Videos


Dearly Beloved-Jamie Foxx



Dearly Beloved by Jamie Foxx

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 189,264
Added: 5 years
Runtime: 1:22
Comments: 37

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Music"
Uploaded by: JoycelynnTV2
See more videos uploaded by JoycelynnTV2


Related Videos:

Dearly Beloved
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 516553
Jamie King aka Jamie Foxx sings to Fancy aka Garcelle Beauvais On Piano.
Jamie Foxx- If I'm Not At Home
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 72103
Jamie Foxx performing If I'm Not At Home from the jamie foxx show.
Jamie Foxx I Got A Woman Snippet
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1036024
Had to put this up for all those who enjoy Jamie Foxx. (Original song by Ray Charles)
Affion Crocket Does Jamie Foxx Impression
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 830589
jamie foxx singin with his mom and her boyfriend (gerald levert)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 98385
ive been looking for this forever and it happened to be on tv so i grabbed my camera and recorded it haha. hope its not too bad enjoy.
Fantasia & Jamie Foxx - Do What It Do
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 4082781
At the 2006 Clive Davis Pre Grammy Party, Jamie Foxx approaches Fantasia for a serenade.
JAMIE FOXX - HOW DOES IT FEEL D'ANGELO
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2497688
jamie killed it, man i miss funny shows like this
Jamie Foxx and Fancy's wedding day. Episode 100
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 354560
The last episode, #100, of Jamie and Fancy's wedding after 5 yrs.
BOYZ II OLD MEN
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 123931
Jamie Foxx ... Jamie King (100 episodes, 1996-2001) Ellia English ... Aunt Helen King / ... (100 episodes, 1996-2001) Christopher B. Duncan...
JAMIE FOXX SINGING IM MARRYING MY ANGEL TODAY ON HIS SHOW TO FANCY
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 633008
JAMIE FOXX SINGING IM MARRYING MY ANGEL TODAY ON HIS SHOW TO FANCY
Ranchelle singing to Juan
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 389397
Bride singing to groom at their wedding
I'm giving myself over to you
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 108141
This lady can sing
Jamie Fox Wedding Proposal Song Remake
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 196485
Jamie Fox Wedding Proposal Song Remake
The Jamie Foxx Show (Jingle off)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 811275
Funny
Jamie Foxx - I Wish You Were Here
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 756042
I just love this song. Jamie Foxx is so underrated and I thought we need to upload more songs to represent him. I just want to share this amazing...
2003 Espy Awards - Coach Do Dirty
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 253891
Coach Do Dirty has some tips to share.
Jamie Foxx and Beyonce Knowles - When I First Saw You
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 138048
Here is My Sister and I, singing "When I First Saw You" by Jamie and Beyonce from Dreamgirls. We're singing at a friends wedding... pls show ur...
the day i married my angel
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 260497
the day i married my angel wedding song
Rell Singing "Dearly Beloved" By Jamie Foxx
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 40130
I desided to make this my comeback song since Its one of my favorites. I apologize for the wait!
JAMIE FOXX HBO SPECIAL
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 216387
BACKSTAGE
Jamie Foxx doing a remix of "I Gotta Woman" at Ditka's Gridiron Greats Dinner
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 51550
Jamie Foxx doing a remix of "I Gotta Woman" at Ditka's Gridiron Greats Dinner
jamie foxx i wish you were here
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 406190
pictures!! yay! rate comment subscribe please =D
Jamie Foxx- Closer
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 116579
Jamie Foxx, exclusive single from the Jamie Foxx Show. A brief memoir of his endeavors with the lovely Fancy.
Jamie Foxx - Slow Jam
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 560214
Jamie Foxx sings "Slow Jam" (2002).
The Day I Married My Angel
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 182810
Me singing at a wedding in New Jersey, in September. *Hope you enjoy! *Please leave comments, I appreciate feedback. Thanks! -..j.todd..

Comments:

Author Taevon Edwards (7 months)
Do anybody know the name of this episode??? 

Author blackstersherron (4 years)
@JamesMusic18 Yes but it was not selling if you look at the true singers
they are not making good money if your not putting on a show like Usher
your vocals mean nothing, cats like tyreas, avant cats who could sing did
not do to good. That is why they had to switch up to entertain most the
true talents don't get the money are the shine bcoz they are boring
performers, people want to be entertain, sad but true.

Author jibfli07 (5 years)
LOVE IT.....I JUST LOVE IT!?!?

Author bk09forshow (4 years)
@cedneko u crazy lol!

Author TRaENigmatic0Bae09 (5 years)
tHis iS thE s0ng Ima Play on My weDding day (tear Tear)

Author jaazarelli (5 years)
I always said I love the old Jamie over this new pop cat.... He'z made hiz
moneu so he needz to make a Jamie album...

Author liljayjay260 (4 years)
@Machelle3200 Its because of the way the music industry is today. It is
unfortunate that he does'nt put out songs like these anymore.

Author bk09forshow (4 years)
@JamesMusic18 i got that i might need securtiy on dvd funny stuff lol, and
i hate that he got caught up into today he should stick to what he use to
do his songs know are just club songs ,they not showing his true talent lol!

Author Dragonlady (4 years)
wow great performance.... his voice is terribly wasted on the junk he puts
out...

Author James Heij (5 years)
Man, Jamie should go back oldskool! All the songs he plays in The Jamie
Foxx Show, and all of his early life performances like, I might need
Security or Unleashed. Those were the days!!

Author dreherballer11 (5 years)
love this song jamie is so talented

Author JoycelynnTV2 (5 years)
no it wasnt

Author EvilZeroSc (2 years)
Love this song...Jamie can blow...

Author conyak16 (5 years)
i love this song....jamie is the man...i love his voice

Author MrDemooiste (5 years)
Nog steeds The one And only Foxx ;)

Author JoycelynnTV2 (5 years)
@PrincessLex415 Always Follow Your Heart: When Silas proposes, Jamie gets
jealous and he wants to tell Fancy how he feels but can't so when Fancy and
Silas try to geta away and go to a casino Jamie goes to tell Fancy how he
feels and Fancy tells him and they end up togeether.

Author Kahon Hall (5 years)
jamie foxx plays beautiful music. miss this type of music

Author godzchildz (5 years)
excuse me do u know where i can watch this episode?

Author cedneko (5 years)
in real life fancy got wet on the "cuz baby you got love part" watch her

Author Re'Ana Dixon (5 years)
this song makes me wanna cry

Author tobysoter (3 years)
Jamie brought out the good grease to sing that song.

Author hk hart (4 years)
@JoycelynnTV2 lol im shitty u told the whole episode tho tht must b yo shit
lol

Author Isaiah Berryman (3 years)
TOMORROW IS MY LITTLE SISTER BIG DAY , HOPEFULLY ITS AS PERFECT AS U
IMAGINED . . HERE'S A SONG I DEDICATED TO U N MY SOON 2 B BROTHER N LAW .
LUV YALL :-*

Author latarre (2 years)
I love you honey Pooh my best friend, my soon to be husband God blessed

Author Shofie Richardson (4 years)
ONE PERSON ACCIDENTLY HIT THE DISLIKE BUTTON!

Author AyBayBay01 (4 years)
Dearly beloved we are gathered here today to show appreciation on your
wedding day. If you ever need someone to call on whenever times got rough
I'll drop what I'm doing cause baby you've got love. So dearly beloved with
extreme sincerety don't forget about your family and most of all dont
forget about me Oh Oh Oh....

Author mrbennett08 (5 years)
Jamie is the man!!!! Law Abiding Citizen is a must see!!!!

Author retrolove87 (2 years)
Anyone know which episode this is

Author Spudd Brown (5 years)
Bad quality, but thank you for this wonderful jam!

Author Mark Blazek (1 year)
Dis shit make anigga wanna shed a few tears :'(

Author nickg35353 (5 years)
is there any way i can get a good quality version of this in mp3 format?

Author JoycelynnTV2 (5 years)
Always Follow Your Heart: When Silas proposes, Jamie gets jealous and he
wants to tell Fancy how he feels but can't so when Fancy and Silas try to
geta away and go to a casino Jamie goes to tell Fancy how he feels and
Fancy tells him and they end up togeether.

Author Princess Lexy (5 years)
Can Anyone Tell Me What Episode This Is ?? <3 p r i n c e s s

Author MrDemooiste (5 years)
He killed it again hahhhaha Aiii

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website