Videos


Yungin (Yung Jay R) - Grape Nigga



Dropped In 2007 Of Unknown Album...
Follow @YunginBaby


Views: 156536
Added:
Runtime: 3:39
Comments: 126

Tags for this video:



Find more videos in the: "10"
Uploaded by:
See more videos uploaded by


Comments:

Author Timmiesha Brooks ( ago)
WATTS

Author Donald Nelson ( ago)
oooWooo Wvttz upK from LIG

Author Meek Johns ( ago)
Grape gang all day🍇🍇🍇

Author Meek Johns ( ago)
Rs💯💯

Author Meek Johns ( ago)
Sa cuz u killed this hoe

Author King Clinator ( ago)
Massachusetts EAST COAST CRIPS

Author Teron Coleman ( ago)
on Babyloc

Author Dustin Vaughn ( ago)
damn nigga I wonna be a crip

Author Cali MaCC NJG ( ago)
OooWooo Watts Wit it!!! BbyloC did ya ThinG on dis TraCC for th3 Gst HOMI3S
ON BIGG G's This The Homi3 from NJG^ 3upk Topks For this TraCC...WblC NjG
bbyloC p3da Roll Mafia...3VIL 3ASTSID3 SHIT 1LOV3 1LIN3 1VIN3...STRAIGHT
LIK3 DAT 

Author Alain The Ghost ( ago)
shit tuff 

Author Mary Kao ( ago)
Gip all day


Author Mary Kao ( ago)
Gst go hard


Author joe degroat ( ago)
Ooowooo 103d grape street wattz bvbyloc criiip es prm spazz g ..free
monstah wattz aka cain G

Author Jon Williams (NecroicAnarchy) ( ago)
Noooo this is the funniest fucking shit ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author uri Benjamin ( ago)
This shit Go hard cuz

Author Drucilla Jones ( ago)
JDP WBLC GRAPE STREET GANG MUCH LOVE TO MY GRAPES AND GRAPETTES 

Author Drucilla Jones ( ago)
H103D WBLC 103 

Author Christina Kimbrough ( ago)
Lmfao I my bf forever listening to this it's catchy tho

Author Blueswaglyf ( ago)
Wvtts uppppk!

Author Lamont Washington ( ago)
Prm lil pops

Author Blueswaglyf ( ago)
Wvtts upk wIIItt IIIt 6v6ylxCz 3VSKTSKIIID3

Author Rahh Stewart ( ago)
Wvtts Upk 

Author Lildivilio ( ago)
103 grape street watts up

Author rolasku tox ( ago)
213000000000men 

Author rolasku tox ( ago)
55000 men 

Author rolasku tox ( ago)
45000 men 

Author rolasku tox ( ago)
25000 men 

Author Adolf Hıtler 14 88 ( ago)
Fuck slobs 103 JDP bricks

Author josh jefferson ( ago)
JORDAN DOWN MENACE 

Author Malachi Nicholson ( ago)
Bloods my nigga

Author MYESIHA MOORE ( ago)
kout

Author MYESIHA MOORE ( ago)
heyyyy its cool and know if only could but you know at the end what we
beting any way going asked wait anstronger thenthat watts daddy secrets we
know for sure and b or c what hahah daddy if see but all heyyy b or c 

Author MYESIHA MOORE ( ago)
KIJHHOOD

Author MYESIHA MOORE ( ago)
LKFJ

Author Isaac Jackson ( ago)
And any other crab ass sets

Author Isaac Jackson ( ago)
Fuck grape

Author TYLEE BROWN ( ago)
fucc yo chit chus diss RSCG gang baby and chuz i need dat chit fake st ass
bicth

Author newfarnley3 ( ago)
nigga fucc you net bangin slob come down to slauson you lil bitch bring yo
homies too coz i love seein you slobs outlined in chalk you bitch nigga you
frontin with R$C you punk ass trip 

Author newfarnley3 ( ago)
dat kp nigga is sum white boy he got exposed on sum otha youtube vid 

Author NHC 60s STAINZ ( ago)
GSC FOR LIFE FOR MY PURPLE CASKET DROP

Author Randy Burroughs ( ago)
stop all that black on black foolish find god my older brother is from
grape street i told him the same thing 

Author Walter henderson jr ( ago)
EASTSIDE GRAPE STREET WATTS BABY LOC CRIPS 4 LIFE

Author tx210southchild ( ago)
Fuck ckrx*B5-5noov*5 5t1xXX P1xrxu Blood 5*n *nton1xo t3xx*5

Author ratchett114 ( ago)
FUC A FAKE NIGGA !! MPK,CPK, & FUC A BABYLOCK FAKE SREET KILLA E/S PJWATTS
CRIP BSC,ISC,PHC,FSF 114ST 115ST HURDA HURD BE DA WORD!!

Author dragonlover 231 ( ago)
103rd grape st crips alley cap gang CARip

Author robert o ( ago)
SS-WVGX3!!!

Author azhane brookins ( ago)
lol fucc slobs and all that ...if it aint grape fucc you cuhhh ......grape
street watts jordan down bitch 

Author Sin Cash ( ago)
p@d00d00dumb87 wtf Frisco

Author Athar K ( ago)
I represent Westside SOUTH Canada motherfuckers, big ups to my homies in
Ottawa!

Author dfgbPRINCE9678hg ( ago)
recycled lyrics lol

Author JaSzMiiX ( ago)
Szonqq Go Harddd ♥

Author KJ SWAQQ ( ago)
eastside grape street crip jordan downs keep it real peta loc squad 

Author AlejandroN2r2 ( ago)
CK BK NK SURX3

Author leahnette nelson-davis ( ago)
THIS IS GOIN'HARRRRD 

Author Vash Tea ( ago)
@HabboAster I never mentioned any writings on any walls -.- Im talking
about the different vicinities and the one the ballas lived in

Author Vash Tea ( ago)
@illuminous09 boy shut up I do not care that's an old ass comment

Author illuminous09 ( ago)
@MizzYungMacMar nigga wha? he grape street crip cuhzzz where u from? this
aint no gta this la where niggaz murked daily cuhzzzz oowwwooooooo watts
up!

Author kooly ( ago)
SS77TR3YGC G-Ville, FL OOWOO - ABK- 187- 211- bG King KOOLY - 3. 12. - 3.
18. 9. 16. C C C RIP 

Author DONNY -WOL ( ago)
@MizzYungMacMar i'm not trolling but if you're talkin' about the RHBK tag
on LS it means Rollin' Heights Balla Killa :xd:

Author Super11teen ( ago)
Fucc fake gk

Author chouser3216 ( ago)
@YahyaDaAmreekeyy homii im frm brentwood tuu

Author Mflyboy5 ( ago)
balla from gta lmao 5uwoo

Author KiLLaESKiMo ( ago)
its ight but the title is kinda corny

Author lavie151 (150 years ago)
Grape Street Watts!!!!!! אחיםשלי אתם באלי גם להיות איתכם!!

Author so hood ( ago)
@MizzYungMacMar this must be a grove street diss .

Author Blackguns22 ( ago)
b's and c's just need to drop the rags and unite ubder the grapes,cuz red
and blue make purple.

Author saintabm ( ago)
Fake st killa yall nikkaz is pussy cheese toast dustn u nikkaz off BH on
mine!! GK!

Author Marquartta S ( ago)
LIL MIRACLE AINT BANGIN BUT I LIKE IT 

Author chetta103 ( ago)
@kinqq11 BASEHEADS BASTERD

Author chetta103 ( ago)
MS RADSHAD 95 FUCC YO LIFE ON GEO FUCC BASE HEAD THIS BABYLOC IM BABY DEMAN
LOC 3 BITCH FIND ME GET AT ME FUCC ALL HATER CUZZ DO YO THAN WALLY WATTS UP
JDP FOR LIFE

Author Sandra Luviano ( ago)
watts tha deal cuh' this shitt go hard!!

Author SCALE P ( ago)
Grape Niga 

Author SCALE P ( ago)
I am thinking what bloodz-this is Balas ) but i think now what balaz- this
is Grapes ever!

Author SCALE P ( ago)
THIS IS BALAZZZ

Author Walter henderson jr ( ago)
grape St crips in this bkitch

Author Kevin Vescio ( ago)
You are all sons of bitches fuck of the crape 

Author CardiDark151 ( ago)
3RD!!!!!!!!!!

Author Vash Tea ( ago)
He look like a fuckin Balla from San Andreas lmaoo you from Rollin Heights
Balla Country ?

Author 95dolow ( ago)
ALL U BITCH AZZ NIGGA ON HEAR TALKN ABOUT NUTHING. GRAPE GANG R DONT BANG.
FUCC ALL YALL. ALL THAT HAUNNA HERD SHIT FOR THE BIRDS. FUKC YALL THAT SHIT
SOUNDZ STUPID. 95 GRAPE DID THIS

Author kelley graham ( ago)
i fucc with grape st.

Author Pjwatts crips Jay ( ago)
Cuzz you fake st niggas comment on some shit i said to da homies cuzz .
Fucc you

Author King Demyiss ( ago)
say dat nigga EastSide like 103

Author Grimz Gpk ( ago)
@numzer1R GSC 2MY DiCK ` TAKE iT PERSONAL BOUNTY HUNTER iN$ANE GANG ^
iN$ANE GANG OR DONT BANG ! BiTCH 

Author Grimz Gpk ( ago)
@jhasani YOU ALREADY BHLO2D ` HUNTER 2 HUNTER ( WE NEVER NO FRONTERS ! )

Author 15youngblack ( ago)
ok so r they crips that rep purple

Author Will Anderson ( ago)
THIS SHIT IS WACK ON ME

Author ksjoyner32 ( ago)
ES FLEEJAYK WATTS YUNG JKAY R WATTS UP FLEE NIGGAS TALKIN THAT SHIT TOASTK
PJK BHK F13K

Author LeoKasper426 ( ago)
wheres the download at?????

Author Pjwatts crips Jay ( ago)
cuzz FAKE St .bitch as niggas EAST SIDE PJWatts

Author FaMe901EnT ( ago)
FUCK THESE P^RUNE ASS CKRABZ FUCK 103rd FUCK ALL CKRIPS P^ERIOD 108
INGLEW88D AP^G B108D !!

Author Grimz Gpk ( ago)
SOOO WUU ` CUCK YOU GRAPES DA ONLT THING YALL BANG ON iSS SHELVES. i STAY
PiCKN GRAPES iN MY GARDEN. FUCK ALL OF YALL YA PUSSY HARDBACKS. OFF THiS
BOUNTY HUNTER iN$ANE GANG 2LiNE ^

Author Norman Taylor ( ago)
this my shit so fly keep it up folk

Author tyshon jackson ( ago)
wvtt$ upk pkussy ass slo6 niGGas 10 trey dha fuCC upk GRvpke$treet all day
n.$.G til dha Casket dropk

Author luis carrion ( ago)
@deandrejones10 was Good Cuz my LUE frm N.Y i C u dwn with the same set as
my lil bkrotha is. Im rolling O.G.C CRIPS DWN SOUTH ROLLING 30'S 246 SOUTH
SIDE CRAC 

Author copycat323 ( ago)
TEN TREY BANGIN WATTS 4 LIFE FUCC ALL YALL PUSSY ASS NIGGAS TLKIN SHIT ON
THA SET BET YO BITCH ASSES WNT CUM SAY IT 2 MY FACE BETTA YET CUM 2 THA
HOOD AN SAY IT

Author D-BO_520 ( ago)
@WILLIECCG eat a dick u mayate nigga killa. SUR UP X3

Author Lorii Kiinzz ( ago)
wine diamonds <3

Author canibus19 ( ago)
wait this nigga just took half of Gorilla Zoe's rhymes...can't do that
nigga.

Author canibus19 ( ago)
What's the status now on Grape street and East Coast. Niggas still actively
warrin' or has it just simmered down???

Author ivancarmona94 ( ago)
rollin, ccriipk!

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website