Videos


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Views: 25,454,662
Added: 1 month
Runtime: 3:56
Comments:

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Howto"
Uploaded by: YouTube Help
See more videos uploaded by YouTube Help


Related Videos:

https://youtube.com/devicesupport

Views: 25454662
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Comments:

Author bagoes tjahjono (3 months)
1:24 pengen gwa beljar jurus itu :P

Author mara salvarucha (3 months)
hahhaha pasti orang bule pada heran liat nih pencak silat

Author warrior Naz (4 months)
best martial art everseen luv INDONESIAN SILAT frm PAKISTAN

Author Mande N (6 months)
yang komentar berantem terus, dulu waktu bikin lu semua...bapak lu nggk doa
kali....

Author ctrlasdf (1 year)
the magnificent of silat

Author Hisham Kassim (1 year)
Indon tak habis habis panggil malaysia maling. Hey indon, apa masalah lu
orang. Yang lu panggil maling pun orang indon juga tinggal dan cari rezeki
disana. Di malaysia itu ada orang sumatra, jawa, sulawesi yang lama
bertapak disana. Lu indon pergi didik cewek cewek lu akhlak dan agama agar
tidak ada lagi lonte lonte yang bekerja di batam dan kepulauan riau. Yang
merosakkan cewek pun lu orang juga. Merosakkan gadis dan agama sendiri.
Babi, anjing lu orang indon yang panggil malaysia maling. Gua dari singapur
dan gua punya saudara di jawa timur....

Author Adjie Prasetya (3 years)
The jack Batista : Kalau berucap dijaga.. kamu malangsia.... sini sabung
kalau kamu jantan...!!!!!!

Author RapidFightingArts (3 years)
Bad ASS!!! This is a great video!

Author Muhammad Akbar (2 years)
it is called "Seni ganda" (if I'm not mistaken). It is a fighting skit. it
looks awesome.

Author mortal kombat (4 years)
Innerlijke kracht ( ilu Dalum ) Het buiten sluiten van je geest en pijn. zo
als hier in de film word getoond, dat is de echte pencak silat from
indonesia.

Author Jon Miller (3 years)
What's up with the bats coming his mouth can anyone tell me what's on with
that.

Author jatipiturun (2 years)
it' s demontration of heatproof and sharpproof.

Author Herdin Van (3 years)
@MrMartialpunch to scare you ...... well it's kind of black magic ...

Author keepitlit (3 years)
0:55 - 0:58 what the fcuk just happen ? O.o

Author Chocho Hendra (3 years)
hahaha..selalu deh, kalo indo berjumpa malay..pasti gaduh ...hahaha..jadi
inget komik asterix

Author Arie Cohen (3 years)
VERY GOOD MARTIAL ARTS

Author nama depan nama belakang (2 years)
you know now, if batman learn martial art is silat, and in indonesia .... :D

Author Muhammad Akbar (2 years)
I'm proud of Pencak Silat, my martial art

Author Adjie Prasetya (3 years)
The jack batista : mana km kita sabung. mana nyalimu malangsia

Author igoyzigong (3 years)
berantem mulu heran dimana mana begaduh trs, harus nya mungkin perkawinan
org indonesia malasia diperbanyak lagi, 50juta orang baru dah cukup. ngak
ribut lagi. buat anda sekalian yg ribut dan begaduh yg indo atau yg
malasia, saya doakan demi perdamaian mudah2 anda dapat jodoh orang malaysia
dan org indo. amin. amin. amin.

Author Denzel Draughn (2 years)
Masha Allah.

Author batista malaya (3 years)
mcm org gila je indon ni daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmnn

Author Cameron Stelmach (3 years)
@TheJackbatista : gila2 kalau kamu lawan juga mampus. sini sambung.

Author syiar islam (1 year)
silat syirik ni, banyak pake jin sgala

Author Mamang Dianto, ST (3 years)
tempek

Author Mamang Dianto, ST (3 years)
berantem kayak anjing,seperti aktornya anjing semua

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website