 (4 years)
@jaracz33 ciebie żal bo żal się pisze przez ż a nie z a poza tym nie podoba
ci się to nie oglądaj dzieciaczku

Author pysik163400 (3 years)
@PLmistermt2 ty sie podniecasz tasakem na csyt2 ktory serv jest badziewny
ciekawe czy bys zrobil na sdlongju s2 tasaka na +8 i ostrze boga smokow na
+9 ?

Author kitek161k2 (4 years)
co to za nutka?

Author xxxxmisterooxxx (4 years)
reje nie działa zrób coś z tym

Author Nick1994r (4 years)
nie dziala rejestracja na serwie

Author Adam Małysz (3 years)
jak go sciągnąć???

Author adirra111 (4 years)
mowie reje dziala jak jest ga na razie go nie ma

Author Mikołaj Diakowski (3 years)
@adirra111 Ey, otwórz server : 21.11.2010 r. godz. 08:14. Proszę będę twoim
fanem filmów i gier. Zrobie dla was nowego GM'a GA.

Author zegarek1000 (3 years)
Ja se szukam jakiegos priva... Bo RemixMT2 siadł.. A miałem dopiero 70 lvl
i hwanga :P

Author Madara Uchiha (3 years)
Jak wy w to gracie na remixie zaczyna sie od 30lv

Author Hardcor98 (4 years)
kurde nie chce mi sie strona z reje wlaczyc

Author Luerin Studio (4 years)
Najlepszy prywatny serwer!!!

Author xXxMetin2xXxDawid (3 years)
jaka to nuta

Author MRCzarny12 (3 years)
wbijac pro server gram 2 dni i 70 :)

Author ReaLSpecter45 (4 years)
jesli chcesz rozkrecic serva radze najpierw zrobic beta a co do jakosci ...
radze camtasia studio 7 (nagrywac i obrabiac) a jesli dalej nieposkutkuje
to HyCam i obrabiac czyms poza movie maker

Author morten2001neo (4 years)
on jest podobny do XlasT

Author wilamek17 (3 years)
ej podacie linka do sciagniecia tej gry bo nie moge znalesc

Author NoChybaTy90 (3 years)
Jak sie nazywa nutka :))

Author xXBottyXx320 (3 years)
Ty grac nie umiesz nawet konia nie masz i pelerynek nie uzywasz omg

Author Klaudia292xD (4 years)
Spox ale Ga się tak często wyłancza ,że hej... i jakby co Hamachi jest
potrzebne więc nie kłam -.-

Author chomiczekable (3 years)
plis zrob mi koonto

Author sikci123 (2 years)
zal cie to jest CreativeMT2 a nie ExtremeMT2

Author ThePatrykLOL (4 years)
Elo pliss wejdźcie na mój profil mam tam filmik z moim problemem w navicat
pliss w nagrode dobra posadka na moim privie

Author Daniel Dutkiewicz (3 years)
ZNACIE TĄ NUTKE JAK TAK TO DAJCIE !

Author harix98 (4 years)
zajebis** serwer gram i jest spoko

Author Virus NA (3 years)
zal serv of ludzie

Author demonek500 (3 years)
wlasnie ------------> off

Author ImPlayerMT2 (4 years)
ej mam prośbe mógł byś mi powiedzieć jak zrobić priva bez hamachi poniewasz
mam wszystko navigat,pliki serwowe już zmieniłem to co trzeba,micr. virtual
pc, ITD... ale hamachi mi niedziala niema w tym co trzeb a wybrać ram. i
network i tam hamachi niema bo niechce mi sie połączyć. HELP PROSZE
GG:4442896.

Author MrCzuko (3 years)
muza???

Author hools121 (3 years)
zal ninja

Author ThePilkarz12 (4 years)
ejpomozcie go sciagnac i sie zarejestrowac to moke gg 3327309 plis o szybka
pomoc z gory thx

Author Tomo8610 (3 years)
omg co za ulom to stworzyl

Author Porshe1230 (3 years)
linki niedzialaja!!!!!!!!

Author MrPanKarakan (3 years)
widac troche ze od dawana niegrasz bo teraz juz sa 4 nowe chandlarki dodane
i u nich bronie na 80 czy tam 90lv ...

Author jaracz33 (4 years)
wes kurwa dzieciaku skasuj ten filmik bo zal go

Author Madara Uchiha (3 years)
Jak wy w to gracie na remixie zaczyna sie od 30lvl i tam nie ma szkat u
handlarza

Author damian6535 (4 years)
napisz do mnie na GG jak będzie GA GG 19099827

Author TheVolime (3 years)
serv on ?

Author Garstek001 (3 years)
czegoś nie obczajam czemu u handlarza bronia sa bronie na 30 a u handlarza
zbroja są zbroje na 61? :D

Author Hanna Mostowiak (3 years)
zal mi cie remix dziala !!! tylko bug jest mozna tylko w m1 byc ;/

Author Gesdath (1 year)
Kto ogląda to w 2012 ??? Łaaaaaaaaapka w góre :D

Author Damian Gil (4 years)
adirra111 mógłbyś podać w jakich godzinach jest admin???

Author ollgierdd (4 years)
jak go sciagnac co zrobic ze spolszczeniem i z tym chinskim launchr'em???

Author pawell1501 (4 years)
reje działa ale chcę się połączyć i pisze zostaniesz połączony z serwerem z
pół godziny i nie da się włączyć

Author pixel2714 (3 years)
linki nie dzialaja! lapa w dol! ;//

Author PLmistermt2 (4 years)
zwalony filmik ta jakość serw też zwalony ;]]] ;* niech zrobią exp do
300%yang tez to będzie git ::DDDD Laska masz podnietę że dostaniesz od
kapitana na 31 lvl fms a wiesz co ja mam na csyt2 ?? [ Tasaka] ;] +??2 ;ddd

Author Kxers (3 years)
Witam Mam Do Zaoferowania Pomoc W utrzymaniu Serwera... Jesli Sa Jakie
Kolwiek Problemy. Mam Na Imie Mateusz Mam 19lat Jestem Informatykiem Dzial
Internet-Ciekawostki Zalety : Opanowanie.... Mily Dla 2 Osob .... Potrafi
Sie Dogadac Z innymi Graczami. GG: 13994983 Szukana Posada : GM

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website